Koledzy, ostatnio przy okazji wymiany rozrządu wrzuciłem 8 sztuk nowych popychaczy INA. Jednak rano dalej przy odpalaniu przez kilka sekund klekocze i jak jest już nawet 15 stp to przez pierwsze metry jak jadę to strasznie głośno klekocze. Praktycznie tak samo jak było wcześniej. Gościu co mi to robił, od razu przy wymianie powiedział, że często ludzie popychacze wymieniają, które na ogół jeszcze sprawne są a problemem jest pompa oleju - a dokładnie zaworek zwrotny, który z czasem przepuszcza olej i potem nim olej znowu do góry zaciągnie, to stukają popychacze.
Pytanie mam do Was czy aby to napewno ten zaworek? Czy idzie sam zaworek zmienić? Czy trzeba całą pompę? Od razu mówię, że kontrolka od ciśnienia oleju natychmiast po odpaleniu znika i nawet nie mrugnie, także ciśnienie raczej dobre jest, tylko ten zaworek...
Proszę o pomoc
pozdrawiam
Popychacze albo pompa oleju?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wychodzi na to ze wpakowales sie niepotrzebnie w koszty. Jak mozesz to powiedz ile Cie wyszla wymiana popychaczy? U mnie raz stukaja raz nie na zimnym to zawsze a na cieplym roznie czasami wystarczy dodac lekko gazu i przestaja.
SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 53 gości