Wyciek oleju wspomagania

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

ZZippo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt wrz 29, 2009 11:34
Lokalizacja: Kraków

Wyciek oleju wspomagania

Post autor: ZZippo » wt wrz 29, 2009 12:39

Po pierwsze chciałbym się przywitać;) To moj pierwszy post lecz fotrum juz nieraz mi pomogło i jestem stałym bywalcem;)

Przechodząc do rzeczy! Niedawno zauważyłem wyciek oleju wspomagania przez pękniętą osłonę drążka kierowniczego... Przekopałem forum ale przerazają mnie trochę porady że trzeba maglownice regenerować. Wspomaganie chodzi dobrze, nie buczy, nie hałasuje.
Czy wystarczy kupić nową osłonę drążka kierowniczego i ewentualnie jakieś uszczelki maglownicy, czy faktycznie nadaje sie ona już do regeneracji?
Jesli wystarczy wymienić uszczelki to prosił bym o podesłanie lub opisanie gdzie one znajdują się w maglownicy, najlepiej by było dostać w łapy jakis schemat (google przeszukane, forum przeszukane i nic nie znalazłem prócz opisu jak regenerować maglownice http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... maglownica)

Pozdrawiam i czekam na jakieś rady!!
Szymon



Awatar użytkownika
misiek
_
_
Posty: 5821
Rejestracja: pt maja 13, 2005 17:49
Lokalizacja: opolskie
Kontakt:

Post autor: misiek » wt wrz 29, 2009 13:32

ZZippo pisze:porady że trzeba maglownice regenerować.
niestety taka prawda, poszło uszczelnienie maglownicy - też tak miałem ale z dwóch stron :crazy:
ZZippo pisze:Czy wystarczy kupić nową osłonę drążka kierowniczego i e
to nic nie da bo olej będzie się zbierał w osłonie a i tak z czasem wypłynie z niej
ZZippo pisze:Wspomaganie chodzi dobrze, nie buczy, nie hałasuje.
do póki jest olej to będzie się normalnie zachowywać, ale z czasem olej wycieknie przez nieszczelność i zacznie pompa wyć i nie będzie wspomagania
ZZippo pisze:ewentualnie jakieś uszczelki maglownicy
ja nie znalazłem żadnych zestawów naprawczych, poza tym trzeba mieć narzędzia by osadzić nowe uszczelnienie w obudowie maglownicy
ZZippo pisze:czy faktycznie nadaje się ona już do regeneracji
wszystko wskazuje że tak
dodam tylko że kosztowało mnie to wszystko 700zł z wymianą - starą maglownice zostawiłem na warsztacie


:-k ...

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 116 gości