Mnie trapiło to samo, zatrzymywał sie na 130-140, wymienione wszystkie filtry, czyszczony przepływomierz, czujnik temp. powietrza, wymieniony na nowy N75, wyczyszczony IC, zaslepiony EGR, po tych zabawach nic sie nie zmieniło

, w koncu wjechałem do kumpla na kanał, probowałem ruszyc sztange od WG, ale ani drgneła, to WD troche napsikałem, pistolet do powietrza, odpiąłem przewod z N75 i tak co chwile dmuchałem i lałem WD, w koncu sie ruszyła i zaczeła pracowac, efekt taki ze pierwsza jazda zaowocowała wynik nie całe 170 i droga sie skonczyła, pozniej juz nie probowałem, po kilkunastu dniach w czasie jazdy ja mu w gaz a ten 160-165 i koniec, tak ze mysle ze albo to ten WG sie dalej wali, albo zostaja logi dynamiczne, bo szczerze to ja na darmo wywaliłem 200 zeta za n75., a moze i przepływka cos szwankuje, chociaz u mnie po odłaczeniu jest totalny muł. A jesli chodzi o dym, to np u mnie wogole nie dymi.
Jesli cos sie dowiesz to napisz tutaj.