Pompa Paliwa - czy do 1.8 8V bedzie pasowała pompa od GTI
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- LeszekMK2
- Mały gagatek
- Posty: 144
- Rejestracja: sob sty 24, 2009 10:37
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Pompa Paliwa - czy do 1.8 8V bedzie pasowała pompa od GTI
mam pytanie czy ktos zmieniał pompe paliwa w jednosce silnikowej 1.8 8V [ np z silnikiem RP ] na pompe paliwa z jednostki 1.8 16V KR ?
czy pompa paliwa od silnika KR wejdzie normalnie w miejsce starej pompy od 1.8 8V czy trzeba coś zmieniać ?
czy pompa paliwa od silnika KR wejdzie normalnie w miejsce starej pompy od 1.8 8V czy trzeba coś zmieniać ?
[b][url=http://www.youtube.com/user/LeszekMK81]Filmy - LeszekMK81[/url][/b]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
1,8 T ma ciśnienie 3 bary w układzie jak prawie każdy wtrysk wielopunktowy elektroniczny. Nie mogę być pewien czy coś złego się stanie, ale nadal z 16V Mk2 jest 2 razy za dużo. Chyba najlepsza byłaby pompa z mk2 GTI 8V od silnika na Digifacie,czyli PB lub PF, bo tam ciśnienia jest takie samo jak będzie w 1,8T. Teretyzuję bo sam oczywiście nic takiego nie robiłem
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
żeby nie zakładac nowego tematy to zapytam tutaj.
robie swapa na RV.obie ori pompy były zajechane więc szykuje sie wymiana.tą z baku założe od RPka. natomiast pod auto mam pompe zewnetrzną która dostałem od znajomego.pompa ta jezdzila w KR i 9A i podobnoi dawała rade. jest to pompa tego typu co w aukcji albo nawet ta sama:
http://www.allegro.pl/item803942616_pom ... trzna.html
pytanie czy ona sie nada do RV/PF czy będzie za slaba/za mocna
i gdzie przy takiej pompie montuje sie filtr paliwa??przed czy za pompą??
robie swapa na RV.obie ori pompy były zajechane więc szykuje sie wymiana.tą z baku założe od RPka. natomiast pod auto mam pompe zewnetrzną która dostałem od znajomego.pompa ta jezdzila w KR i 9A i podobnoi dawała rade. jest to pompa tego typu co w aukcji albo nawet ta sama:
http://www.allegro.pl/item803942616_pom ... trzna.html
pytanie czy ona sie nada do RV/PF czy będzie za slaba/za mocna
i gdzie przy takiej pompie montuje sie filtr paliwa??przed czy za pompą??
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
- LeszekMK2
- Mały gagatek
- Posty: 144
- Rejestracja: sob sty 24, 2009 10:37
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
ja ostatnio do swojego golfa z silnikiem 1.8T wsadzilem nową pompe paliwa od mercedesa seha 5.0 V8 i cisnieniu roboczym 7,4 bara , trzyma sie i jezdzi bez uwag
Ostatnio zmieniony ndz lis 29, 2009 11:56 przez LeszekMK2, łącznie zmieniany 1 raz.
[b][url=http://www.youtube.com/user/LeszekMK81]Filmy - LeszekMK81[/url][/b]
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
LeszekMK2, czyli co, myslisz ze ta pompa będzie dobra do PFa mimo ze latała w 16V??
co ewentualnie może się stać jeśli pompa będzie dawała za mocne ciśnienie??
co ewentualnie może się stać jeśli pompa będzie dawała za mocne ciśnienie??
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
- LeszekMK2
- Mały gagatek
- Posty: 144
- Rejestracja: sob sty 24, 2009 10:37
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
dawid018, jak to co glupie pytanie zadajesz , po prostu bedziesz mial zalane swiece ale nic zlego sie nie stanie bedzie mial moze trudnosci z przepalaniem tego
zorientuj sie jakie cisnienie robocze ma ta pompa od 16V a jaka miala seryjnie VR6 smieszna , o tyle wilozofi
zorientuj sie jakie cisnienie robocze ma ta pompa od 16V a jaka miala seryjnie VR6 smieszna , o tyle wilozofi
[b][url=http://www.youtube.com/user/LeszekMK81]Filmy - LeszekMK81[/url][/b]
- dawid018
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4630
- Rejestracja: pn sty 09, 2006 23:41
- Lokalizacja: Gostyń/Rębowo
- Kontakt:
dla ciebie głupie ,dla mnie ważne żeby nie narobić sobie ewentualnych niepotrzebnych kosztów.LeszekMK2 pisze:glupie pytanie zadajesz
LeszekMK2 pisze:pompa od 16V
a co ma piernik do wiatraka??cały czas pisze o pompie która pracowała z KRem i 9A ale nie znane jest ciśnienie bo nie ma na niej żadnej naklejki z taka informacją.silnik do którego szukam pompy to RV/PFLeszekMK2 pisze:VR6
obecne mkII by dawid018
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3081850#3081850
BYŁE MK2 by dawid018-wszystkie foto na I str.
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=63413
Pompa od 1.8 16V ma ma moc 6 bar i ta pompa nie moze pracowac w silniku 1.8 PF Poniewarz uszkodzi regulator cisnienia W PF jest pompa o mocy 3 bar i taka musisz miec bez jakiegos kobinowaniadawid018 pisze:LeszekMK2, czyli co, myslisz ze ta pompa będzie dobra do PFa mimo ze latała w 16V??
co ewentualnie może się stać jeśli pompa będzie dawała za mocne ciśnienie??
- LeszekMK2
- Mały gagatek
- Posty: 144
- Rejestracja: sob sty 24, 2009 10:37
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
jeryk10, to jeszcze zalezy na ile bar jest regulator cisnienia paliwa bo ja mam np przy swoim 1.8T regulator cisnienia paliwa na listwe wtryskowa 3 bar a cisnienie paliwa jest podawane na 7,4 bar z pompy paliwa i takie jest w momencie doplytu na listwe doregulatora ale mi potem wszystko juz robia wtryski podajace paliwo do silnika juz
ale nie orientuje sie na jakiej zasadzie dziala u niego regulator cisnienia paliwa dziala u niego w tym silniku PF
[ Dodano: 29 Lis 2009 14:31 ]
dawid018, sprawdz sobie w katalogach jakie cisnienie ma ta pompa paliwa i bedziesz wiedzial i jakie potrzebuje silnik
musisz szukac tej pompy co jest na zewnatrz zbiornika bo ta co jest w zbiorniku to jest tylko pompa podajaca - czyli aby nie zabralko paliwa np na zakretach gdy masz malo paliwa w zbiorniku ona tylko po to sluzy
i pamietaj ze lepiej jest dac za duzo paliwa niz za malo do silnika i aby on mial ci potem sie stopic
ale nie orientuje sie na jakiej zasadzie dziala u niego regulator cisnienia paliwa dziala u niego w tym silniku PF
[ Dodano: 29 Lis 2009 14:31 ]
dawid018, sprawdz sobie w katalogach jakie cisnienie ma ta pompa paliwa i bedziesz wiedzial i jakie potrzebuje silnik
musisz szukac tej pompy co jest na zewnatrz zbiornika bo ta co jest w zbiorniku to jest tylko pompa podajaca - czyli aby nie zabralko paliwa np na zakretach gdy masz malo paliwa w zbiorniku ona tylko po to sluzy
i pamietaj ze lepiej jest dac za duzo paliwa niz za malo do silnika i aby on mial ci potem sie stopic
Ostatnio zmieniony ndz lis 29, 2009 15:33 przez LeszekMK2, łącznie zmieniany 4 razy.
[b][url=http://www.youtube.com/user/LeszekMK81]Filmy - LeszekMK81[/url][/b]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 431 gości