problem ze swapem z 1.6 (75km)na 2e
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problem ze swapem z 1.6 (75km)na 2e
a wiec tak wsadzilem silnik wszycho elegandzko cacy do czasu,przekrecam na zapłon kontrolki sie zapalaja ale pompa paliwa sie nie włacza i wtryski sie nie otwieraja jak dam plusa na przekaznik to oki tylko ze cały czas wtrtski leje.Jaki sie z tym uporac zeby było normalnie który kabel za to odpowiada
na pewno problem z instalacja. wydaje mi sie ze w 2e jest tak samo i po włączeniu zapłonu powienienes słyszeć pompe-charakterystyczny dzwiek, a skoro tego nie ma znaczy ze coś źle podłączyłes. Sprawdż obwód pompy paliwa-tam musi byc przyczyna.
Ja u siebie w MK2 jak swapowałem 1.6 na gażniku na 1.8 ABS-a z MK3 miałem schemat łącza ECU i tam był też pokazany obwód pompy paliwa i poszło bez najmniejszych problemów
Ja u siebie w MK2 jak swapowałem 1.6 na gażniku na 1.8 ABS-a z MK3 miałem schemat łącza ECU i tam był też pokazany obwód pompy paliwa i poszło bez najmniejszych problemów

Ostatnio zmieniony sob wrz 26, 2009 14:27 przez kawowy19, łącznie zmieniany 1 raz.
Przekaznik zasila sonde pope paliwa i wtryskiwacze Sprawdz na sterowniku silnika czy dostaje sterownik napiecie po stacyjce na pin 23 i czy tez dostaje mase pin 1 Pin 31 to jest wlasnie ten kabel ZOLTO NIEBIESKI sterowanie popy paliwa pin 2 est to wyjscie sterowania na wtryski paliwa To wszystko pospawdzaj powinno Ci to troche pomoc
Ostatnio zmieniony sob wrz 26, 2009 22:05 przez jeryk10, łącznie zmieniany 3 razy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości