1.9tdi 1z + kompresor z corrado g60

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 884
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » pn wrz 28, 2009 12:02

arwam pisze:będziesz chciał założyć GT2052V do swojego 1Z?
tego to jeszcze nie wiem. ja jeszcze silnika do auta nie wlozylem.

[ Dodano: 28 Wrz 2009 12:07 ]
arwam pisze:jak kompresor w połączeniu z turbo to turbo musi być większe i klasyczne na WG nie na VNT.
rozumie juz. jak cos to bede szukal Garrett T3 ale to juz jak silnkik w budzie bedzie i pojezdze nim troche. trzeba dotrzec silnik po remoncie


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn wrz 28, 2009 12:33

tedeI 66kw, a nie lepiej za tą kasę kupić sobie wtryski + program ?
a jak będzie mało to do tego jeszcze jakąś lepszą suszarkę ??

po co kombinować z kompresorem nie potrzebnie.....



Awatar użytkownika
Marcin TDI
-Diesel Power-
-Diesel Power-
Posty: 884
Rejestracja: pn wrz 07, 2009 02:45
Lokalizacja: okolice dabrowy gorniczej
Kontakt:

Post autor: Marcin TDI » pn wrz 28, 2009 12:45

tedeI 66kw, a nie lepiej za tą kasę kupić sobie wtryski + program ?
a jak będzie mało to do tego jeszcze jakąś lepszą suszarkę ??

po co kombinować z kompresorem nie potrzebnie.....
masz racje. teraz zerknolem na to wszystko i widze ze musial bym ladnie kombinowac zeby to jakos ladnie komresor zamontowac do silnika i jeszcze dac mu naped z paska. trzeba by bylo jeszcze chyba ze sterownikiem jakos to zgrac. czarno to troszke widze a i tak musial bym w pierwszej kolejnosci do tunera jechac.

[ Dodano: 28 Wrz 2009 12:49 ]
choc nie powiem bo na dziure turba nie mam co narzekac bo jej nie mam kolega cos mi poprzestawial w sterowniku i turbo sie od razu budzi


MK4 Variant viewtopic.php?f=89&t=562077" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości