kontrolka recznego swieci na pol mocy ...

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
crashmax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 23:19
Lokalizacja: FSU
Kontakt:

kontrolka recznego swieci na pol mocy ...

Post autor: crashmax » czw wrz 24, 2009 22:19

zakladam poraz kolejny temat o kontrolce recznego ktora nie chce zgasnac
mam golfa 3 rok 1994 silnik1.8 ABS i nie wiuem co to moze byc plyn jest ABS nie mam czujnik pod dzwignia recznego dobry nie wiem gdzie szukac usterki
POMOCY :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:


jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże

Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !! :)

viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
bombel-g2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 360
Rejestracja: śr gru 12, 2007 14:26
Lokalizacja: SŁOKÓW/OPOLE
Kontakt:

Post autor: bombel-g2 » czw wrz 24, 2009 22:41

kolego to jest bardzo prosty wyłącznik i włacznik- ze tak to nazwe. -jesli kabeli wyciagniesz z włacznika i zrobisz zworke- i dalej to samo to ok masz włacznik - ale na kablu moze byc przebicie gdzies... rozwiązaniem nie jest wyciągniecie zaróweczki ale jak kabelki bedą ok to nie wiem . trzeba sie pobawic.


Kamil
tel.792310032 kupię katalizatory wszystkie
Monowtrysk w PN-nce już śmiga... aż miło

Awatar użytkownika
crashmax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 23:19
Lokalizacja: FSU
Kontakt:

Post autor: crashmax » czw wrz 24, 2009 23:02

no powiem tak wlacznik jest dobry napewno
bo o to chodzi ze jak reczny zaciagniety to swieci kontrolka tak jak trzeba
a jak sie go spusci to kontrolka przygasa ale dalej swieci


jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże

Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !! :)

viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukasz_mk2 » pt wrz 25, 2009 00:52

crashmax pisze:no powiem tak wlacznik jest dobry napewno
bo o to chodzi ze jak reczny zaciagniety to swieci kontrolka tak jak trzeba
a jak sie go spusci to kontrolka przygasa ale dalej swieci
jak kontrolka po spuszczeniu świeci to włącznik nie jest dobry, najlepiej odłącz kabel od wyłącznika i zobacz czy kontrolka gaśnie, z tego co pamiętam to przełącznik daje "-" do kontrolki gdy jest podniesiony ręczny.


Obrazek

Awatar użytkownika
crashmax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 23:19
Lokalizacja: FSU
Kontakt:

Post autor: crashmax » pt wrz 25, 2009 07:14

odlaczalem przewody od czujnikow pod dzwignia recznego jak i od zbiorniczka plynu i tak swieci ...


jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże

Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !! :)

viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Lukasz_mk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Lukasz_mk2 » pt wrz 25, 2009 10:26

to może w zegarach jest coś nie teges, jak byś miał możliwość to podmień zegary, ta kontrolka to prosta rzecz i nie ma się w niej co popsuć zabardzo


Obrazek

Awatar użytkownika
crashmax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 23:19
Lokalizacja: FSU
Kontakt:

Post autor: crashmax » pt wrz 25, 2009 10:51

ale co w zegarach ??


jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże

Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !! :)

viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » pt wrz 25, 2009 11:02

crashmax pisze:mam golfa 3 rok 1994 silnik1.8 ABS i nie wiuem co to moze byc plyn jest ABS nie mam czujnik pod dzwignia recznego dobry nie wiem gdzie szukac usterki
POMOCY
z tyłu masz tarcze? Ja kiedyś miałem to samo w MK3 GT 1.8 i problemem było: tarcze rdzą zaszły i wystarczyło parę razy mocniej ręcznym pohamować :bigok:


Obrazek

Awatar użytkownika
crashmax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 23:19
Lokalizacja: FSU
Kontakt:

Post autor: crashmax » pt wrz 25, 2009 11:53

no wlasnie nie mam tarczy mam tyl na bebnach ...


jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże

Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !! :)

viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

paul900621
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: sob sty 17, 2009 22:12
Lokalizacja: Gorlice
Kontakt:

Post autor: paul900621 » pt wrz 25, 2009 20:06

siema...a moze nie masz mało plynu hamulcowego...??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=229254

Awatar użytkownika
crashmax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 23:19
Lokalizacja: FSU
Kontakt:

Post autor: crashmax » sob wrz 26, 2009 00:00

nie no plyny jest na max


jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże

Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !! :)

viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » sob wrz 26, 2009 00:25

To nie jest problem czujników, bo te są prościutkie w swej budowie i nie robią takich psikusów, a raczej jest to jakieś zwarcie na instalacji.
Dla ukierunkowania poszukiwań należało by odpiąć ze skrzynki bezpieczników wtyki U2 (wejście z licznika na skrzynkę ), dalej L (wyjście na wyłącznik pod ręcznym) i C (wyjście na zbiorniczek płynu).
W zależności po odpięciu której z tych wtyczek - należy zająć się odpowiednim obwodem. W razie braku zmiany przy odpinaniu wtyczek - pozostaje zwarcie w liczniku.
Opis wtyków z tyłu skrzynki jest WŁAŚNIE TU



Awatar użytkownika
crashmax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 377
Rejestracja: ndz mar 01, 2009 23:19
Lokalizacja: FSU
Kontakt:

Post autor: crashmax » sob wrz 26, 2009 09:18

wlasnie takiego opisu pottzrebowalem wielkie dzieki
pozdrawiam ide sprawdzac co i jak :grin:

[ Dodano: 26 Wrz 2009 09:51 ]
no i po odlaczalem od czujnika pod recznym i od plynu i dalej swieci to teraz to chyba raczej tylko licznik tak ??? bo jak wyciaglem ta od licznika wtyke to wszystko gasnie
to teraz musze kupic licznik :chytry:
pozdro


jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże

Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !! :)

viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » sob wrz 26, 2009 19:36

...Ale dla pewności jeszcze podepnij jakiś od kolegi; może to być od benzynki, od Dieselka, z obrotkiem lub bez byle od "trójeczki" - dla tej awarii to bez znaczenia.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 227 gości