KR - wysokie obrot
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
KR - wysokie obrot
Od dwóch dni silnik pracuje na wysokich obrotach, na zimnym ma jakieś 1300-1400 (tak do 60 stopni gdzieś) jak się rozgrzeje ma 1100-1200. Wcześniej na zimnym załączało się ssanie i było jakieś 1200 i zaraz spadało do 1000 a potem jak się rozgrzał miał zawsze jakieś 900-950. Więc coś się musiało skopać . Jak się rozgrzeje i ma powiedzmy 1100 i przygazuje go to obroty mam już jakieś 1200 i po jakimś czasie znów jest 1000.
Pierwsze co to wyczyściłem krokowca w środku i oczyściłem przepustnice, tą przy filtrze i tą na kolektorze. Ale zbytnio nie pomogło. Pokręcić tą srubką przy przepusynicy na kolektorze ? Filtr Powietrza może mieć coś do rzeczy?
Jakieś propozycje? Od czego zacząć, co sprawdzić?
Temat mógłbym dać w Technicznym, ale tu siedzą sami spece od 16V więc wolałem dać go tu.
pozdrawiam
Pierwsze co to wyczyściłem krokowca w środku i oczyściłem przepustnice, tą przy filtrze i tą na kolektorze. Ale zbytnio nie pomogło. Pokręcić tą srubką przy przepusynicy na kolektorze ? Filtr Powietrza może mieć coś do rzeczy?
Jakieś propozycje? Od czego zacząć, co sprawdzić?
Temat mógłbym dać w Technicznym, ale tu siedzą sami spece od 16V więc wolałem dać go tu.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt paź 06, 2009 16:50 przez skwaros, łącznie zmieniany 1 raz.
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
sprawdzone, wszystko ok.tirsone pisze:może lewe powietrze łapie... wystarczył mała dziurka i jest lipa
Co mam dalej patrzeć? HELP !!
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
żebym wiedział gdzie i co to jest .toffic pisze:krańcówka na przepustnicy??
jak by tak można było zaznaczyć i napisać co mam tam sprawdzić
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
- smokatsu84
- Użytkownik
- Posty: 267
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
- Lokalizacja: Gdansk/PO
- Kontakt:
-
- V.I.P.
- Posty: 2361
- Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
- Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
- Kontakt:
Przy przepustnicy masz wtyczkę 3 pinową. Do niej podłączone są mikrostyki znajdujące się na przpeustnicy. Po zamknięciu przepustnicy powinienes slyszeć zdecydowane cyknięcie, wtedy na pinach wtyczki rozwarcie powinno zmienic się w zwarcie.
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
hmm, gdzie jest dokładnie? od przpdu gdzieś przy lampie czy z tyłu?smokatsu84 pisze:Jak masz wysokie obroty to odłącz wtyczkę o switchy na przepustnicy
A o którą przepustnicę chodzi (to na kolektorze czy tą przy filtrze)?bugalon pisze:Po zamknięciu przepustnicy powinienes slyszeć zdecydowane cyknięcie
Jak dodaje gaz i puszczam to słychać to cyknięcie (w pobliżu przepustnicy tej z filtrem).
czyli to odpada?
Ostatnio zmieniony wt wrz 29, 2009 23:13 przez skwaros, łącznie zmieniany 2 razy.
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
- smokatsu84
- Użytkownik
- Posty: 267
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
- Lokalizacja: Gdansk/PO
- Kontakt:
wtyczka jest zaraz obok przepustnicy pod rurą dolotuhmm, gdzie jest dokładnie?
U mnie też cyka a mimo to jest do dupy , czasami trzyma mi wysokie obroty a jak odłączę i załączę z powrotem to jest ok
[ Dodano: Wto Wrz 29, 2009 21:49 ]
o tu:
Ostatnio zmieniony wt wrz 29, 2009 21:28 przez smokatsu84, łącznie zmieniany 1 raz.
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
jaką usterkę przez to sugerujesz? po robocie idę dzisiaj wszytsko obadać naraz.Przy przepustnicy masz wtyczkę 3 pinową. Do niej podłączone są mikrostyki znajdujące się na przpeustnicy. Po zamknięciu przepustnicy powinienes slyszeć zdecydowane cyknięcie, wtedy na pinach wtyczki rozwarcie powinno zmienic się w zwarcie.
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
- smokatsu84
- Użytkownik
- Posty: 267
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
- Lokalizacja: Gdansk/PO
- Kontakt:
- skwaros
- Forum Master
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt sie 04, 2006 14:27
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- Kontakt:
Autko się ładnie nagrzało, trzymało 1200 obrotów, odpiąłem wtyczkę którą kazałeś smokatsu84 ale żadnego efektu. Na zgaszonym też odłączałem i zapalałem silnik i też nic.
Na odpalonym odpiąłem wtyczkę od krokowca, obroty wzrosły do 1500, zapiąłem ją i było znów 1200.
bugalon, dzisiaj jakoś nie słyszałem tego cykania przy przepustnicy (tej przy filtrze) jak gazowałem?
co dalej?
Na odpalonym odpiąłem wtyczkę od krokowca, obroty wzrosły do 1500, zapiąłem ją i było znów 1200.
bugalon, dzisiaj jakoś nie słyszałem tego cykania przy przepustnicy (tej przy filtrze) jak gazowałem?
co dalej?
[b]mk2:[/b] http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=70665&postdays=0&postorder=asc&start=0
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
[b]mk3:[/b] http://forum.vwzone.pl//viewtopic.php?f=98&t=49700
[url=http://nord-vag.pl][b][color=#BF0000]N[/color]ord-Vag.pl[/b][/url]
- smokatsu84
- Użytkownik
- Posty: 267
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
- Lokalizacja: Gdansk/PO
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości