Czy warto zakłądać turbo od SB
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
to moze kwestia wydechu?
w B2 silnik wzdluz wiec duzo mniej zawijasow mam prosto z turbo wychodzi 2" i po drodze sa 2 przelotówki tylko faktycznie na normalnym wydechu byl jakby zamulony troche
edit:
turbo "wstaje" prz 2300 - zaczyna sie cokolwiek na manometrze pojawiac a przy 2400-2450 mam juz 0.65
w B2 silnik wzdluz wiec duzo mniej zawijasow mam prosto z turbo wychodzi 2" i po drodze sa 2 przelotówki tylko faktycznie na normalnym wydechu byl jakby zamulony troche
edit:
turbo "wstaje" prz 2300 - zaczyna sie cokolwiek na manometrze pojawiac a przy 2400-2450 mam juz 0.65
Ostatnio zmieniony pn wrz 28, 2009 16:43 przez nikusss, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak juz temat o turbinach to mam male pytanie czy Wy też tak macie: Silnik pracuje na wolnych obrotach na biegu jalowym (luzie) , depne mu w podloge do 5 tys obr i puszcze noge z gazu, obroty spadają i na chwile zatrzymują sie na 2,5tys-3tyś na jakos pół sekundy i spadaja normalnie do 1 tys. tez jest tak u Was?
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Dokladnie taką mam...arwam pisze:to jest zjawisko normalne przy pompach starego typu gdzie nie miałeś osobnej regulacji biegu jałowego
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
No mi tez to nie przeszkadza ale myslalem ze to przez turbinenikusss pisze:u mnie na pompie starego typu tez to bylo, w sumie w niczym nie przeszkadzało
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Turbo KKK ma wirnik kompresora starszego typu niż garrett i dlatego ma więszą turbodziurę, widać to na wykresie, K24 ma bardziej stromą mapę od garretta T3
Ostatnio zmieniony wt wrz 29, 2009 14:25 przez t0mal, łącznie zmieniany 2 razy.
To z książki "Doładowanie silników" Mysłowskiego, chodzi o to że w K24 są łopatki proste, naprzemian niska i wysoka, a w garrecie są pozaginane do tyłu.
[ Dodano: 29 Wrz 2009 15:29 ]
Obejżałem swoją i co się okazuje, T3 też ma wirnik starego typu, z tym, że te wyższe łopatki są bardziej pogięte, tak że zasłaniają mniejsze, które są proste
[ Dodano: 29 Wrz 2009 15:29 ]
Obejżałem swoją i co się okazuje, T3 też ma wirnik starego typu, z tym, że te wyższe łopatki są bardziej pogięte, tak że zasłaniają mniejsze, które są proste
- Michał_1977
- _
- Posty: 14147
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
K14 jedyny + mały efekt turbo dziury
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości