witam wszystki!!
Mam pytanko:
czy ktos sie orientuje jak bardzo roznia sie kompy od obu tych wersji w silniku 1.8 ke-jetronik??
napewno roznica jest w podawaniu sygnalu na rozrusznik bo w automatycznej daje tylko na biegu P i N ale czy trzeba eszcze jakies przerobki robic w wiazce??
zmiana skrzyni z automatu na manualna a elektryka
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
zmiana skrzyni z automatu na manualna a elektryka
Ostatnio zmieniony pn wrz 28, 2009 05:38 przez Futrzasty, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Chyba skłamałem Nie było przekaźnika do blokady zapłonu. Za to jest dioda do sterowania zaworem w skrzyni.
Ogólnie sprawa nie jest jakś skomplikowana - można pójść na łatwiznę i przy dźwigni od biegów zewrzeć ze sobą kabelki czerwono-czarne, natomiast dwa czarne kabelki podciągnąc do wlacznika swaiteł cofania w skrzyni.
Jeżeli chcesz to zrobić bardziej porządnie, to wywalasz wiązke tą, która idze do dźwigni zmiany biegów (razem z diodą itp). Przy skrzynce bezpieczników Bedzie tam złacze 4 pin. W złaczu tym łączysz ze sobą czerwono-czarne przewody (lub jeden z nich będzie czerwony - w każdym razie te grubsze), a czujnik wstecznego podłączasz pod dwa pozostałe - czerno-nievbieski i czarno-czerwony (cienkie). Nie wiem tylko, czy przypadkiem wiązka idącza do dźwigni zmiany biegów nie zawiera w sobie przewódów od włącznika przy hamulcu ręcznym.
Ogólnie sprawa nie jest jakś skomplikowana - można pójść na łatwiznę i przy dźwigni od biegów zewrzeć ze sobą kabelki czerwono-czarne, natomiast dwa czarne kabelki podciągnąc do wlacznika swaiteł cofania w skrzyni.
Jeżeli chcesz to zrobić bardziej porządnie, to wywalasz wiązke tą, która idze do dźwigni zmiany biegów (razem z diodą itp). Przy skrzynce bezpieczników Bedzie tam złacze 4 pin. W złaczu tym łączysz ze sobą czerwono-czarne przewody (lub jeden z nich będzie czerwony - w każdym razie te grubsze), a czujnik wstecznego podłączasz pod dwa pozostałe - czerno-nievbieski i czarno-czerwony (cienkie). Nie wiem tylko, czy przypadkiem wiązka idącza do dźwigni zmiany biegów nie zawiera w sobie przewódów od włącznika przy hamulcu ręcznym.
Re: zmiana skrzyni z automatu na manualna a elektryka
jesli nie chce ci sie szukac zrodla kabelkow laczysz poprostu dwa grube czerwone kable idace do dzwigni zmiany biegow i masz po problemie z uruchamianiem pojazdu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 111 gości