Programowanie wycieraczek
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Kurcze!
Wszędzie szukam tego przekaźnika ale w sklepach chcą numer oryginalny! Czy ktoś mógłby odczytać (jesli taki ma) na boku przekaźnika jest numer w postaci: XXX XXX XXX (sześć cyferek) u mnie jest taki 191 955 531 ale to jest ten przekaźnik z numerem 19 czyli bez programowania a mnie chodzi o ten z programowaniem - ma numer 99
Wszędzie szukam tego przekaźnika ale w sklepach chcą numer oryginalny! Czy ktoś mógłby odczytać (jesli taki ma) na boku przekaźnika jest numer w postaci: XXX XXX XXX (sześć cyferek) u mnie jest taki 191 955 531 ale to jest ten przekaźnik z numerem 19 czyli bez programowania a mnie chodzi o ten z programowaniem - ma numer 99
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
No to już wiem - jesli ktoś chciałby sobie wymienic przekaźnik z 19 na 99 to ten z programowaniem ma numer: 357 955 531.
Na giełdzie kosztuje od 10 do 30 zł.
W sklepie oryginalny BOSCH kosztuje ok. 149zł a innej firmy 76zł
Drogo
Wystarczy podmienić z 19 i działa natychmiast - można programować czas przerywania wycieraczek przednich.
Informację dostałem od kolegi YGD - wielkie dzieki!
Na giełdzie kosztuje od 10 do 30 zł.
W sklepie oryginalny BOSCH kosztuje ok. 149zł a innej firmy 76zł
Drogo
Wystarczy podmienić z 19 i działa natychmiast - można programować czas przerywania wycieraczek przednich.
Informację dostałem od kolegi YGD - wielkie dzieki!
Witam ja mam z kolei inne pytanie co moze byc przyczyna przerywanej pracy wycieraczek przednich. TZN gdy mam wlaczony 1 badz 2 bieg jest ok ale jesli przechodze np na czasowe to wycieraczki zatrzymuja sie gdzie chca czasem daja efekt jakby nie mialy juz sily pojsc dalej i sie zatrzymuja, tak samo jest przy uzyciu spryskiwaczach - wycieraczki automatycznie zaczynaja prace i po 3 nawrocie powinny wrocic do pozycji wyjsciowej ale nie zawsze im sie chce i tak sobie zostaja np na srodku szyby,co to moze byc? walniety przekaznik czy jakies inne licho??
- dr Richie
- Ma gadane
- Posty: 202
- Rejestracja: wt sty 04, 2005 00:31
- Lokalizacja: Poznań, a od 4 lat Wągrowiec ;(
- Kontakt:
Siemka! Chciałem dodać tylko, że ów magiczny przewód miedziany (taśma z plecionki) między maską a resztą karoserii jest po to, żeby był ekran odnośnie zakłóceń z urządzeń elektrycznych (alternator i aparat zapłonowy), czyli, żeby radio nie trzeszczało nam i tym dookoła
był MK2 1.8 RP '89
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
jest MK3 1.8 ABS '92
here we go again...
(a tak na co dzień to Octavia II kombi 1.9 TDI 105PS)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 268 gości