[mk3]przerywanie silnika na wolnych obrotach TDI
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk3]przerywanie silnika na wolnych obrotach TDI
Witam,
jestem nowym uzytkownikiem FORUM. Poszukuję pomocy ponieważ mój golf III tdi 90PS dziwnie przerywa na wolnych obrotach. Objawia się to takim"tykaniem"co kilka sekund. Występuje to regularnie a te "tyknięcia są bardzo krótkie". W czasie jazdy, kiedy obroty się zwiększają wszystko jest okey.
Pardzo proszę o pomoc w tej sprawie bo mechanicy u których już z tym byłem nie potrafią znaleźć przyczyny.
jestem nowym uzytkownikiem FORUM. Poszukuję pomocy ponieważ mój golf III tdi 90PS dziwnie przerywa na wolnych obrotach. Objawia się to takim"tykaniem"co kilka sekund. Występuje to regularnie a te "tyknięcia są bardzo krótkie". W czasie jazdy, kiedy obroty się zwiększają wszystko jest okey.
Pardzo proszę o pomoc w tej sprawie bo mechanicy u których już z tym byłem nie potrafią znaleźć przyczyny.
Ostatnio zmieniony sob lut 11, 2006 20:01 przez sergio1, łącznie zmieniany 1 raz.
Z góry dziękuję za pomoc
pozdrawiam
sergio1
pozdrawiam
sergio1
Dzięki za zainteresowanie. Wygląda to tak, że silnik na wolnych obrotach przerywa: są to takie ktrótkie przerwy w których nie widać spadku obrotów, jakby na małe chwile nie docierało paliwo do silnika lub coś takiego. Te przerwy własnie przypominają "tykanie". Generalnie jak tylko trochę dodam mu gazu to jest wszystko okey i również w trakcie jazdy też jest normalnie. Tylko jak jest bieg jałowy to są te którkie przerwy. dodam że jest to bradzo regularne (co kilka sekund). Takie przerwanie jest dosłownie na ułamek sekundy.
Z góry dziękuję za pomoc
pozdrawiam
sergio1
pozdrawiam
sergio1
Mechanicy wskazują z dużą niepewnością na pompę lub coś z elektroniką lub kopem. To mnie przeraża szczerze mówiąc. Filtr paliwa wymieniłem bo od razu o nim pomyślałem, niestety nie pomogło. Co sądzicie o diagnozie mechanika? bardziej bym się kierował w stronę pompy niż kompa. A czy jeszcze coś może powodować takie anomalia????
o wtryskach szczerze mówiąc nie pomyślałem!
o wtryskach szczerze mówiąc nie pomyślałem!
Z góry dziękuję za pomoc
pozdrawiam
sergio1
pozdrawiam
sergio1
-
- Ma gadane
- Posty: 215
- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:20
- Lokalizacja: Warszawa - Bródno
- Kontakt:
Czy na owe "przyduszanie" sie silnika wplywa jego temperatura ?
Jaki przebieg ma samochod i czy przy mocniejszym przuduszeniu gazu widac zeby wtryski lały ? ( duzo dymu)
Powiem tyle ze z podobna sprawa spotkalem sie w BMW 1.8 ( 87r) ale sprawa wystepuje tylko wtedy jak bylo zimno. chociaz w diZlu sprawa napewno inaczej bedzie wygladac.
Czy jest to obojetne na jakim paliwie jest zalany smaochod ?
rowiez kierowalbym sie do wtryskow, ale poczekajmy na opinie innych
Jaki przebieg ma samochod i czy przy mocniejszym przuduszeniu gazu widac zeby wtryski lały ? ( duzo dymu)
Powiem tyle ze z podobna sprawa spotkalem sie w BMW 1.8 ( 87r) ale sprawa wystepuje tylko wtedy jak bylo zimno. chociaz w diZlu sprawa napewno inaczej bedzie wygladac.
Czy jest to obojetne na jakim paliwie jest zalany smaochod ?
rowiez kierowalbym sie do wtryskow, ale poczekajmy na opinie innych
Inne auto z grupy VAG
___________________________________
___________________________________
Temperatura nie ma wpływu, dzieje się tak zarówno po odpaleniu jak i gdy silnik złapie już normalną temp. Gdy się wchodzi na wyższe obroty nie ma żadnych obiaw żeby zawory nawalały ani nie traci mocy ani się nie dusi, wszystko jest okey. paliwo wlewałem z różnych stacji i nic sięnie zmieniało. przbieg 125tyś km
[ Dodano: 11 Lut 2006 23:30 ]
Bula 88, słyszałem o tym sterowniku na pompie, a czy można dokupić sam sterownik czy to już razem z pompą się kupuje?
[ Dodano: 11 Lut 2006 23:33 ]
Bula88, słyszałem o tym sterowniku. A czy można wymienić sam ten sterownik czy trzeba całą pompę kupować?
[ Dodano: 11 Lut 2006 23:30 ]
Bula 88, słyszałem o tym sterowniku na pompie, a czy można dokupić sam sterownik czy to już razem z pompą się kupuje?
[ Dodano: 11 Lut 2006 23:33 ]
Bula88, słyszałem o tym sterowniku. A czy można wymienić sam ten sterownik czy trzeba całą pompę kupować?
podejrzewam ze jak juz to twoj mk3 ma przejechane 225 albo 325 tys.dokladnie to moze byc objaw ze gora pompy siada,u mojego kuzyna w 1Z byly podobne objawy i na wyzszych obrotach było ok,ale rownie dobrze moga to byc wtryski,albo podobne objawy sa tez jak wariuje czujnik predkosci obrotowej walu korbowego,ale to powinno wyjsc jak podlaczysz go pod VAGa...
Golf III GTI 20 JAHRE AFN+0.216+chips niehamowany jeszcze.
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Golf III VARIANT 96' ALH +
I tak o to całe moje życie kręci się wokół tych trzech literek "TDI" :D:D:D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 81 gości