2.0 agg wybija bład 515

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

2.0 agg wybija bład 515

Post autor: daro46 » ndz wrz 27, 2009 12:58

515 Czujnik Halla -G 40
sygnał poza wartościami granicznymi - BŁĄD SPORADYCZNY to mówi Vag i mam takie pytanie czy to może być czujnik położenia wału ?? bo wymieniłem halla na kopułce a błąd dalej jest ...a i czy to może być przyczyną ze auto od czasu do czasu przerywa? tz



Awatar użytkownika
d.milas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
Lokalizacja: Głogów / Sława
Kontakt:

Post autor: d.milas » ndz wrz 27, 2009 13:18

Odcina Ci obroty powyżej 5tys??


"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"

Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:


Pisać na gg, pw ;-)

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz wrz 27, 2009 13:21

sprawdź ,błędy na uruchomionym silniku.



daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

Post autor: daro46 » ndz wrz 27, 2009 13:28

to jest na odpalonym ,tak odcina skasuje bład np wczoraj skasowałem i jeździłem popołudnie i było ok ,postało wieczór i <pupa> kręci się do 5 tys i bład



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz wrz 27, 2009 13:36

daro46 pisze:to jest na odpalonym
na pewno?



Awatar użytkownika
d.milas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
Lokalizacja: Głogów / Sława
Kontakt:

Post autor: d.milas » ndz wrz 27, 2009 13:37

Więc uwalony czujnik halla, moze połączenie? Skoro wymieniałeś. Włącza się w tryb awaryjny, jeśli przy 5tys odcinka... Sprawdź dokłądnie połączenie halla, a jak nie to wymień.. Bo to ewedentnie błąd halla jeśli się włącza w tryb awaryjny...


"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"

Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:


Pisać na gg, pw ;-)

daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

Post autor: daro46 » ndz wrz 27, 2009 13:51

ale na 100 to nie czujnik od aparatu bo po odpięciu nadal chodzi i błędu nie wybija ,a jak odepnę od położenia wału to wybija właśnie ten błąd...tzn nie wiem w którym momencie się pojawia ale jak skasuje go to chodzi normalnie ...
Ostatnio zmieniony ndz wrz 27, 2009 13:54 przez daro46, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
d.milas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: ndz lip 15, 2007 04:01
Lokalizacja: Głogów / Sława
Kontakt:

Post autor: d.milas » ndz wrz 27, 2009 15:44

Ah, zapomniałem, że w AGG był czujnik położenia wału, z tego co wiem to błąd halla w nich wyskakuje nieraz gdy błąd jest z "sonda, czujnikiem położenia wału i bodajze czujnika temp, ale pewny w 100% nie jestem, bodajze sprawdzisz to miernikiem...


"Jak kraść to miliony, jak "kochać" to księżniczki, jak auto to VW!"

Cały MK3 1.8 i MK3 GTI na czesci:


Pisać na gg, pw ;-)

daro46
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: wt cze 27, 2006 15:47
Lokalizacja: Okolice jarosławia
Kontakt:

Post autor: daro46 » ndz wrz 27, 2009 15:47

sonda na wagu wskazuje dobrze do 1.2 v feler polega na tym że wybija błąd halla i auto przerywa nie pali więcej zbiera sie ok jak na gazie(brc sekwencja) tak i na pb tylko że wkórza że wpada w tryb awaryjny i kręci sie do 5 tys i to przerywanie spróbuję jeszcze podmienić przekaźnik od ecu bo coś mi sie on nie podoba



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości