problem ze wszyskim co mozliwe w pracy silnika

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » czw wrz 24, 2009 22:50

jezeli g40 nie gasnie po odpaleniu silnika to czujnik lub przerwa w obwodzie a potem lambda: sonda, okablowanie lub powiedzilbym ze inna przyczyna: przeplywka (o ile jest w tym modelu), lewe powietrze (silnik nierowno pracuje), przytkany wydech zwlaszcza jak sie przegrzewa.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » pt wrz 25, 2009 07:03

pekto_m pisze:537 regulacja Lambda poza specyfikacją - wartość górna
nie jest to problem z lambdą a raczej z powietrzem do niej trafiajacym(przytkany wydech,lewe powietrze) lub paliwem(ciśnienie) itp. mam to samo i się męczę ewentualnie występuje przy uszkodzonym hallu


Obrazek

pekto_m
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw wrz 10, 2009 21:58
Lokalizacja: dublin

Post autor: pekto_m » pt wrz 25, 2009 08:55

Może być to lewe powietrze.Wczoraj wieczorem zobaczylem ze spadla taka mala rurka,a poza tym rura od filtra byla zalozona bardzo niepewnie.W ciągu kilku następnych dni wymienię też czujnik halla,przeczyszczę i zaadaptuję przepustnicę. Zobaczymy,dam znać co i jak na forum.



Awatar użytkownika
Seru79
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 309
Rejestracja: pn wrz 11, 2006 21:28

Post autor: Seru79 » pt wrz 25, 2009 14:01

Na początek zajmij się tą rurą bo jak łapie lewe powietrze to nic dziwnego że przepustnica ci głupieje.

Dobre rady :grin: :
1. Zanim zabierzesz się do roboty to najpierw przymierz narzędzia (no chyba że masz specjalistyczne) do zacisków na końcach rury.
2. Jeżeli nie jesteś pewien przydatności swoich narzędzi to zaproś sobie kumpla do pomocy. Ja miałem tylko kombinerki i francuza i bez pomocy drugiej osoby się nie obeszło.
3. Jeżeli zdemontujesz górną część filtra powietrza to będzie ci o niebo łatwiej.
4. Nie przesuwaj opasek do wnętrza rury i nie podkładaj palców pod opaskę bo jak zeskoczy ci narzędzie to opaska może uszkodzić przewód filtra.
5. I ostrożnie z przepustnicą. Nie otwieraj je na maxa bo zepsujesz



pekto_m
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: czw wrz 10, 2009 21:58
Lokalizacja: dublin

Post autor: pekto_m » sob wrz 26, 2009 13:21

Więc tak,zrobiłem porządek z "lewym powietrzem".Jest o niebo lepiej no i nie pojawia się już błąd z sondą lambda.Silnik pracuje równo i przyspiesza szybciej. Pozostaje mi jeszcze 515 czujnik Halla - G40.Za co "to coś" jest odpowiedzialne?Co się poprawi jak go wymienię?



Awatar użytkownika
Jacek75
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 960
Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
Silnik: CAXA
Kontakt:

Post autor: Jacek75 » pn wrz 28, 2009 08:52

po wymianie silnik bedzie sie wkrecal powyzej 5000tys obrotów jeżeli jest klasycznie uwalony czujnik.
mniej muła i nie powinien szarpac przy gwaltownym przyspieszaniu
Ostatnio zmieniony pn wrz 28, 2009 08:54 przez Jacek75, łącznie zmieniany 1 raz.


TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 71 gości