KR - wysokie obrot

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
skwaros
Forum Master
Forum Master
Posty: 1254
Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Kontakt:

KR - wysokie obrot

Post autor: skwaros » pt wrz 25, 2009 17:36

Od dwóch dni silnik pracuje na wysokich obrotach, na zimnym ma jakieś 1300-1400 (tak do 60 stopni gdzieś) jak się rozgrzeje ma 1100-1200. Wcześniej na zimnym załączało się ssanie i było jakieś 1200 i zaraz spadało do 1000 a potem jak się rozgrzał miał zawsze jakieś 900-950. Więc coś się musiało skopać :panna: . Jak się rozgrzeje i ma powiedzmy 1100 i przygazuje go to obroty mam już jakieś 1200 i po jakimś czasie znów jest 1000.

Pierwsze co to wyczyściłem krokowca w środku i oczyściłem przepustnice, tą przy filtrze i tą na kolektorze. Ale zbytnio nie pomogło. Pokręcić tą srubką przy przepusynicy na kolektorze :hmm: ? Filtr Powietrza może mieć coś do rzeczy?

Jakieś propozycje? Od czego zacząć, co sprawdzić?

Temat mógłbym dać w Technicznym, ale tu siedzą sami spece od 16V :okej: więc wolałem dać go tu.

pozdrawiam :pub:
Ostatnio zmieniony wt paź 06, 2009 16:50 przez skwaros, łącznie zmieniany 1 raz.


[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0

[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700

[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]

Awatar użytkownika
tirsone
Forum Master
Forum Master
Posty: 1412
Rejestracja: śr kwie 19, 2006 15:04
Lokalizacja: mazowsze

Post autor: tirsone » pt wrz 25, 2009 18:18

Hmm .. może lewe powietrze łapie... wystarczył mała dziurka i jest lipa


Mój golf

Miłość ożyła....

Awatar użytkownika
skwaros
Forum Master
Forum Master
Posty: 1254
Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Kontakt:

Post autor: skwaros » wt wrz 29, 2009 20:26

tirsone pisze:może lewe powietrze łapie... wystarczył mała dziurka i jest lipa
sprawdzone, wszystko ok.

Co mam dalej patrzeć? HELP !!


[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0

[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700

[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » wt wrz 29, 2009 21:03

krańcówka na przepustnicy??



Awatar użytkownika
skwaros
Forum Master
Forum Master
Posty: 1254
Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Kontakt:

Post autor: skwaros » wt wrz 29, 2009 21:12

toffic pisze:krańcówka na przepustnicy??
żebym wiedział gdzie i co to jest :blush: .

jak by tak można było zaznaczyć i napisać co mam tam sprawdzić :hmm:

Obrazek


[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0

[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700

[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]

Awatar użytkownika
smokatsu84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
Lokalizacja: Gdansk/PO
Kontakt:

Post autor: smokatsu84 » wt wrz 29, 2009 21:14

może switch ? Jak masz wysokie obroty to odłącz wtyczkę o switchy na przepustnicy i zobacz czy się uspokoi :bigok:



bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » wt wrz 29, 2009 21:15

Przy przepustnicy masz wtyczkę 3 pinową. Do niej podłączone są mikrostyki znajdujące się na przpeustnicy. Po zamknięciu przepustnicy powinienes slyszeć zdecydowane cyknięcie, wtedy na pinach wtyczki rozwarcie powinno zmienic się w zwarcie.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
skwaros
Forum Master
Forum Master
Posty: 1254
Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Kontakt:

Post autor: skwaros » wt wrz 29, 2009 21:23

smokatsu84 pisze:Jak masz wysokie obroty to odłącz wtyczkę o switchy na przepustnicy
hmm, gdzie jest dokładnie? od przpdu gdzieś przy lampie czy z tyłu?
bugalon pisze:Po zamknięciu przepustnicy powinienes slyszeć zdecydowane cyknięcie
A o którą przepustnicę chodzi (to na kolektorze czy tą przy filtrze)?

Jak dodaje gaz i puszczam to słychać to cyknięcie (w pobliżu przepustnicy tej z filtrem).


czyli to odpada?
Ostatnio zmieniony wt wrz 29, 2009 23:13 przez skwaros, łącznie zmieniany 2 razy.


[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0

[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700

[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]

Awatar użytkownika
smokatsu84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
Lokalizacja: Gdansk/PO
Kontakt:

Post autor: smokatsu84 » wt wrz 29, 2009 21:27

hmm, gdzie jest dokładnie?
wtyczka jest zaraz obok przepustnicy pod rurą dolotu

U mnie też cyka a mimo to jest do dupy , czasami trzyma mi wysokie obroty a jak odłączę i załączę z powrotem to jest ok

[ Dodano: Wto Wrz 29, 2009 21:49 ]
o tu:
:helm:
Obrazek
Ostatnio zmieniony wt wrz 29, 2009 21:28 przez smokatsu84, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
skwaros
Forum Master
Forum Master
Posty: 1254
Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Kontakt:

Post autor: skwaros » czw paź 01, 2009 08:46

Przy przepustnicy masz wtyczkę 3 pinową. Do niej podłączone są mikrostyki znajdujące się na przpeustnicy. Po zamknięciu przepustnicy powinienes slyszeć zdecydowane cyknięcie, wtedy na pinach wtyczki rozwarcie powinno zmienic się w zwarcie.
jaką usterkę przez to sugerujesz? po robocie idę dzisiaj wszytsko obadać naraz.


[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0

[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700

[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Post autor: bugalon » czw paź 01, 2009 10:28

sugeruję usterkę czujnika zamknięcia przpeustnicy


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

Awatar użytkownika
smokatsu84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
Lokalizacja: Gdansk/PO
Kontakt:

Post autor: smokatsu84 » czw paź 01, 2009 19:58

bugalon pisze:sugeruję usterkę czujnika zamknięcia przpeustnicy
jeśli będzie tak jak piszę to właśnie to będzie ta usterka :bigok:

Daj znać jak poszło ;)



Awatar użytkownika
skwaros
Forum Master
Forum Master
Posty: 1254
Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Kontakt:

Post autor: skwaros » pt paź 02, 2009 20:41

Autko się ładnie nagrzało, trzymało 1200 obrotów, odpiąłem wtyczkę którą kazałeś smokatsu84 ale żadnego efektu. Na zgaszonym też odłączałem i zapalałem silnik i też nic.

Na odpalonym odpiąłem wtyczkę od krokowca, obroty wzrosły do 1500, zapiąłem ją i było znów 1200.

bugalon, dzisiaj jakoś nie słyszałem tego cykania przy przepustnicy (tej przy filtrze) jak gazowałem?


co dalej?


[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0

[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700

[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]

Awatar użytkownika
smokatsu84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
Lokalizacja: Gdansk/PO
Kontakt:

Post autor: smokatsu84 » pt paź 02, 2009 20:52

skwaros pisze:odpiąłem wtyczkę którą kazałeś smokatsu84 ale żadnego efektu
no to kurcze nie wiem, u mnie pomogło jak wymieniłem switche dzisiaj :bigok:

Może Bugalon coś doradzi jeszcze :bajer:
Pozdro i powodzenia



ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości