czy te zegary będą pasować??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

czy te zegary będą pasować??

Post autor: Balugass » wt wrz 22, 2009 22:21

witam!!czy zegady z zwykłego dieselka bedą pasować do mojego td??chodzi mi czy poprawnie bedzie pokazywać predkość obroty itp bo ja mam licznik wyskalowany do 220 a znalazlem takie co mają do 200 proszę o pomoc:)

obrazowo :bigok: ja mam takie zegary:

Obrazek

a chcę zamontowac takie:

Obrazek

[ Dodano: 23 Wrz 2009 21:32 ]
ej no pomóżcie :pub: sprzedający podał nr liczników 87001262 nie wiem czy to coś pomoże. są z 95 roku natomiast moje z 94 prosze pomóżcie bo mi sie spodobały i z miłą checia bym je przygarną :bigok:
Ostatnio zmieniony pt wrz 25, 2009 14:06 przez Balugass, łącznie zmieniany 4 razy.


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » śr wrz 23, 2009 22:19

Obrotomierz zamknie się przy starcie. Przeliczanie impulsów obrotomierza jest x10 więc zamiast 1000 będziesz miał 10000 o/min.



Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Mavrick » czw wrz 24, 2009 11:20

rydzu pisze:Obrotomierz zamknie się przy starcie. Przeliczanie impulsów obrotomierza jest x10 więc zamiast 1000 będziesz miał 10000 o/min.
Niby dlaczego?? przeciez obrotki tu i tu sa takie same (100 i 100)
Ostatnio zmieniony czw wrz 24, 2009 11:21 przez Mavrick, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » czw wrz 24, 2009 11:45

Dlatego ze w silnikach Diesla nastąpiła zmiana w podawaniu impulsu dla obrotomierza. Przedział 92-94 i kolejne lata produkcji 95-99 nie pasują do siebie właśnie z tego powodu.

Problemem jest więc nie wyskalowanie licznika, a przeliczenie impulsu podawanego do licznika. W pierwszych latach sygnał był z alternatora W, potem z czujnika obrotów.



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » czw wrz 24, 2009 13:59

A nie prościej napisać że z TDI nie pasują do TD?



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » czw wrz 24, 2009 14:00

bongo, otóż nie. Zegary z TDI z rocznika 92-94 pasują do TD z rocznika 92-94.

Więc gdybym chciał odpowiedzieć po najmniejszej linii oporu to odpowiedź wyglądałaby tak:

Nie będą pasować.



Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » czw wrz 24, 2009 21:10

Rydzu, wielkie dzieki a juz miałem je kupować i była by kiszka:(


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » czw wrz 24, 2009 21:28

Balugass, sam miałem ten problem jak miałem AAZ z 92 roku. Srebrnych tarcz do niego nie uświadczysz, więc taniej będzie przerobić licznik który obecnie posiadasz.



kasztan_TDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 302
Rejestracja: czw sie 07, 2008 12:04

Post autor: kasztan_TDI » pt wrz 25, 2009 10:42

A tak samo jest z licznikiem z VR6 do TDI ?



Awatar użytkownika
Rydzu
_
_
Posty: 6046
Rejestracja: pn wrz 27, 2004 16:30
Lokalizacja: DDZ Dzierżoniów
Kontakt:

Post autor: Rydzu » pt wrz 25, 2009 11:06

Licznik z vr6 jest na sześć cylindrów, a TDI na 4. Założenie licznika z odczytem na 6 cylindrów do innego auta kończy się przekłamaniami na obrotomierzu, po prostu sygnał jest zupełnie inny niż licznik powinien dostać.

Tego jednak nie sprawdzałem sam, wiem że ktoś na forum już cudował z licznikiem z vr6 i skończyło się lipą.



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » pt wrz 25, 2009 11:11

Ja podpinałem na odwrót licznik z 4cyl do 6cyl. Przy lekkiej przegazówce w VR kończy się obrotomierz :)


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości