Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
sopelo
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 179
- Rejestracja: czw lip 24, 2008 14:00
- Lokalizacja: Śląsk
Post
autor: sopelo » pt wrz 25, 2009 18:46
a wiec brzeczy cos od strony silnika gdy mam na danym biegu niskie obrotytak do 1800 i nagle wcisne mocniej pedal gazu a jak wejda powyzej 2000 to jest ok lub pod gorke wiezdzajac z obciazeniem nie zredukuje biegu na mniejszy a jest np. na 5 biegu i ma ponizej 1800 obrotow to zaczyna brzeczec
![foch :foch:](./images/smilies/foch.gif)
. moze to normalka ? za slaby silnik oddzywaja sie wtryski czy zawory ale one by stukaly z gory dzieki za porady !!!
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
dodam ze motor to 1.4 16v
[ Dodano: 25 Wrz 2009 20:29 ]
a moze wina paliwa ?
Ostatnio zmieniony pt wrz 25, 2009 20:27 przez
sopelo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
dawid1062
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 28
- Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 21:24
- Lokalizacja: okolice Sandomierza
-
Kontakt:
Post
autor: dawid1062 » ndz wrz 27, 2009 21:27
Mam ten sam silnik w Golfie 4 i tak samo brzęczy, ale wydaje mi się że ten dźwięk wydobywa się z tylnej części samochodu, tak jakby była to rura wydechowa, może jakieś mocowanie sie poluzowało czy coś?
-
DariuszK
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 250
- Rejestracja: pt maja 16, 2008 18:51
- Lokalizacja: Włocławek
Post
autor: DariuszK » ndz wrz 27, 2009 21:58
u mnie to samo, tez odnosze wrazenie jakby wydech, jak puklem w katalizator to cos brzeczy, ale nie wiem czy to to, jakby w silniku od tylu cos, hmm
-
sopelo
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 179
- Rejestracja: czw lip 24, 2008 14:00
- Lokalizacja: Śląsk
Post
autor: sopelo » pn wrz 28, 2009 20:37
wymienialem tlumnik jakies 3 miechy temu a to slychac z przodu w okolicach silnika
-
Tomasz34
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 51
- Rejestracja: wt wrz 02, 2008 21:05
- Lokalizacja: warszawa
Post
autor: Tomasz34 » pn wrz 28, 2009 20:41
mam to samo albo jak probuje ruszyc z 2 jak samochod ledwie sie toczy i powinna byc jedynka
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
. o to biega ? jakby jakis lancuch przypomina to taki dzwiek ktos wie co to jest ?
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
.
-
zozol
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 138
- Rejestracja: pt cze 20, 2008 19:26
Post
autor: zozol » pn wrz 28, 2009 20:48
sopelo pisze:brzeczy cos od strony silnika gdy mam na danym biegu niskie obrotytak do 1800 i nagle wcisne mocniej pedal gazu a jak wejda powyzej 2000 to jest ok
Jak brzęczenie: katalizator do wymiany. On brzęczy na niskich obrotach, a na wyższych zanika.
![smoke :smoke:](./images/smilies/smoke.gif)
Jak klekotanie:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251129&start=0
Ostatnio zmieniony pn wrz 28, 2009 20:59 przez
zozol, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Marioso
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz sie 23, 2009 11:22
- Lokalizacja: Mikołów
Post
autor: Marioso » pn wrz 28, 2009 21:44
W moim Golfie 1.4 16V 98r. brzeczenie wyglądało następująco: przy niskich obrotach (między 1000 a 2000) i przy zbliżaniu się do 3000 obr słychać było brzęczenie od strony silnika dokładnie sie wsłuchałem i "wytropiłem" ze na wysokości kierownicy. Z początku myślałem że jest to jakis plastik który pod wpływem drgań się odzywa ale nie dawało mi to spokoju i zacząłem od sprawdzenia i unieruchomienia wszystkich luźnych elementów pod maską, które na wskutek ruchu ręką oddawały jakis wysoki dzwięk. Dlugo nie musiałem szukać, była to linka oboromierza uderzająca o część metalową. Unieruchomiłem i wszystko ucichło
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
greg
Post
autor: greg » pn wrz 28, 2009 22:26
Marioso pisze:lugo nie musiałem szukać, była to linka oboromierza uderzająca o część metalową. Unieruchomiłem i wszystko ucichło
o jakiej ty lince mówisz??
-
sopelo
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 179
- Rejestracja: czw lip 24, 2008 14:00
- Lokalizacja: Śląsk
Post
autor: sopelo » pn wrz 28, 2009 23:15
do tomasza34 o to chyba biega !!!
Ostatnio zmieniony ndz gru 27, 2009 13:47 przez
sopelo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Marioso
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 3
- Rejestracja: ndz sie 23, 2009 11:22
- Lokalizacja: Mikołów
Post
autor: Marioso » wt wrz 29, 2009 15:54
greg pisze:Marioso pisze:lugo nie musiałem szukać, była to linka oboromierza uderzająca o część metalową. Unieruchomiłem i wszystko ucichło
o jakiej ty lince mówisz??
Na 100% nie wiem czy to linka obrotomierza, nie znam sie na mechanice...kabel idący nad swiecami umocowany w 3 "łapach", przechodzi obok przewodu ze zbiorniczka z plynem chlodniczym i zmierzającu ku kabinie
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ostatnio zmieniony śr wrz 30, 2009 19:22 przez
Marioso, łącznie zmieniany 1 raz.
-
sopelo
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 179
- Rejestracja: czw lip 24, 2008 14:00
- Lokalizacja: Śląsk
Post
autor: sopelo » ndz gru 27, 2009 13:50
nie wiem czy to cos od wtrysku nie bedzie uzaleznione bo ostatnio lalem 98 bezyne i tak jak by mniej brzeczalo ale bez sensu lac caly czas 98 oktanow jak dosyc drozsza
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
MK4 1.4 16V 75KM (AKQ)
MK5 1.9 TDI 105KM (BKC)
MK7.5 1.4 TSI 150KM (CZDA)
-
sopelo
- Ma gadane
![Ma gadane Ma gadane](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 179
- Rejestracja: czw lip 24, 2008 14:00
- Lokalizacja: Śląsk
Post
autor: sopelo » pt lut 24, 2012 22:44
Witam, mój temat
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=2&t=268444myślałem, że poszedł do archiwum (i tak też było), a przypomnę iż, po wymianie rozrządu nic nie pomogło w 1.4 16V , po remoncie silnika (uszczelniacze i tłoki) przestał klekotać jak diesel i to wszystko na razie by było (1.4 nie musi klekotać i nie klekota), ale brzęk pozostał aż do dnia w którym mechanik powiedział, abym wymienił pasek klinowy (wielorowkowy) bo jest z pękany. Wymieniłem na nowy (meyle) i co się u mnie okazało, iż pasek był założony o długości 1100 mm (od samego sprowadzenia auta) a miał być 1080 mm i tamten miał luz, przez co napinacz dochodził do końca i tłuk się. Wznowiłem troszkę temat, bo myślę że komuś mogę się przydać (pomóc)!!!
rozwiązanie problemu dodano do starego tematu // Qto
MK4 1.4 16V 75KM (AKQ)
MK5 1.9 TDI 105KM (BKC)
MK7.5 1.4 TSI 150KM (CZDA)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 220 gości