[mk3] Brak mocy w moim golfie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

dark moon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt lut 03, 2006 13:24
Lokalizacja: Oława

Post autor: dark moon » sob lut 04, 2006 01:35

Adamtd pisze:
dark moon pisze:swoją drogą sprzęgło sprawdzałem po przez jechanie na drugim biegu i dodawanie gazu
Więc stanij autkiem, zaciągnij mocno ręczny, wrzuć dajmu na to trójkę i puszczaj sprzęglo dodając gazu- tak jakbyś chciał ruszyć. Jeśli silnik w pewnym momencie zgaśnie to sprzęglo OK. A jeśli Ty będziesz dodawal gazu - obroty zaczną rosnąć, a autko w miejscu - to juz OK nie jest. Ta metoda uważam że jest bardziej praktyczna i wiarygodna
Zrobię jutro test, mam nadzieję że twoja metoda będzie bardziej wiarygodna od mojej :) Uprzedzam pytanie za wczasu. Jeśli auto nie zgaśnie znaczy się, że sprzęgło się ślizga czyli jest do wymiany?



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » sob lut 04, 2006 01:40

dark moon pisze:Jeśli auto nie zgaśnie znaczy się, że sprzęgło się ślizga czyli jest do wymiany?
Jeśli masz dobry ręczny i auto zostanie w miejscu i silnik będzie nadal pracował to niestety do wymiany.
Napisz jutro jak Ci się proba udała. Ale mysle, że wszystko będzie dobrze.


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

dark moon
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pt lut 03, 2006 13:24
Lokalizacja: Oława

Post autor: dark moon » sob lut 04, 2006 22:02

Zrobiłem dzisiaj test, sprzęgło jest sprawne, bo auto zgasło przy ruszaniu. Jak narazie nic nie zrobię i muszę czekać do poniedziałku, mam nadzieję, że diagnostyk silnika mi co coś więcej powie :)



rav0910
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 211
Rejestracja: śr sty 04, 2006 15:29
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: rav0910 » pt lut 10, 2006 22:25

dark moon pisze:Zrobiłem dzisiaj test, sprzęgło jest sprawne, bo auto zgasło przy ruszaniu. Jak narazie nic nie zrobię i muszę czekać do poniedziałku, mam nadzieję, że diagnostyk silnika mi co coś więcej powie
Też muszę jechać na diagnostykę, tylko nie wiem gdzie i ile to kosztuje. Też mam 1,8 ABS i wydaje mi sie że muli strasznie, chociaż przy 3000 mam 120km/h


Golfik sprzedany pierwszemu klientowi :) Czyżby za niska cena?

Awatar użytkownika
Maciass
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 14:16
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Maciass » pt lut 10, 2006 22:41

tez mam 1.8 ABS 92r. i rowniez odczuwam mulenie,tylko przy ruszaniu nie wystepuje :hmm: nie powiem jak z obrotami gdyz nie mam obrotomierza,ale przy wyprzedzaniu na wyzszych biegach jest fatalnie, w automatach jest ten magiczny przycisk pod pedalem,ktory powoduje zmiane na bieg nizszy oraz wiecej obrotow, wtedy mam wrazenie ze tylko dzieki wiatru jedzie do przodu tak cienias :blush:
a tak przy okazji mozna zalozyc licznik z obrotami w miejsce zegarowego,raczej a na pewno bedzie to wymiana calego licznika ale jak podlaczyc obrotomierz?


VOLKSwagen - McLaren

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 209 gości