problem ze swapem z 1.6 (75km)na 2e

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

piotrus23

problem ze swapem z 1.6 (75km)na 2e

Post autor: piotrus23 » sob wrz 26, 2009 10:15

a wiec tak wsadzilem silnik wszycho elegandzko cacy do czasu,przekrecam na zapłon kontrolki sie zapalaja ale pompa paliwa sie nie włacza i wtryski sie nie otwieraja jak dam plusa na przekaznik to oki tylko ze cały czas wtrtski leje.Jaki sie z tym uporac zeby było normalnie który kabel za to odpowiada



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: norek111 » sob wrz 26, 2009 11:25

sterownik silnika też masz od 2e

[ Dodano: 26 Wrz 2009 11:26 ]
co z instalacją ?


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

piotrus23

Post autor: piotrus23 » sob wrz 26, 2009 13:06

całą wiazke razem z ecu przełozylem z 2e



kawowy19
Forum Master
Forum Master
Posty: 1147
Rejestracja: pt sty 20, 2006 20:13
Lokalizacja: Złotów
Kontakt:

Post autor: kawowy19 » sob wrz 26, 2009 14:25

na pewno problem z instalacja. wydaje mi sie ze w 2e jest tak samo i po włączeniu zapłonu powienienes słyszeć pompe-charakterystyczny dzwiek, a skoro tego nie ma znaczy ze coś źle podłączyłes. Sprawdż obwód pompy paliwa-tam musi byc przyczyna.
Ja u siebie w MK2 jak swapowałem 1.6 na gażniku na 1.8 ABS-a z MK3 miałem schemat łącza ECU i tam był też pokazany obwód pompy paliwa i poszło bez najmniejszych problemów :)
Ostatnio zmieniony sob wrz 26, 2009 14:27 przez kawowy19, łącznie zmieniany 1 raz.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » sob wrz 26, 2009 15:51

Kabel ZOLTO NIEBIESKI jest to kabel ze sterownika silnika ktory idzie na przekaznik popy paliwa ten kabel steruje popa Sprawdz ten kabel na nim powinna pojawiac sie masa na wloczonej stacyjce na chwile a przy kreceniu rozrusznikiem caly czas



piotrus23

Post autor: piotrus23 » sob wrz 26, 2009 20:30

sprawdzilem nie ma masy na tym kablu



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » sob wrz 26, 2009 20:46

To sprawdz ten kabel od sterownika w strone przekaznika czy ma przejscie A tak wogule to miales go odpalone



piotrus23

Post autor: piotrus23 » sob wrz 26, 2009 20:58

tak na krutko mase dalem na przekaznik



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » sob wrz 26, 2009 21:11

Z kturego roku msz ta istalacje



piotrus23

Post autor: piotrus23 » sob wrz 26, 2009 21:19

1994 mój golf 1992 podaj mi gg swoje



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: jeryk10 » sob wrz 26, 2009 21:27

Przekaznik zasila sonde pope paliwa i wtryskiwacze Sprawdz na sterowniku silnika czy dostaje sterownik napiecie po stacyjce na pin 23 i czy tez dostaje mase pin 1 Pin 31 to jest wlasnie ten kabel ZOLTO NIEBIESKI sterowanie popy paliwa pin 2 est to wyjscie sterowania na wtryski paliwa To wszystko pospawdzaj powinno Ci to troche pomoc
Ostatnio zmieniony sob wrz 26, 2009 22:05 przez jeryk10, łącznie zmieniany 3 razy.



piotrus23

Post autor: piotrus23 » sob wrz 26, 2009 21:49

ogólnie to mam teraz mase puszczona na przekaznik i jezdzi



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości