Wałek zwrotny lewarka zmiany biegów.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Wałek zwrotny lewarka zmiany biegów.

Post autor: jawirax » śr wrz 30, 2009 17:52

Witam mam takie pytanie, jak wymienić wałek zwrotny zmiany biegów ? , ponieważ zrobił mi się lub na boki i góra:dół ,bardzo spory , przeszukałem tematy na temat tego wałka, ale w tematach wszędzie było tylko opisane jak to się nazywa i gdzie on się znajduje , a te rzeczy to ja wiem.Pytanie jak się go wymienia ? czy trza mieć do tego kanał ? i demontować tłumik ? i jakąś tam skrzyneczkę od biegów mechanizm ? bo tak mi powiedział mechanik i że kupa z tym roboty.Na moje oko to coś przesadził, więc proszę o pomoc , jak wałek ten się wymienia.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » śr wrz 30, 2009 19:49

jawirax, mamy niejasność. Wałek zwrotny to element z plastykową kulką który jest w mechaniźmie przy skrzyni i jego wymienia się bez odkręcania wydechu, najłatwej od spodu. Z koleri większa kulka co jest na dole lewarka zmiany biegó dla wymiany wymaga niestety wyjęcia wydechu, osłony i odkręcenia skrzyneczki z mechanizmem lewarka i opuszczenia jej w dół


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
tomeck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: śr paź 24, 2007 17:11
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: tomeck » śr wrz 30, 2009 20:32

ewentualnie masz wyrypana taka tulejke, zobacz u siebie..
oto link: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=267654


[img]http://img519.imageshack.us/img519/8340/vwban2jq9af7.jpg[/img]


narazie cos takiego: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2430253&sid=7e919c4b622799c86a2601215664743c#2430253

Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » sob paź 03, 2009 20:45

Dzięki posprawdzałem to sam tak jak pisaliście i wałek zwrotny tak jak psiałem mała kulka plastikowa poszła się rypać, cała była rozwalona mechanik ją widział nową i mówił ze trza wymontować tłumik i mechanizm wiec z balona mnie chciał zrobić.Wymieniłem ten wałek, ale o dziwo luz dalej też był,. okazało się że łączniki tych cięgien wybieraków biegów ten jeden krótki plastikowy zaczepiany na kulki, i ten drugi długi z końcówkami plastykowymi były wyrobione, wymieniłem je też i luz zanikł , sprawdzę jeszcze tą gumę okrągłą co kolega tu napisał w kabinie.A wiec okazuje się ze warto wymienić wszystkie cięgna i elementy łączące cięgna zmiany biegów daje to lepsze .efekty



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 416 gości