1v koncowki wtryskow pompa MF
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1v koncowki wtryskow pompa MF
witam. podobno do 1v ida koncowki 297 .
pompe mam Mf . mialem tanie z allegro za 29szt i siadly po 2 miechach.
jakie kupic. sa na alledrogo wuzetem 40 z hakiem za sztuke czy kupic boscha ze sklepu ( w poniedzialek sie dowiem ile za sztuke...
czy musza byc 297 czy podejda 293.
pompe mam Mf . mialem tanie z allegro za 29szt i siadly po 2 miechach.
jakie kupic. sa na alledrogo wuzetem 40 z hakiem za sztuke czy kupic boscha ze sklepu ( w poniedzialek sie dowiem ile za sztuke...
czy musza byc 297 czy podejda 293.
siadly gdy zalozylem pompe od zwyklego disla .
pompka stara wiec moze jakis syf sie dostal?
za mocno jej nie podkrecilem bo nic nie kopcil ale po pewnym czasie zaczal kopcic nadmiernie na bialo?
pewnie siadly bo te koncowki do dupy.
teraz mam pompke od trochima i nie moge sie nia nacieszyc bo koncowki do wymiany.
kopci na bialo szaro ale po przygazowce czasami zakopci na czarno.
aha no i chyba ropa sie zbiera w misce. olej musze wymienic rozumiem?
szkoda bo nowy polsyntetyk:(
pompka stara wiec moze jakis syf sie dostal?
za mocno jej nie podkrecilem bo nic nie kopcil ale po pewnym czasie zaczal kopcic nadmiernie na bialo?
pewnie siadly bo te koncowki do dupy.
teraz mam pompke od trochima i nie moge sie nia nacieszyc bo koncowki do wymiany.
kopci na bialo szaro ale po przygazowce czasami zakopci na czarno.
aha no i chyba ropa sie zbiera w misce. olej musze wymienic rozumiem?
szkoda bo nowy polsyntetyk:(
JABcok20,
ja jeździłem na MONARK DIESEL i bardzo sobie je chwalą jedną wadę jaką mają to niemal zawsze po otwarciu układu wysokiego ciśnienia się lubią zawiesić.
[ Dodano: 27 Wrz 2009 09:55 ]
może odparuje.
jaka średnica tłoczka?
ja jeździłem na MONARK DIESEL i bardzo sobie je chwalą jedną wadę jaką mają to niemal zawsze po otwarciu układu wysokiego ciśnienia się lubią zawiesić.
do większych pomp zakłada się DN OSD 261 lub DN OSD 310t0mal pisze:Najlepiej wrzucić od SBka 274 bodajże
[ Dodano: 27 Wrz 2009 09:55 ]
spróbuj go zostawić na wolnych obrotach jeśli nie masz dużo tego paliwa.JABcok20 pisze:aha no i chyba ropa sie zbiera w misce. olej musze wymienic rozumiem?
może odparuje.
jaka średnica tłoczka?
wiec tak:
katalog intercarsu końcówki
274 od sb
cena 60zł firmy delphi
273 wuzetem cena 48zł
293 wuzetem cena 48zł
297 wuzetem cena 55zł do 1V
mam silnik 1V więc czy głowica czymc się różni bo z tego co pamioętam jest chyba różnica w otwieraniu zaworów=wałku rozrządu
[ Dodano: Nie Wrz 27, 2009 10:00 ]
samochód zaczxął wariować jakiś czas temu gdy zobaczyłem nadmiar oleju( na szczęscie w pore).
zaczął kopcić więc moze wtrysk jest zawieszony?
dzisiaj wezme rozkrece wtryski i sprawdze na maszynce co jest grane.
Torchim wrzucił mi jeszcze wyższa fale niż miałem i nie moge sie nacieszyć:(
silniczek czasami jakby przerywa na jeden wtrysk . Jeśli sie wsłuchać w wydech jakby przerywa na jałowym, chodzi skokowo i kopci.
kopcił oczywiście na pompie od zwykłego diesla i na tej również
katalog intercarsu końcówki
274 od sb
cena 60zł firmy delphi
273 wuzetem cena 48zł
293 wuzetem cena 48zł
297 wuzetem cena 55zł do 1V
mam silnik 1V więc czy głowica czymc się różni bo z tego co pamioętam jest chyba różnica w otwieraniu zaworów=wałku rozrządu
[ Dodano: Nie Wrz 27, 2009 10:00 ]
tłoczek 10mm.arwam pisze:jaka średnica tłoczka?
samochód zaczxął wariować jakiś czas temu gdy zobaczyłem nadmiar oleju( na szczęscie w pore).
zaczął kopcić więc moze wtrysk jest zawieszony?
dzisiaj wezme rozkrece wtryski i sprawdze na maszynce co jest grane.
Torchim wrzucił mi jeszcze wyższa fale niż miałem i nie moge sie nacieszyć:(
silniczek czasami jakby przerywa na jeden wtrysk . Jeśli sie wsłuchać w wydech jakby przerywa na jałowym, chodzi skokowo i kopci.
kopcił oczywiście na pompie od zwykłego diesla i na tej również
Ostatnio zmieniony ndz wrz 27, 2009 10:03 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.
po delikatnym zwiększeniu obrotów też?JABcok20 pisze:silniczek czasami jakby przerywa na jeden wtrysk . Jeśli sie wsłuchać w wydech jakby przerywa na jałowym, chodzi skokowo i kopci
i na jaki kolor kopci?
co do wtdrysków to do WZM mam dziwny uraz psychiczny jak kiedyś zakupiłem komplet i cały komplet jak zawisł to nawet pompiarz sobie nie dał z nimi rady bo jak rozebrał i przeczyścił to po założeniu po chwili już znowu komplet wisiał i tak kilka razy było .
wymiana kompletu i ta sama historia, po zmianie na MONARK fakt że też po uruchomieniu zawisły ale po porządnej przegazówce się rozruszały
silniki po 87' już wszystkie mają z tego co pamiętam takie same fazy rozrządu a różnic typu 1 czy 2 stopnie nie odczujesz.JABcok20 pisze:mam silnik 1V więc czy głowica czymc się różni bo z tego co pamioętam jest chyba różnica w otwieraniu zaworów=wałku rozrządu
zawsze kopci i raczej na biało. czasami zakopci na czarno ale to czasami. po lekkim przygazowaniu daje na biało dość mocnoarwam pisze:po delikatnym zwiększeniu obrotów też?
i na jaki kolor kopci?
aha i na wyższych obrotach silnik głośno klekocze. Robiłem przed wysłaniem do trochima regulacje ciśnienia w pompie bo nie mogłem dojść do ładu cemu nie przyśpiesza wtrysku a okazał się zawoó powrotny do baku walnięty.
Trochim niby sprawdzał cisnienia w pompie więc może tak ma byc...
Ostatnio zmieniony ndz wrz 27, 2009 10:55 przez JABcok20, łącznie zmieniany 1 raz.
Możesz mieć rozjechany kąt wtrysku, co w połączeniu z padniętymi końcówkami daje taki efekt, co do wtrysków z 1V to nie mają raczej wiele wspólnego z fazami rozrządu, a co do wydajności trudno coś powiedzieć, mi się wydaje że są nic niewarte, jak włożyłem pompę 11 to masakra normalnie, telepał się, a jak przejechałem 100M to się wtrysk zawiesił, zalałem depresatora do baku i pomogło, i do tej pory leje, bo jak trafisz przypadkiem na słabsze paliwo to jest masakra - za mną czarno, a silnik chodzi jakby ktoś garść śrub wrzucił do środka.
Także wydaje mi się, że końcówki stworzone do pracy z 8mm tłoczkiem, nie będą działały z 10mm a tym bardziej z 11.
Co do mercusiów to DN 0 SD 261 szły między innymi do 200D to nie wiem czy są takie wspaniałe przy jego 60 koniach, Jakbym do siebie ładował to 265 lub 314 bo one są od silników z 4 zaworami na cylinder które miały 150 w wersji 5 cylindrowej i 170 w 6 (OM606) Tylko ciekawe jak rozpylają bo mercedes ma takie śmieszne rowki w tłokach pokopane
[ Dodano: 27 Wrz 2009 11:33 ]
Końcówki mam oryginalne boscha - żeby nie było
Także wydaje mi się, że końcówki stworzone do pracy z 8mm tłoczkiem, nie będą działały z 10mm a tym bardziej z 11.
Co do mercusiów to DN 0 SD 261 szły między innymi do 200D to nie wiem czy są takie wspaniałe przy jego 60 koniach, Jakbym do siebie ładował to 265 lub 314 bo one są od silników z 4 zaworami na cylinder które miały 150 w wersji 5 cylindrowej i 170 w 6 (OM606) Tylko ciekawe jak rozpylają bo mercedes ma takie śmieszne rowki w tłokach pokopane
[ Dodano: 27 Wrz 2009 11:33 ]
Końcówki mam oryginalne boscha - żeby nie było
Ostatnio zmieniony ndz wrz 27, 2009 11:40 przez t0mal, łącznie zmieniany 2 razy.
sprawdzałem własnie końcówki. jedna otwierała sie wczesniej tak przy 140. po ustawieniu na 150 rozpylała ok( tak mi sie wydaje , nie mam do czego porównac ) znaczy jrst to rozpylenie zupełnie inne niz w tdi bo tam robi chmure a tu ropa jest rozpylona pod kątem ale mgły zbytmnio nie robi.
ma ktoś może jakiś pdf do wtrysków abym mógł co nieco poczytać o rozpoznawaniu czy leje czy moze jest dopuszczalne.
ale mam wrażenie że te boschowskie rozpylały lepiej ( dwa bo pozostałe dwa "sikały").
ma ktoś może jakiś pdf do wtrysków abym mógł co nieco poczytać o rozpoznawaniu czy leje czy moze jest dopuszczalne.
ale mam wrażenie że te boschowskie rozpylały lepiej ( dwa bo pozostałe dwa "sikały").
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
z tym kątem wtrysku u mnie to masakra. ustawiłem na wartość 1.0mm i lipa telepał jak wychetłany kamaz a kopcił jeszcze gorzej.
teraz mam przyśpieszony ,nie wiem nie mierzyłem ale chodzi równo i zbiera się całkiem całkiem tylko kopci dalej że masakra na biało?????????
czy to mogą być wtryski?
teraz mam przyśpieszony ,nie wiem nie mierzyłem ale chodzi równo i zbiera się całkiem całkiem tylko kopci dalej że masakra na biało?????????
czy to mogą być wtryski?
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Jeśli dym jest biały i gryzie, to jest wina kąta wtrysku, jak śmierdzi paliwem, to wtryski masakrycznie leją, zazwyczaj dymi na czarno przy padniętych wtryskach i silnik ma niską kulturę pracy.
Co do sprawdzania to wtryskiwacz z końcówką czopikową ma pylić równym storzkiem, nie po podcinanym z żadnej strony, po zwolnieniu nacisku na dźwignie pompki, ma się zamykać, tak, żeby paliwo nie kapało. Najpierw dźwignie dociskasz impulsowo, później mocno parę razy.
W tdi jest zupełnie inna końcówka, rozpyla bardziej na boki, pozatym masz większe ciśnienie otwarcia.
Co do sprawdzania to wtryskiwacz z końcówką czopikową ma pylić równym storzkiem, nie po podcinanym z żadnej strony, po zwolnieniu nacisku na dźwignie pompki, ma się zamykać, tak, żeby paliwo nie kapało. Najpierw dźwignie dociskasz impulsowo, później mocno parę razy.
W tdi jest zupełnie inna końcówka, rozpyla bardziej na boki, pozatym masz większe ciśnienie otwarcia.
ok. ale czemu tenkąt wtrysku jest taki wysoki?
znaczy musiałem przestawić o jeden ząb aby mi kiedyś odpalił. teraz moge ustawić maks 1,5 i kopci na biało. przestawię znowu o 1 ząb to może przestanie kopcić na biało.
problem z tym że jak usatwie zbyt wczesny coś ok 2.0 to klekocze jak głupi.
końcówki założyłem tak:
nowa końcówka przemyta z oleju zabezpieczającego założóna na umyty korpus( po prostu wsunięta) założóna cała reszta, korpus skręcony momentem 80Nm. ciśnenie ustawione na ok 150 -155 bar.
gdy wyjełem dzisiaj końcówki widać że iglica w jednym się obracała bo ma ryski.
dzisaj jak sprawdzałem to dwa wtryski po wciśnieciu dźwigni próbnika chwile przed cisnieniem 150 bar przepuszczały ale tylkoo gdy wolno wciskałem dźwignie. Przy szybkim wciśnienięciu wygląda ok
[ Dodano: Nie Wrz 27, 2009 14:41 ]
Czy wtryski od td powinny robić chmure ale o innym kształcie jak w tdi????
[ Dodano: Nie Wrz 27, 2009 15:26 ]
jutro wymienie wtryskiwacze na wzm i zobacze co to da...
znaczy musiałem przestawić o jeden ząb aby mi kiedyś odpalił. teraz moge ustawić maks 1,5 i kopci na biało. przestawię znowu o 1 ząb to może przestanie kopcić na biało.
problem z tym że jak usatwie zbyt wczesny coś ok 2.0 to klekocze jak głupi.
końcówki założyłem tak:
nowa końcówka przemyta z oleju zabezpieczającego założóna na umyty korpus( po prostu wsunięta) założóna cała reszta, korpus skręcony momentem 80Nm. ciśnenie ustawione na ok 150 -155 bar.
gdy wyjełem dzisiaj końcówki widać że iglica w jednym się obracała bo ma ryski.
dzisaj jak sprawdzałem to dwa wtryski po wciśnieciu dźwigni próbnika chwile przed cisnieniem 150 bar przepuszczały ale tylkoo gdy wolno wciskałem dźwignie. Przy szybkim wciśnienięciu wygląda ok
[ Dodano: Nie Wrz 27, 2009 14:41 ]
u mnie pyli stożkiem ale nie wytwarza się z tego chmura.t0mal pisze:Co do sprawdzania to wtryskiwacz z końcówką czopikową ma pylić równym storzkiem
Czy wtryski od td powinny robić chmure ale o innym kształcie jak w tdi????
[ Dodano: Nie Wrz 27, 2009 15:26 ]
jutro wymienie wtryskiwacze na wzm i zobacze co to da...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
No moje np robiły mgiełkę, że się jeszcze chwile po zamknięciu wtrysku unosiła.
A co do kąta to ustawiałem na słuch i dupohamownie, niewiem ile mam, ale silnik klekocze dość głośno, jak ustawiłem tak, że troche ciszej chodził to było 0 mocy i kopcił na biało, nawet troche na postoju.
[ Dodano: 27 Wrz 2009 16:20 ]
A co do kąta to ustawiałem na słuch i dupohamownie, niewiem ile mam, ale silnik klekocze dość głośno, jak ustawiłem tak, że troche ciszej chodził to było 0 mocy i kopcił na biało, nawet troche na postoju.
[ Dodano: 27 Wrz 2009 16:20 ]
takJABcok20 pisze:Czy wtryski od td powinny robić chmure ale o innym kształcie jak w tdi????
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 86 gości