Wzmocnienie alternatora
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wzmocnienie alternatora
Witam.
Jak zwiekszyc wydajnosc alternatora? Chodzi glownie o to zeby byl w stanie wygenerowac wiekszy prad. Auto to mk2. Fabryczniema 75Ah ja mam 90 Ah i planuje dolozyc jeszcze jeden celem zasilenia poteznej instalacji CA. Czy mozna zalozyc np alternator od diesla czy jest mozliwos wzmocnienia fabryki?
Jak zwiekszyc wydajnosc alternatora? Chodzi glownie o to zeby byl w stanie wygenerowac wiekszy prad. Auto to mk2. Fabryczniema 75Ah ja mam 90 Ah i planuje dolozyc jeszcze jeden celem zasilenia poteznej instalacji CA. Czy mozna zalozyc np alternator od diesla czy jest mozliwos wzmocnienia fabryki?
- jarek_1313
- Mały gagatek
- Posty: 96
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 16:22
- Lokalizacja: Zielonka k/Warszawy
- Kontakt:
Chyba troszeczke odwrotniejarek_1313 pisze:z tego co wiem w dislach zregóły sa miejsze alternatory...
Grafik komputerowy, specjalista DTP
http://marcin.rokosz.biz
http://marcin.rokosz.biz
- jarek_1313
- Mały gagatek
- Posty: 96
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 16:22
- Lokalizacja: Zielonka k/Warszawy
- Kontakt:
- Michael G60
- Forum Master
- Posty: 1332
- Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
- Lokalizacja: (RBR...)
- Kontakt:
Ale Grabarzowi chyba nie o wielkosc chodzi, ale o wydajnoscjarek_1313 pisze:rozrusznik akumulator w dislach wiekszy ale alternator miejszy nie widziałem by jakiś disel miał większy chyba że ciężarówkayellow pisze:Chyba troszeczke odwrotniejarek_1313 pisze:z tego co wiem w dislach zregóły sa miejsze alternatory...
Tu sa uzywki: AUTOMAN, niestety bez danych technicznych.
Grafik komputerowy, specjalista DTP
http://marcin.rokosz.biz
http://marcin.rokosz.biz
- jarek_1313
- Mały gagatek
- Posty: 96
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 16:22
- Lokalizacja: Zielonka k/Warszawy
- Kontakt:
w alternatorze też pisze o wydajnośći dsisle mają małe chyba że nowe na elektronicznym ftrysku bo stare to miały maleństwayellow pisze:Ale Grabarzowi chyba nie o wielkosc chodzi, ale o wydajnoscjarek_1313 pisze:rozrusznik akumulator w dislach wiekszy ale alternator miejszy nie widziałem by jakiś disel miał większy chyba że ciężarówkayellow pisze: Chyba troszeczke odwrotnie
Tu sa uzywki: AUTOMAN, niestety bez danych technicznych.
W poprzednim samochodzie po włączeniu grania alternator robił się gorący a pasek wył jak zażynane prosie więc dlatego myślę że zastosowanie mocniejszego alternatora coś tu pomorze. Żelówka swoją drogą ...
Nie da się z oryginalnego coś wyciągnąć więcej ? bo nie uśmiecha mi się kombinować z mocowaniem i paskiem.
Nie da się z oryginalnego coś wyciągnąć więcej ? bo nie uśmiecha mi się kombinować z mocowaniem i paskiem.
Z Grabarzem poprostu szykujemy auto na zawody Db-Drag i obawiamy sie ze przy poborze okolo 160-180 moga byc problemy z ladowaniem itd. Wiec bierzemy pod uwage "tuning" alternatora.
[url=http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=9712][img]http://img219.imageshack.us/img219/5771/lagowmini0mf.jpg[/img][/url]
Moja laleczka: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104785
www.carmania.pl Centrum Car Audio, Zielona Góra, ul.Kożuchowska 20a
www.caraudio-zielonagora.pl
Moja laleczka: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104785
www.carmania.pl Centrum Car Audio, Zielona Góra, ul.Kożuchowska 20a
www.caraudio-zielonagora.pl
- jarek_1313
- Mały gagatek
- Posty: 96
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 16:22
- Lokalizacja: Zielonka k/Warszawy
- Kontakt:
no to zdecydowanie powinniście coś zrobic przy takim poborze tylko musicie skołowac potężny alternator umocować go jakoś dotego grube przewody do akumulatora i sprzętu wiekszy akumulator i porządne kondzioły bez kondziołów alternator i akumulator będzi zawolny ale myśle ze to wiecie pytanie czy uda wam się wcisnać wiekszy alternator i akumulator pod mache pozatym pytanie czy ten pobr to ciagły tyle jest czy szczytowy bo wszczycie to wam kondzioły to wyrównają ale ciągłego to nie i będzie wam cieżko znalesć na złomie taki alternator więc zostanie wam pewnie nówka na zamówienie bo nie kojaże by jakis samochud miał taką elektrownie
- jarek_1313
- Mały gagatek
- Posty: 96
- Rejestracja: śr gru 22, 2004 16:22
- Lokalizacja: Zielonka k/Warszawy
- Kontakt:
powiem tak morzesz jeszcze spróbować dwa alternatory podłaczyć tylko pytanie czy sie polubią tzn teoretycznie za diodami jest prad stały wiec nie powino być problemu pytanie jak regulatory się zachowają bo to jest podobny efekt fedy jak porzyczas prąd od kogoś i on ci podaje na odpalonym silniku i ty odpalisz swój potrafi alternator zawyć więc nie wiem czy nie trzeba by kwesti regulatora jednego wspólnego dla obu jakoś rozwiązać tylko by musiały być dwa alternatory takie same i mocniejszy regulator który zasili w obu uzwojenie wzbódzenia jednakowo ale tu może by się jakiś elektronik wypowiedział albo wypróbuj to przy porzyczaniu pradu czy nie będzie nic sie działo z alternatorami bo nie jestem pewien czy on wyje przez rozrusznik czy przy samym ładowaniu też nie pamiętam tego, zdobycie takiego monstrum w jednej obudowie nie będzie ławe i pewnie kosztowne w ciężarówkach jest 24v nie 12 v niestety a w osobówkach jak pisałem nie widziałem takich potworów seryjnie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 111 gości