Witam. Silnik jest po kapitalnym remoncie głowicy i śmiga jak ta lala ale... Gdy płyn chłodzący na VAGu ma 80 stopni na zegarze jest już 90 stopni (może się czepiam). W cieplejsze dni płyn po dobrym rozgrzaniu silnika trzyma na postoju 92~96 stopni i załącza się wiatrak regularnie. Podczas jazdy woda ma równo 90,9 stopni. Wydaje mi się że przed remontem temperatury były niższe. Czy to przwidłowe temperatury?
Druga sprawa to dawka paliwa która oscyluje w granicach 2,6~2,8 mg a VAGiem jej raczej nie zmniejszę zauważalnie, normalnie chyba powinno być ok. 3,5 mg. Kąt wtrysku wynosi 56 więc jest nieco wyprzedzony.
Ile Wam palą MK4 AHF na wtryskach 0.216 i programie? Ja robię ok.800 km na zbiorniku, jeżdżę dynamicznie.
[ Dodano: Sob Wrz 26, 2009 20:54 ]
Właśnie zmniejszyłem wartość w adaptacjach w grupie 01 i dawka w grupie 001 wzrosła do 3,4~3,6 mg temp. stała na 90,9~91,2 na jałowym. Teraz pytanie czy zmiana wartości w grupie 001 ma wpływ na całą mapę?
Prawidłowa temperatura płynu chłodzącego i dawka paliwa.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
temp po kapitalnym remoncie trzeba pilnować
silnik musi sie dotrzeć jak kapitalka to i pierścienie
i temp większa
dawka powinna oscylować w okolicy 3,5 4mgr
co do ostatniego pytania
to są różnice zdań
na tym forum na forum a3 i mastersa czytałem wszystkie posty o tym
i wychodzi że ma
przez adaptacje przesuwasz mapę minimalnie
pewnie zaraz ktoś napisze że to głupota
napewno to nie chip
ale coś w tym jest
silnik musi sie dotrzeć jak kapitalka to i pierścienie
i temp większa
dawka powinna oscylować w okolicy 3,5 4mgr
co do ostatniego pytania
to są różnice zdań
na tym forum na forum a3 i mastersa czytałem wszystkie posty o tym
i wychodzi że ma
przez adaptacje przesuwasz mapę minimalnie
pewnie zaraz ktoś napisze że to głupota
napewno to nie chip
ale coś w tym jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 119 gości