Vw T4 2,4D Muł bagienny. co z nim można zrobić?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Vw T4 2,4D Muł bagienny. co z nim można zrobić?
Witam, mam t4 2.4 94. jestem w trakcie robienia kapitalnego remontu(nowa głowica inne) co można z nim zrobić żeby troche lepiej przyspieszał, żeby lepiej się wyprzedzało i w ogóle? tylko nie piszcie że mam zrobić swapa;) dzięki za jakąkolwiek pomoc.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252191 / BON JOVI i ATLANTIS
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images43.fotosik.pl/251/b570d06438bc43be.jpg[/img][/url]
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images43.fotosik.pl/251/b570d06438bc43be.jpg[/img][/url]
- jarekkoval
- Forum Master
- Posty: 1694
- Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
- Lokalizacja: Żarnów (EOP)
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 112
- Rejestracja: pt mar 06, 2009 22:01
- Lokalizacja: Podlasie
- Auto: Golf V, Caravelle T4
- Silnik: BXE
- Kontakt:
Dokładnie kolego, tylko 2.5 TDi pod maskę.Pyton50 pisze:Tylko zrobić swap na 2.5 MTDI.
Jednak koszty ogromne i jest wszystko do przełożenia.
Silnik, skrzynia, zawieszenie przednie, tylne, konsola, kompletna instalacja elektryczna itp.
Jakbyś chciał ładować do niego 150 konną wersję 2.5 TDi to przód też do wymiany na ten po liftingu.
Z 2.4 nie zrobisz prawie nic. To zwykły wolnossący Diesel ,który ni jak ma się do tuningu.
Możesz jedynie pokombinować z dawką paliwa, jednak na cuda nie licz.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 27, 2009 07:40 przez TomekTDi, łącznie zmieniany 1 raz.
R4-TDi (BXE) 105 Km/250 Nm
R5-TDi (AXG) 174 Km/340 Nm
R5-TDi (AXG) 174 Km/340 Nm
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
panowie a czemu radzicie tylko przeszczepy lobujecie na rzecz warsztatów mechanicznych?
przecież uturbić można ten silniczek. jeśli właściciel ma głowę na karku to będzie się z auta latami i to długimi cieszył choć w tym wypadku radzę tłoki zakupić od AAZ'a bo ma mocniejsze sworznie tłokowe ( grubsze)
ja swego czasu jeździlem ponad rok uturbionym 1Y i auto się trzymało kupy niestety była sytuacja awaryjna i musiałem wcisnąc do spodu bo dziś by mnie między żywymi nie było skutkiem czego w silniku poleciały tulejki korbowodowe ale po za tym żadnych innych uszkodzeń. .
autko jeździło bardzo sympatycznie i spalanie miało mniejsze niż seryjny 1Y.
przy rozbiórce silnika anie nie było żadnych nadpaleń ani innych uszkodzeń czy to termicznych czy mechanicznych
[ Dodano: 28 Wrz 2009 09:47 ]
zobaczymy czy wtedy powiesz to samo
przecież uturbić można ten silniczek. jeśli właściciel ma głowę na karku to będzie się z auta latami i to długimi cieszył choć w tym wypadku radzę tłoki zakupić od AAZ'a bo ma mocniejsze sworznie tłokowe ( grubsze)
ja swego czasu jeździlem ponad rok uturbionym 1Y i auto się trzymało kupy niestety była sytuacja awaryjna i musiałem wcisnąc do spodu bo dziś by mnie między żywymi nie było skutkiem czego w silniku poleciały tulejki korbowodowe ale po za tym żadnych innych uszkodzeń. .
autko jeździło bardzo sympatycznie i spalanie miało mniejsze niż seryjny 1Y.
przy rozbiórce silnika anie nie było żadnych nadpaleń ani innych uszkodzeń czy to termicznych czy mechanicznych
[ Dodano: 28 Wrz 2009 09:47 ]
TomekTDi, skoro tak mówisz to daj mi na dwa tygodnie auto z tym silnikiem i potrzebny osprzętTomekTDi pisze:Z 2.4 nie zrobisz prawie nic. To zwykły wolnossący Diesel ,który ni jak ma się do tuningu.
zobaczymy czy wtedy powiesz to samo
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 112
- Rejestracja: pt mar 06, 2009 22:01
- Lokalizacja: Podlasie
- Auto: Golf V, Caravelle T4
- Silnik: BXE
- Kontakt:
Spoko, ale jakie będą tego koszty ?arwam pisze:TomekTDi, skoro tak mówisz to daj mi na dwa tygodnie auto z tym silnikiem i potrzebny osprzęt
zobaczymy czy wtedy powiesz to samo
No i jak z żywotnością takiego sprzętu ?
2.4 TD z T4 seryjnie nie było.nikusss pisze:A nie było 2,4 td 88ps??
Były uturbiane wersję motoru AAB czyli 2.4 D robione przez firmę ABT.
Jednak te praktycznie nie występują na rynku używanych.
To o czym piszesz to najsłabsze 2.5 TDi z niebieskim I na emblemacie.
Ono posiada 88 Km.
R4-TDi (BXE) 105 Km/250 Nm
R5-TDi (AXG) 174 Km/340 Nm
R5-TDi (AXG) 174 Km/340 Nm
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości