Naprawa zderzaka... ( prosze o pomoc co i jak )
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- tommm86
- Mały gagatek
- Posty: 141
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 10:38
- Lokalizacja: ok. Rybnik
- Kontakt:
Naprawa zderzaka... ( prosze o pomoc co i jak )
Witam, mam zderzak po malej stluczce ( troche dobity ) I porobily sie takie pekniecia na zderzaku ( cos w stylu sloji w drewnie ) mam pytanie, czy jak to pomaluje podkladem i poloze kolor czy pekniecia znow nie wystapia?? Co nalezy zrobic z takim popekanym lakierem na zderzaku, zeby miec pewnosc ze podczas uzytkowania nowy lakier nie bedzie pekal??
Ostatnio zmieniony pn wrz 28, 2009 09:48 przez tommm86, łącznie zmieniany 1 raz.
Zapraszam do ogladniecia mojego golfa
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2493975#2493975
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2493975#2493975
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
Re: Naprawa zderzaka... ( prosze o pomoc co i jak )
Tak tą pajęczynkę musisz zedrzeć.
Kolego musisz koniecznie stary lakier zedrzeć za pomocą papieru ściernego. Najlepiej maszynką z papierem 320 na sucho, czym drobniejszy tym lepszy efekt końcowy, musisz tak wytrzeć miejsca żeby przejście było łagodne. Poza tymi miejscami co robiłeś tym papierem np 320, miejsce naprawy powiększasz o 15-20cm (wokół). . Robisz to na mokro papierem 800 ręcznie. Jest to konieczne, bo wiadomo, że pistolet trochę zapyla. Nie możesz porobić schodków. Wszystko suszysz i odtłuszczasz. Przetarte miejsca do plastiku pryskasz "2 cienkie warstwy" podkładem do plastiku. Podkład wygląda jak piwo, jest bardzo rzadki i lekko żółty.Po ok. 15min, kładziesz na to podkład wypełniający z dodatkiem uelastyczniacza. Podkładu kładziesz 2-3 warstwy. Miedzy warstwami musi przeschnąć. Jak już wszystko dobrze wyschnie matujesz papierem 800 na mokro i możesz lakierować. Dalsza naprawa zależy od lakieru. Jak jest lakier metaliczny/perłowy miejsce naprawy powiększa się o conajmniej 30cm. Bo najpierw musisz bazę zapylić i zcieniować. A klar musi pokryć całą bazę.
Napisałem wszystko w skrócie. Pomijając dużo szczegółów.
Kolego musisz koniecznie stary lakier zedrzeć za pomocą papieru ściernego. Najlepiej maszynką z papierem 320 na sucho, czym drobniejszy tym lepszy efekt końcowy, musisz tak wytrzeć miejsca żeby przejście było łagodne. Poza tymi miejscami co robiłeś tym papierem np 320, miejsce naprawy powiększasz o 15-20cm (wokół). . Robisz to na mokro papierem 800 ręcznie. Jest to konieczne, bo wiadomo, że pistolet trochę zapyla. Nie możesz porobić schodków. Wszystko suszysz i odtłuszczasz. Przetarte miejsca do plastiku pryskasz "2 cienkie warstwy" podkładem do plastiku. Podkład wygląda jak piwo, jest bardzo rzadki i lekko żółty.Po ok. 15min, kładziesz na to podkład wypełniający z dodatkiem uelastyczniacza. Podkładu kładziesz 2-3 warstwy. Miedzy warstwami musi przeschnąć. Jak już wszystko dobrze wyschnie matujesz papierem 800 na mokro i możesz lakierować. Dalsza naprawa zależy od lakieru. Jak jest lakier metaliczny/perłowy miejsce naprawy powiększa się o conajmniej 30cm. Bo najpierw musisz bazę zapylić i zcieniować. A klar musi pokryć całą bazę.
Napisałem wszystko w skrócie. Pomijając dużo szczegółów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 216 gości