Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								zaprzal							
 
						- VW Baron

 			
		- Posty: 3027
 		- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
 		
		
																					- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zaprzal » sob lut 11, 2006 18:13
			
			
			
			
			Pomarańczowy kolor to 1.6 TD 51kw natomiast czarny to 1.6 NA 40kw
Jak widac, najbardziej ekonomiczny jest zakres 2tys obrotów, podobnie w silnikach 1.9 i 2.0

 
			
									
									
		
		
				[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								Krzylu							
 
						- Germanista
 			
		- Posty: 2105
 		- Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
 		
		
																- Lokalizacja: Stettin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Krzylu » sob lut 11, 2006 21:42
			
			
			
			
			ja i tak krece swojego zwyklasa wyzej niz 2tys 
zazwyczaj 3.5obrt i zmieniam bieg 
duzo osob mysli ze jak bedzie zmienaic biegi przy 2tys obrtowo to malo palic bedzie im auta
to blad:
dlaczego
poniewaz kazdy silnik lubi swoj zakres obrotow i widac to na tym wykresie gdzie sie pokrywa najlepsze przyspieszenie moment i moc powyzej 3tys obrotow 
i wcale niebedzie palil wiecej 
zmienaijac bieg przy 2000 obrotow zeby przyspieszyc musi sporo sie silnik napocic
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Kapibara							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 960
 		- Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
 		
		
																- Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Kapibara » sob lut 11, 2006 21:50
			
			
			
			
			ja startam sie przyspieszyc jak najszybciej a potem trzymac autko w poblizu 2K moze dzieki temu autko spala mi 5 litrow. ale czasem deptam, tylko glowa nei wytrzymuje jazdy na tak wysokich obrotach neistety
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Cinek							
 
						- _

 			
		- Posty: 1738
 		- Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
 		
		
																- Lokalizacja: Bytom
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Cinek » sob lut 11, 2006 22:14
			
			
			
			
			Kapibara pisze:tylko glowa nei wytrzymuje jazdy na tak wysokich obrotach neistety
czemu głowa ?? bardziej uszy 

 przynajmniej na moim wydechu
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								zaprzal							
 
						- VW Baron

 			
		- Posty: 3027
 		- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
 		
		
																					- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zaprzal » sob lut 11, 2006 22:32
			
			
			
			
			Krzylu, nigdzie nie napisalem zeby zmieniac przy 2 tys. Przy 2tys w jezdzie ciaglej pali najmniej (sprawdzone) do rozpedzania sie sluza wyzsze obroty. ps. moj tez lubi wysokie obroty 

 i ja tez 

 
			
													
					Ostatnio zmieniony sob lut 11, 2006 22:33 przez 
zaprzal, łącznie zmieniany 1 raz.
									
 
			
									
		
		
				[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Kapibara							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 960
 		- Rejestracja: śr sty 19, 2005 22:18
 		
		
																- Lokalizacja: Płaza/Chrzanów
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Kapibara » sob lut 11, 2006 22:32
			
			
			
			
			Cinek pisze:Kapibara napisał/a:
tylko glowa nei wytrzymuje jazdy na tak wysokich obrotach neistety
czemu głowa ?? bardziej uszy  przynajmniej na moim wydechu
uszy to dopiero droga do celu  

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Czerwony							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 6
 		- Rejestracja: pt sty 06, 2006 01:32
 		
		
											- Lokalizacja: Lodz
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Czerwony » pn lut 13, 2006 02:04
			
			
			
			
			Moj diesel na trasie przy ok 75km/h zamyka sie w pieciu litrach... niestety nie mam obrotomierza i jezdze na sluch... przy ponad 100km/h (co zdarza mi sie b.rzadko) spalanie wzrasta do 10l a o halasie nie wspomne... jakby silnik z ramy chcial wyskoczyc... Uroki skrzyni 4b.
			
									
									
		
		
				CZERWONY
T2 & GSX F 750
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								lukasss							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 22
 		- Rejestracja: wt sty 31, 2006 22:39
 		
		
																- Lokalizacja: Komorów
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: lukasss » pn lut 13, 2006 15:14
			
			
			
			
			a wiec jak sądzicie jakie są optymalne obroty do zmiany biegów. i czy na zimnym silniku tez zmieniac obroty przy tych samych obrotach czy przy niższych dopuki sie nie rozgrzeje
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								pasiak							 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 270
 		- Rejestracja: pt paź 14, 2005 20:17
 		
		
																- Lokalizacja: Białystok
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: pasiak » pn lut 13, 2006 17:24
			
			
			
			
			szczeże to nigdy nie zerkałem na to jaka jest ekonomiczna strefa obrotów u mnie ale jeżdze na wyczucie. opracowałem nawet dwie wersje :
1- od 2,5 do 3,5 czyli max mom obrotowy spalanie wynosi około 7l
2 do 2,5tyś mieszcze się w 6
			
									
									
		
		
				Był passat jest volvo i jeden i drugi ma  w znaczku V
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Krzylu							
 
						- Germanista
 			
		- Posty: 2105
 		- Rejestracja: czw lis 11, 2004 16:55
 		
		
																- Lokalizacja: Stettin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Krzylu » wt lut 14, 2006 03:49
			
			
			
			
			ja puki sie nierozgrzeje to trzymam max do 2400obrotow 
a pozniej RACING MODE 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								lukasss							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 22
 		- Rejestracja: wt sty 31, 2006 22:39
 		
		
																- Lokalizacja: Komorów
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: lukasss » wt lut 14, 2006 07:24
			
			
			
			
			no dobra  a jak to jest z tym rozgrzaniem sie oleju ile trzeba czekać. Jeśli woda sie nagrzeje do 80 to olej tez ju jest rozgrzany ????
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								zaprzal							
 
						- VW Baron

 			
		- Posty: 3027
 		- Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
 		
		
																					- Lokalizacja: Białystok / Tykocin
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: zaprzal » wt lut 14, 2006 14:13
			
			
			
			
			lukasss, nie, olej sie rozgrzewa sporo pozniej, bylo juz o tym w innym temacie
			
									
									
		
		
				[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								gradi							 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 20
 		- Rejestracja: ndz lut 12, 2006 21:15
 		
		
											- Lokalizacja: czestochowa
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gradi » wt lut 14, 2006 20:14
			
			
			
			
			Ja jezdae w miare normalnie ale pali mi 7,5 litra w zime mam silnik 1V w golfie 2 1.6 TD czy to jest duzo jak tak to niech ktos napisze od czego to moze byc
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Trochim							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 517
 		- Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
 		
		
																- Lokalizacja: betonów
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Trochim » wt lut 14, 2006 20:49
			
			
			
			
			jak dla mnie to gardi masz tak z litr za duże spalanie.
czy widzisz czarna chmurę za sobą jak przyśpieszacz dosy dynamicznie?
kręciłeś przy pompie z dawką paliwa co by trochę mocy dodac?
			
									
									
		
		
				Nissan Patrol K160
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości