[mk2]Niepali na benzynie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- marcin21c
- Mały gagatek
- Posty: 57
- Rejestracja: pt wrz 30, 2005 00:18
- Lokalizacja: skierniewice
- Kontakt:
[mk2]Niepali na benzynie
Odrazu zaznaczam że przewertowałem forum, i wypróbowałem porady, ale nic
wczoraj wieczorem zapaliłem sobie golfika normalnie na benzynce przejechałem kawałek przełączył się oczywiście automatycznie na gaz, potem jechałem w korku jakieś 40min (silnik przez ten czas sie napewno rozgrzał) a następnie wyjechałena na trasę, prędkoś miałem od 100 do 130 km/h, po 50 kilometrach zatrzymałem się i na paliwie (czyli z automatu) już niechciał zapali, dzisiaj też niechce odpali, czasem przekręci raz na benzynce ale zaraz gaśnie (jakąś sekundę i gaśnie) na gazie jest wszystko ok, jak przekręcam stacyjkę to słyszę takie wycie pompy paliwa (takmi się zdaje że to jest to), jak w trakcie jazdy przełączam na benzynę to nic go nie rusza, odrazu się dusi, wyraźnie czu że niedostaje benzyny.
przewodymuszą by ok no bo jak na gazie jest ok to na paliwie też powinno
błagam pomóżcie bo jak z gazu odpalam to mi się serce kraja
wczoraj wieczorem zapaliłem sobie golfika normalnie na benzynce przejechałem kawałek przełączył się oczywiście automatycznie na gaz, potem jechałem w korku jakieś 40min (silnik przez ten czas sie napewno rozgrzał) a następnie wyjechałena na trasę, prędkoś miałem od 100 do 130 km/h, po 50 kilometrach zatrzymałem się i na paliwie (czyli z automatu) już niechciał zapali, dzisiaj też niechce odpali, czasem przekręci raz na benzynce ale zaraz gaśnie (jakąś sekundę i gaśnie) na gazie jest wszystko ok, jak przekręcam stacyjkę to słyszę takie wycie pompy paliwa (takmi się zdaje że to jest to), jak w trakcie jazdy przełączam na benzynę to nic go nie rusza, odrazu się dusi, wyraźnie czu że niedostaje benzyny.
przewodymuszą by ok no bo jak na gazie jest ok to na paliwie też powinno
błagam pomóżcie bo jak z gazu odpalam to mi się serce kraja
Ostatnio zmieniony sob lut 11, 2006 13:33 przez marcin21c, łącznie zmieniany 1 raz.
GOLFIK 1,3 NZ '91 de best kar
- marcin21c
- Mały gagatek
- Posty: 57
- Rejestracja: pt wrz 30, 2005 00:18
- Lokalizacja: skierniewice
- Kontakt:
mało paliwa to chyba nie, bo wskazówka nie weszła na rezerwę, a przecież zawsze zapalałem z benzynki i w baku zawsze było paliwo, jeszcze raz zaznaczam że jak przekrecam kluczyk na raz to słychac wycie pompki (zdaj mi się że to jest właśnie dźwięk z pompki) zresaztą na słuch to wszystko jest ok, tylko na tej benzynie nie odpala
pozdrawiam
pozdrawiam
GOLFIK 1,3 NZ '91 de best kar
okej moglo na czerwone nie wejsc,ale zeby popmka sie nie jarala potrzeba ponad 1/4 wtedy masz pewnosc.Moze poprostu pompa dogorywa i pompuje ale tak malo wydajnie ze koniec juz bliski a ona sie z dnia na dzien nie zatrze tylko potrzeba kilku tygodni.To ze ja wogole slychac to nie za dobrze raczej :niewiem:
Moze tez przytkal sie filtr benzyny i dziala jak membrana.
Moze tez przytkal sie filtr benzyny i dziala jak membrana.
- Christopherek
- Forum Killer
- Posty: 812
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 18:27
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: Audi a4 b6 cabrio
- Silnik: Bfb
- Kontakt:
Hello ja stawiam na pompę paliwa.Mój brat miał tak w Lanosie, tzn. gdy auto jeździło na paliwie było ok.Po roku jazdy stwierdził że założy gaz i wtedy się zaczęło.Komp się stale przestawiał wtryski zardzewiały(za mało jeżdżone na paliwie)był tylko odpalany i po nagrzaniu na gaz i do przodu.W dłuższej trasie zawsze go przegonił tak z 10 km (150-160km/h) i było spoko.Ale od pewnego czasu zaczął dziwnie chodzić na paliwie(nierówno,nie miał mocy, dusił się), aż wkońcu wogóle padł i na samym gazie jeździł.Okazało się zę pompa paliwowa się zjarała i koniec.Pojechał do Daewoo zmienili pompę ale na rzemieślniczą bo tańsza.Jak się zapłon przekręcało strasznie wyła ale chodziła.Pojeździł tak kilka miesięcy, pewnego dnia przyjechał do mnie do Wawy w odwiedziny w te duże mrozy.Auto spoko jeździło, później wrócił do domu(140km).I po tej podróży pompa raz pracowała raz przestała.Okazało się że podczas dużych mrozów przewody się pokurczyły i popękały a pompa chodziła jak się w nią puknęło.I za jakiś czas znów przestała działac.Efekt wymienił wczoraj na oryginalną pompę do Lanosa(350zł)której wogóle nie słychać jak pracuje i tak byc powinno.tak więc stary nie żałuj benzynki swojemu golfikowi zawsze musi być więcej paliwa a nie tam jakaś ćwiartka.Ja jeżdżę na paliwie(nigdy nie założę gazu do mojego golfika)to inaczej bo paliwo cały czas w niej jest i sie nie zatrze>uff ale się napisałem pozdro
Są-Vw Passat b6 variant 2.0 cbbb i Audi a4 b6 cabrio 1.8t bfb
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
Były-Vw golf mk3 1.8 aam, Vw golf mk4 1.9 arl, Vw golf mk3 2.0 ady, Vw polo 6n 1.6 ajv,Vw golf mk3 1.8 adz cabrio,Audi a4 b5 avant 1.9 avg, VwNew Beetle 1.8Tawv, Vw New Beetle 1.8T awu,Vw Passat b5fl variant 1.9avf
-
- Nowicjusz
- Posty: 43
- Rejestracja: pn paź 18, 2004 01:39
- Lokalizacja: Sz-N [ZS] / Londyn
- Kontakt:
jezeli to NZ czyli pelny wtrysk to pompy masz:
- podająca w baku
- cisnieniowa pod prawym tylnim kołem razem z filtrem
na gazniku to nie pamietam, ale chyba gdzies przy silniku jest pompka.
Stawial bym na;
pompa - sprawdzic cisnienie na wezu paliwa
filtr paliwa
wtryski - moze sie zawalily syfyem
powodzenia
- podająca w baku
- cisnieniowa pod prawym tylnim kołem razem z filtrem
na gazniku to nie pamietam, ale chyba gdzies przy silniku jest pompka.
Stawial bym na;
pompa - sprawdzic cisnienie na wezu paliwa
filtr paliwa
wtryski - moze sie zawalily syfyem
powodzenia
--------GOLF 2 1.8 tylko 8v w jakims RP :( + Celica `98 1.8 16v
Ja tez jak na poczatku dalej stawiam na pompe badz ( i ) filtr.
Snake, tez dobrze mowi,ale to czemu pompa drze się tak głośno?.Jesli Cie to meczyc bedzie i bedziesz chcial wykluczyc zatkanie wtryskiwaczy to na poczatek wez wyjmij wtryski i wymocz je przez dobe w benzynie ekstrakcyjnej.Jak bedzie chocby minimalna roznica nalezy je wymienic.
[ Dodano: Sob Lut 11, 2006 16:18 ]
Snake, tez dobrze mowi,ale to czemu pompa drze się tak głośno?.Jesli Cie to meczyc bedzie i bedziesz chcial wykluczyc zatkanie wtryskiwaczy to na poczatek wez wyjmij wtryski i wymocz je przez dobe w benzynie ekstrakcyjnej.Jak bedzie chocby minimalna roznica nalezy je wymienic.
[ Dodano: Sob Lut 11, 2006 16:18 ]
nie wtryski sa odcinane jak przechodzisz na gaz,pompka pompuje benzyne ale wraca kanalem powrotnym do baku(obieg zamkniety).marcin21c pisze:ale gdyby się wtryski zawiesiły to gaz by też szwankował - mam rację?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 256 gości