problem z tylnymi hamulcami
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problem z tylnymi hamulcami
cześć wszystkim. byłem na przeglądzie technicznym moją dwójczyną, a tam wyszło że tylne koła hamują dużo słabiej niż przednie. daje się to nawet odczuć kiedy trzeba gwałtownie hamować z dużej prędkości.. poza tym po opadach deszczu w trakcie hamowania dochodzi z tyłu z okolic bębnów hałas- jakby dziwne tarcie, które jednak po kilkakrotnym użyciu hamulców zanika. ręczny trzyma bez zarzutu na trzecim ząbku. mechanik zaglądał do bębnów, mówił,że szczęki są i nic niepokojącego nie widział. co to może być. pozdrawiam
tymi, najprawdopodobniej jak napisał kolega nade mną, skończył się korektor siły hamowania... częsta przypadłośc...
czyli widać gdzie jest przyczyna - nie dociera ciśnienie z układu hydraulicznego, dlatego nie działą hamowanie z "pedału" a ręczny wyśmienicie, bo uruchamiany jest przez linkę...tymi pisze:które jednak po kilkakrotnym użyciu hamulców zanika. ręczny trzyma bez zarzutu na trzecim ząbku
no to wtedy możew być zabawnie... kiedy tylne hamulce zahamują z taką sama siłą jaka jest dostarczana na hamulce przednie... i nagle zdasz sobie sprawę że przy ostrym hamowaniu nie masz kontroli nad tyłem samochodu... radzę uważać... i wstawić lepiej sprawny korektor lub ten który jest zregenerować....89Bartezz pisze:Na dniach będę go wywalał i wstawiał trójnik
- majekMK2
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4414
- Rejestracja: ndz cze 10, 2007 14:10
- Lokalizacja: Meszna
- Kontakt:
a ja mam takie pytanie bo niechce otwierac nowego tematu bo zamontowałem tarcze do tyłu do mojego golfika i teraz przy gwałtownym hamowaniu znosi mi tył auta widac ze jeden zacisk hamuje za szybko i za mocno do drugiego i odrazu poslizg mam pytanko wiec czym to jest spowodowane korektor ustawiony na sam doł zeby tak mocno nie trzymał a wiec jak mysliczcie co to moze byc?
Były golfik:/
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
![Obrazek](http://m911.dlk.pl/forum/podpis.jpg)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=111197
![Obrazek](http://m911.dlk.pl/forum/podpis.jpg)
mam to samo majekMK2, ale już nauczyłem się nad tym panować
przepływ płynu jest nierówny, kiedy rozmawiałem z diagnostą on twierdził, że może korektor nie daje równego przepływu płynu na oba zaciski, albo jest gdzieś przygięty przewód hamulcowy, albo po prostu długość przewodów tez ma znaczenie...
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ostatnio zmieniony ndz wrz 27, 2009 11:13 przez -=ren=-, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 297 gości