podpiecie obrotomieza??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- adi088
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt gru 16, 2008 21:08
- Lokalizacja: Turzyn SCZ
- Kontakt:
podpiecie obrotomieza??
mam problem wczesniej mialem silnik 1.6 i obrotomiez mi dzialal a zrobilem takiego ala swapa na 2.0 z passata i mam problem bo nie wiem gdzie podpiac obrotomiez
prosze pomozcie
prosze pomozcie
golf II GT 1.8RP 89r na części http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=606042
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252373
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252373
- adi088
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt gru 16, 2008 21:08
- Lokalizacja: Turzyn SCZ
- Kontakt:
nie
mialem na jedna kosc
wiazke silnika przerabialem (a raczej brat bo to jego partactwo) pod siebie bo rozdzielka jest starego typu a passat b3 ma ta nowego typu i teraz wiem sa dwa kabelki pod obrotomiez i dzie je podpisc a zeby to ustrojstwo
dzialalo
mialem na jedna kosc
wiazke silnika przerabialem (a raczej brat bo to jego partactwo) pod siebie bo rozdzielka jest starego typu a passat b3 ma ta nowego typu i teraz wiem sa dwa kabelki pod obrotomiez i dzie je podpisc a zeby to ustrojstwo

golf II GT 1.8RP 89r na części http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=606042
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252373
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252373
- adi088
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt gru 16, 2008 21:08
- Lokalizacja: Turzyn SCZ
- Kontakt:
ale ten zielony przedod to skad idzie??
ale z tego co ja wyniuchalem to wczesniej szedl z cewki do licznika przewod koloru czerwony z dwoma czarnymi paskami i byl on podlaczony na misus pod cewke instalacja 1988r czyli stara
jesli na cewke to gdzie dokladnie bo probowalem ale gdzies to nie trybi
cewka jak od 2.0 taka kwadratowa z trzema kablami
ale z tego co ja wyniuchalem to wczesniej szedl z cewki do licznika przewod koloru czerwony z dwoma czarnymi paskami i byl on podlaczony na misus pod cewke instalacja 1988r czyli stara
jesli na cewke to gdzie dokladnie bo probowalem ale gdzies to nie trybi
cewka jak od 2.0 taka kwadratowa z trzema kablami
golf II GT 1.8RP 89r na części http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=606042
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252373
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252373
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
A, to cewka jest inna... Orygilnalnie to jest tak (jak cewka jest okrągła), że do cewki dochodzi:
- 2x czarny
- 1x zielony
- 1x czerwono-czarny.
czarne są zmostkowane razem na cewce - mają dwa konektorki, które połaczone są ze sobą. To zamo zielony i czarno-czerwony - to jest ten sam sygnał - zmostkowane jest to w cewce. Sprubuj podłaczyć pod czerwono-czarny. W ogóle jakie tam masz kolory przy tej cewce?
Czy cewka ma wyjście od razu na 4 przewody WN? Jeżeli tak, to są to tak na prawdę dwie cewki w jednej obudowie. Trzy przewody - jeden z nich to +12V po zapłonie (czarny najczęściej), a dwa pozostałe dają impulsy do cewek. Sprawdź na którym pojawia się +12V po zapłonie i podłacz się pod któryś z pozostałych. Tylko wtedy może być taki problem, ze będzie pokazywało Tobie tylko połowę rzeczywistych obrotów...
- 2x czarny
- 1x zielony
- 1x czerwono-czarny.
czarne są zmostkowane razem na cewce - mają dwa konektorki, które połaczone są ze sobą. To zamo zielony i czarno-czerwony - to jest ten sam sygnał - zmostkowane jest to w cewce. Sprubuj podłaczyć pod czerwono-czarny. W ogóle jakie tam masz kolory przy tej cewce?
Czy cewka ma wyjście od razu na 4 przewody WN? Jeżeli tak, to są to tak na prawdę dwie cewki w jednej obudowie. Trzy przewody - jeden z nich to +12V po zapłonie (czarny najczęściej), a dwa pozostałe dają impulsy do cewek. Sprawdź na którym pojawia się +12V po zapłonie i podłacz się pod któryś z pozostałych. Tylko wtedy może być taki problem, ze będzie pokazywało Tobie tylko połowę rzeczywistych obrotów...
Ostatnio zmieniony śr wrz 30, 2009 18:09 przez Lipek81, łącznie zmieniany 1 raz.
- adi088
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt gru 16, 2008 21:08
- Lokalizacja: Turzyn SCZ
- Kontakt:
ale jaja
cewka ta z 2.0 ma wyjscia na 3 kable czarny, brazowy, zielony z dwoma czerwonymi paskami
podpiolem cewka okraglom ale iskre dalem z cewki kwadratowej i obrotomierz dziala, a proboje sie podpiac pod ta kwadratowa cewke i kurde nic
no juz nie mam sil do tej cewki
cewka ta z 2.0 ma wyjscia na 3 kable czarny, brazowy, zielony z dwoma czerwonymi paskami
podpiolem cewka okraglom ale iskre dalem z cewki kwadratowej i obrotomierz dziala, a proboje sie podpiac pod ta kwadratowa cewke i kurde nic
no juz nie mam sil do tej cewki

golf II GT 1.8RP 89r na części http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=606042
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252373
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252373
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- adi088
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt gru 16, 2008 21:08
- Lokalizacja: Turzyn SCZ
- Kontakt:
czerwony z czerwona kreska wchodzi do auta a ten drugi idzie jeszcze do takiej malek kwadratowej puszki na podszybiu i teraz ktory tam podpiac?? bede probowal oby dwa ale to chyba nic nie popale???
golf II GT 1.8RP 89r na części http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=119&t=606042
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252373
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252373
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 92 gości