pytanie odnosnie boost pin'a

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mlody8899
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt sty 09, 2009 20:34
Lokalizacja: Brusy
Kontakt:

pytanie odnosnie boost pin'a

Post autor: mlody8899 » wt wrz 29, 2009 19:55

Witam!
posiadam cordobe z silnikiem 1.9 td (aaz). na wstepie mowie, jest kompletnym laikiem co do silnikow ;p a wyczytalem na forum ze wstawienie boost pin'a od mk2 1,6td(80km) nieco budzi aaz i to pytanie jaki mielisci przyrost mocy po tej wymianie?
i jeszcze jedno pytanko, jak zdemontowac to co mam zaznaczone na fotce i od czego jest ten przewód oznaczony strzałką?
Obrazek



m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » wt wrz 29, 2009 20:01

mlody8899 pisze:nieco budzi aaz i to pytanie jaki mielisci przyrost mocy po tej wymianie?
daje wicej paliwa i sam poczujesz róznice

mlody8899, pogadal z kolega bulla88 tez jest z brus ;)



mlody8899
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt sty 09, 2009 20:34
Lokalizacja: Brusy
Kontakt:

Post autor: mlody8899 » wt wrz 29, 2009 20:25

moj sasiad, lecz zadko go widze bo spedza duzo czasu w trasie, aczkolwiek jak go spotkam bede mial zamiar z nim o tym pogadac


poszukuję pompkę do centralnego: 1 LO 862 257, pisać na pw

Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » wt wrz 29, 2009 21:00

mlody8899 pisze:i jeszcze jedno pytanko, jak zdemontowac to co mam zaznaczone na fotce i od czego jest ten przewód oznaczony strzałką?
mikro styk EGR



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » wt wrz 29, 2009 21:55

Jeżeli fotka silnika to twój silnik ,to widzę że ci się lekko poci odpowietrznik LDA ten gumowy kapturek .Po wymianie pina spodziewaj się że ci się to nasili niestety ...a o boost pinie tu masz co poczytać http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... hlight=lda Blachę (osłonę )mikrostyku możesz wywalić .Mikrostyk włącza (na wolnych obrotach) i wyłacza(po dodaniu gazu) elektrozawór sterujacy EGR -em ,który to jak powszechnie wiadomo zasyfia nam dolot spalinami
Ostatnio zmieniony wt wrz 29, 2009 22:06 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » wt wrz 29, 2009 21:59

to może i ja sie podłacze a od czego jest ten mikrostyk??bo kolega ma taki sam silnik jak u mnie z taka sama pompa i jako takiego egr nie ma...chodzi o ta puszke kolo turbo


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

mlody8899
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: pt sty 09, 2009 20:34
Lokalizacja: Brusy
Kontakt:

Post autor: mlody8899 » wt wrz 29, 2009 22:14

a czy mozna w jakis sposob zniwelowac jak to pwiedzalmunior, "pocenie odpowietrznika LDA"


poszukuję pompkę do centralnego: 1 LO 862 257, pisać na pw

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » wt wrz 29, 2009 22:55

Zniwelowanie polega na wymianie oringu na rysiku po którym porusza się boost pin .Trzeba rozebrać górę pompy .Robota wymagająca cierpliwość i minimalnej wiedzy o budowie pompy ale oczywiście do zrobienia samemu.Szczegóły co i jak rozebrać tutaj http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... vernor+mod
Ostatnio zmieniony wt wrz 29, 2009 23:03 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości