problem ze wszyskim co mozliwe w pracy silnika
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
jezeli g40 nie gasnie po odpaleniu silnika to czujnik lub przerwa w obwodzie a potem lambda: sonda, okablowanie lub powiedzilbym ze inna przyczyna: przeplywka (o ile jest w tym modelu), lewe powietrze (silnik nierowno pracuje), przytkany wydech zwlaszcza jak sie przegrzewa.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
Na początek zajmij się tą rurą bo jak łapie lewe powietrze to nic dziwnego że przepustnica ci głupieje.
Dobre rady :
1. Zanim zabierzesz się do roboty to najpierw przymierz narzędzia (no chyba że masz specjalistyczne) do zacisków na końcach rury.
2. Jeżeli nie jesteś pewien przydatności swoich narzędzi to zaproś sobie kumpla do pomocy. Ja miałem tylko kombinerki i francuza i bez pomocy drugiej osoby się nie obeszło.
3. Jeżeli zdemontujesz górną część filtra powietrza to będzie ci o niebo łatwiej.
4. Nie przesuwaj opasek do wnętrza rury i nie podkładaj palców pod opaskę bo jak zeskoczy ci narzędzie to opaska może uszkodzić przewód filtra.
5. I ostrożnie z przepustnicą. Nie otwieraj je na maxa bo zepsujesz
Dobre rady :
1. Zanim zabierzesz się do roboty to najpierw przymierz narzędzia (no chyba że masz specjalistyczne) do zacisków na końcach rury.
2. Jeżeli nie jesteś pewien przydatności swoich narzędzi to zaproś sobie kumpla do pomocy. Ja miałem tylko kombinerki i francuza i bez pomocy drugiej osoby się nie obeszło.
3. Jeżeli zdemontujesz górną część filtra powietrza to będzie ci o niebo łatwiej.
4. Nie przesuwaj opasek do wnętrza rury i nie podkładaj palców pod opaskę bo jak zeskoczy ci narzędzie to opaska może uszkodzić przewód filtra.
5. I ostrożnie z przepustnicą. Nie otwieraj je na maxa bo zepsujesz
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
po wymianie silnik bedzie sie wkrecal powyzej 5000tys obrotów jeżeli jest klasycznie uwalony czujnik.
mniej muła i nie powinien szarpac przy gwaltownym przyspieszaniu
mniej muła i nie powinien szarpac przy gwaltownym przyspieszaniu
Ostatnio zmieniony pn wrz 28, 2009 08:54 przez Jacek75, łącznie zmieniany 1 raz.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 71 gości