[mk3]PIszczaca kontrolka cisnienia olleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

[mk3]PIszczaca kontrolka cisnienia olleju

Post autor: Zoltecek » sob lut 11, 2006 12:10

Witam mam problem otorz po wymianie termostatu gdy silnik jest rozgrzany zaczyna pi piszczec kontrolka cisnienia oleju juz kiedys miałem z tym problem pojechałem do warsztatu zmierzyli mi cisnienie na pompie i powiedzieli ze jest wszystko ok ale nie powiedzieli czemu piszczy czy to moze byc padniety czujnik??
Ostatnio zmieniony sob lut 11, 2006 13:34 przez Zoltecek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob lut 11, 2006 12:59

Zoltecek pisze:czy to moze byc padniety czujnik
Jeśli ciśnienie oleju OK to może to być wina czujnika


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » sob lut 11, 2006 13:10

a moze to byc wina oleju??zalałem mu lotos semisyntetic



Awatar użytkownika
MrSalieri
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 833
Rejestracja: wt gru 28, 2004 18:06
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontakt:

Post autor: MrSalieri » sob lut 11, 2006 13:50

Opcja szukaj wpisz kontrolka oleju ilez razy mozna o tym samym...


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=45061]Moj Mk3[/url]
[img]http://img233.imageshack.us/img233/9594/golf1tot51om6.jpg[/img]

Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob lut 11, 2006 14:01

zalałem mu lotos semisyntetic
przed czy po pomiarze ciśnienia???


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » sob lut 11, 2006 14:28

po zalaniu mu oleju



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob lut 11, 2006 14:41

Zoltecek pisze:po zalaniu mu oleju
Więc nie powinno mieć związku - chyba, że syntetyk zaczął Ci czyścić silnik.... Ile ten silnik ma przejechane?


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » ndz lut 12, 2006 20:06

ma ok 185tys



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz lut 12, 2006 20:28

Zoltecek pisze:ma ok 185tys
To może już pora na conajmniej półsyntetyk



Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » ndz lut 12, 2006 20:32

a jeszcze chciałem dodac ze piszczenie ustepuje po przekroczeniu 100km/h



Awatar użytkownika
gribu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: pt paź 28, 2005 23:23
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: gribu » ndz lut 12, 2006 20:56

U mnie niestety tez ostatnio lubi sobie zapiszczec (przebieg - 209 kkm) Co ciekawe, często robię trasę ok 50 km i piszczy zawsze prawie idealnie w polowie, przy jednostajnej jeździe ok 100 km/h. Po chwili już cisza, podczas jazdy po mieście nic sie nie dzieje.
Na poczatek myślę zalać go Castrolem mineralnym (traz jest lotos półsyntetyk :vom: ) i zobaczę co będzie dalej. Oby nie były to oznaki zbliżającego się końca silnika [-o< [-o<
pozdro


To jest miejsce na Twoja reklamę

Awatar użytkownika
Zoltecek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 340
Rejestracja: sob lis 19, 2005 14:21
Lokalizacja: Olsztynek/Mrągowo

Post autor: Zoltecek » pn lut 13, 2006 00:42

wiesz ja tez zalałem tym samym olejem lotos połsyntetyczny jutro zmieniam olej na mineralny i zobacze co dalej sytuacja u mnie sie zaczeła jak wymieniłem termostat i temperatura silnika wzrosła do 90 z 70 wymiana oleju na mineralke mysle ze pomoze jak nie to czujniki



Awatar użytkownika
toffi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: czw sty 19, 2006 14:01
Lokalizacja: lublin

Post autor: toffi » ndz lut 19, 2006 08:00

sprawdz miske czy nie jest od spodu wgnieciona ja miallem ten sam problem poprostu przytkal mi sie smok od pompy oleju


[img]http://images2.fotosik.pl/183/0795be97b173c65b.jpg[/img]

bodzio_j
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3850
Rejestracja: sob lip 09, 2005 10:05
Lokalizacja: Skawina
Kontakt:

Post autor: bodzio_j » ndz lut 19, 2006 09:04

Adamtd pisze:To może już pora na conajmniej półsyntetyk
, a czy "Semisyntetyk" to nie jest przypadkiem półsybtetyk?



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 51 gości