Zwrotnice, a półosie? (golf II)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » śr wrz 30, 2009 08:55

guti pisze:przegubu ?? no to sie zapytam : i co w związku z tym ze srednica jest większa czy mniejsza ? pasuje na półoske i w piaste to co za problem ?
- ale ja wcale temu nie zaprzeczam, że nie pasuje - tylko się pytam, czy średnica przegubu jest inna - bo z tego co pamiętam, to jest - i na podstawie tego stwierdziłem (jak potem wykazałeś - błędnie), że przegub może nie pasować. Chciałbym potwierdzić tylko to, cze przegub ma większą średnicę.



kolo111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn wrz 28, 2009 14:45
Lokalizacja: z nikąd

Post autor: kolo111 » śr wrz 30, 2009 16:55

Dzieki wielkie wszystkim, juz zamowione. piori - tak na buggy to bedzie;) Pozdrawiam.

Obrazek



Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » śr wrz 30, 2009 18:14

Tylna oś bez mechanizmu różnicowego? Z jakiego motocykla silnik? I z czego masz maglownicę?
Też planuję zbudować taki pojazd przez zimę, póki co zbieram graty :helm:



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » śr wrz 30, 2009 18:26

kolo111 pisze:Tylna oś bez mechanizmu różnicowego
recznego tez nie ma :P


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

kolo111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn wrz 28, 2009 14:45
Lokalizacja: z nikąd

Post autor: kolo111 » czw paź 01, 2009 11:18

Bez mechanizmu, bo po co;p tylne kola miela jednoczesnie, na zakretach b. przydatne do driftu w blocie wyjedziesz lepiej. Aktualnie silnik czeka juz na naped i zamontowanie zaczepow do ramy. Motor to Honda VF1000F V4 116KM, Maglownica wlasnej produkcji na patencie takim jak stosuja w quadach, duzy + to 90 stopni kat max skretu, ale niewiem czy nie bedzie magiel od 126p bo moze kiere wyrywac ostro. Pozdrawiam;) Robie od lipca ten sprzet, moze na nast. sezon bedzie jezdzil;) Pozdr.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » czw paź 01, 2009 11:20

kolo111 pisze:Bez mechanizmu, bo po co;p tylne kola miela jednoczesnie, na zakretach b. przydatne do driftu w blocie wyjedziesz lepiej.
niby tak, ale jak bedziesz chciał jechac po mniej błotnistym terenie , to juz bedzisz mial problemy


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
piori
Forum Master
Forum Master
Posty: 1304
Rejestracja: sob lis 20, 2004 19:42
Lokalizacja: WPU/WPN/WL

Post autor: piori » czw paź 01, 2009 11:25

Z taką mocą kolo111 może nie będzie miał problemów, ale jak ktoś wkłada jakiś słaby silnik to jest ciężko skręcać, sprzęt pcha do przodu na skręconych kołach, nie mówiąc o jeździe po asfalcie. Najlepsza byłaby jakaś manualnie załączana blokada, ale w sumie to sprzęt nie na ulice więc będzie dobrze :bigok:
Ostatnio zmieniony czw paź 01, 2009 11:27 przez piori, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości