[mk IV] Smoła by Pele
Moderator: G0 Karcio
-
- Mały gagatek
- Posty: 53
- Rejestracja: pt sty 30, 2009 22:12
- Lokalizacja: SD
- Kontakt:
Moje auto to taka mała tajemnica Nie chce się tu o nim rozpisywać na forum bo już niejedno auto w ten sposób zginęło Po prostu smerfeta z dobrym wyposażeniem a'la highline na 17" rondlach RH Agregat 1.9tdi 110km (jeszcze...) z rozsypującą się dwumasą
Dzięki Pelton ale już sobie upatrzyłem lampki Przejrzałem wszystko co tylko jest na rynku. Sklepy internetowe, allegro, ebay etc.
Mój typ to czarne soczewki FK Najlepiej z tymi (wg niektórych) wieśniackimi ringami i xeniem 6kK Nie podoba mi się to jak świeci zwykła postojówka w odbłyśniku świateł drogowych, a diody już ćwiczyłem... Tydzień i popalone w pi*du.
Dzięki Pelton ale już sobie upatrzyłem lampki Przejrzałem wszystko co tylko jest na rynku. Sklepy internetowe, allegro, ebay etc.
Mój typ to czarne soczewki FK Najlepiej z tymi (wg niektórych) wieśniackimi ringami i xeniem 6kK Nie podoba mi się to jak świeci zwykła postojówka w odbłyśniku świateł drogowych, a diody już ćwiczyłem... Tydzień i popalone w pi*du.
Ostatnio zmieniony czw wrz 24, 2009 16:36 przez dudi_silesia, łącznie zmieniany 3 razy.
PozdraVWiam
Dudi
Dudi
Driveer, heheh m'ki wylecą a w ich miejsce na wiosne zakładam duże lustra L europejksa wersja + P z anglika i będzie w c***e na pięć
trochę mnie poniosła wyobraźnia jak kupowałem te a'la m
trochę mnie poniosła wyobraźnia jak kupowałem te a'la m
Ostatnio zmieniony wt wrz 29, 2009 19:44 przez PELE, łącznie zmieniany 2 razy.
bad news
dziś auto było w DYNOSOFT
okazuje się, że poprzedni właściciel wgrał najprawdopodobniej program kiler który zakatował silnik i TURBO a ja tak nieświadomie śmigałem przez rok, auto zaczęło łykac olej w ilości 0,5 litra na 1000 km, turbo świszcze jak szalone i jest zdecydowanie za słabe niż seria. robię przymiarki do SWAP'a zastanawiam się nad ASZ lub ARL
już wiem co mogło spowodować usterkę uszczelki pod głowicą w maju tego roku, na zdjęciu na 1 str widać jak ładnie ją przedmuchało na 2 i 3 garze
jeśli ktoś ma takie motory na zbyciu wraz z TURBO proszę o info na PW
ewentualne rady też mile widziane
TURBO dmucha w całym zakresie tą samą mocą
dziś auto było w DYNOSOFT
okazuje się, że poprzedni właściciel wgrał najprawdopodobniej program kiler który zakatował silnik i TURBO a ja tak nieświadomie śmigałem przez rok, auto zaczęło łykac olej w ilości 0,5 litra na 1000 km, turbo świszcze jak szalone i jest zdecydowanie za słabe niż seria. robię przymiarki do SWAP'a zastanawiam się nad ASZ lub ARL
już wiem co mogło spowodować usterkę uszczelki pod głowicą w maju tego roku, na zdjęciu na 1 str widać jak ładnie ją przedmuchało na 2 i 3 garze
jeśli ktoś ma takie motory na zbyciu wraz z TURBO proszę o info na PW
ewentualne rady też mile widziane
TURBO dmucha w całym zakresie tą samą mocą
Ostatnio zmieniony pn paź 19, 2009 20:00 przez PELE, łącznie zmieniany 1 raz.
Serduszko zaczęło pracować poprawnie. Po namowie przez kolegę KWASS'a z Corrado Forum podjechaliśmy do Jacka z Wrocławia zwanego dalej EVOLUTION. Wcześniejsza diagnoza podczas której stwierdzono, że motorownia jest do kubła była mocno wyssana z palca Trochę pojeździliśmy sprawdziliśmy co w trawie piszczy. Pierwotnie auto po zmierzeniu wypluło 94 km i 250 nM a winno być 115 km i 280 nM. Pojawiły się powody aby myśleć, że mamy problemy z pompą paliwa z związku z czym wymieniliśmy ją.... Bezskutecznie.... Ato nadal nie jechało, dobraliśmy się do tandem pompy ale w środku też ogólnie było ok. Okazało się ,że pompki w aucie są nie te które winny być, po prostu okazało się, że są od słabszej wersji. Po ostatniej wizycie u człowieka który dokonał wymiany oringów przy PD auto osłabło i ktoś tam zamieszał przy pompkach bo wcześniej było ok i auto jechało. Wszystko wskazuje na to, że podmienił mi pompki, albo coś zepsuł przy pompkach i zmuszony być szybko coś wymienić, albo pomylił moje z pompkami kogoś innego. Ogólnie pompki są w bdb. stanie więc przypuszczam, że coś zrąbał albo pomylił. No cóż będę to sobie z nim wyjaśniał...
Auto miało wcześniej wgranego ostrego softa efektem czego było przeładowanie turbiny która dostała trochę po dupie przez ten czas. EVO wgrał softa bezpiecznego adekwatnego pod stan techniczny turbiny oraz moc pompek. Była możliwość wgrania programu na 140 ps ale mogłoby to się źle skończyć dla turbiny. Ten który jest jest bezpieczny.
Docelowo jak sprawa wyjaśni sie z mechanikiem od pompek będziemy robili korektę programu jeśli odzyskam swoje PD.
Poniżej przedstawiam to co wypluło auto po pierwszym razie i to co wypluło na koniec
1. 94 km 250 NM
2. 132 km 301 NM
Plan jest na przyszłość taki aby zastąpić istniejące turbo wersją ASZ lub ARL no i pompki ale to dopiero w następnym sezonie. Mody zakończone na rok 2009
Dzieki EVO za pracę przy tym aucie i ożywienie go!
Pozdrawiam i polecam. Powered by Evolution
www.evolutionmotorsport.pl
Auto miało wcześniej wgranego ostrego softa efektem czego było przeładowanie turbiny która dostała trochę po dupie przez ten czas. EVO wgrał softa bezpiecznego adekwatnego pod stan techniczny turbiny oraz moc pompek. Była możliwość wgrania programu na 140 ps ale mogłoby to się źle skończyć dla turbiny. Ten który jest jest bezpieczny.
Docelowo jak sprawa wyjaśni sie z mechanikiem od pompek będziemy robili korektę programu jeśli odzyskam swoje PD.
Poniżej przedstawiam to co wypluło auto po pierwszym razie i to co wypluło na koniec
1. 94 km 250 NM
2. 132 km 301 NM
Plan jest na przyszłość taki aby zastąpić istniejące turbo wersją ASZ lub ARL no i pompki ale to dopiero w następnym sezonie. Mody zakończone na rok 2009
Dzieki EVO za pracę przy tym aucie i ożywienie go!
Pozdrawiam i polecam. Powered by Evolution
www.evolutionmotorsport.pl
Ostatnio zmieniony ndz lis 01, 2009 13:19 przez PELE, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości