Audi S2 by Kenaj - 400+ PS
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, jhosef, Stalu, VIP
- Kenaj
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: sob paź 23, 2004 18:14
- Lokalizacja: WB'andit / WF
- Kontakt:
Audi S2 by Kenaj - 400+ PS
Witam!
Pewnego dnia siedząc w domu doszedłem do wniosku, że naped na ośke jest do bani w szybszym aucie, w związku z tym stwierdziłem, iż kupię sobie jakieś quattro. Wybór padł na S2, gdyż silnik i układ napędowy mogą wiele znieść.
Teraz troche danych:
rok prod 1991
silnik 2.2 Turbo 20V o oznaczeniu 3B
przelot 235tys km -
naped quattro
klimatronic, el szyby, el szyberdach, el i podgrzewane lusterka, wyłącznik ABS'u oraz blokada tylnego dyfra, halogeny, centralny zamek, spryski lamp...
wewnątrz czerwona tapicerka, autko świerzo spr ze szwajcarii ;off
jak cos mi się przypomni to dopiszę
a tu fotka z dnia zakupu i wykres, bo przecież trzeba spr czy silnik generuje moc:
Od chwili zakupu w audi wiele się zmieniło, głównie pod maską:
- S.A. VEMS
- sonda szerokopasmowa
- wydech APmotorsport 3" ( DP 3" )
- kolektor wydechowy MTM
- kolektor dolotowy MTM
- garrett gt3076R
- kompletny układ dolotowy z nowym frontowym IC
- BOV HKS
- zegary BOOST i EGT
- świece ze srebrną powłoką
- pompa paliwa bosch 044
- wtryskiwacze 630 siemens
- hamulce czterotłoczkowe Porsche + 322mm tarcze front
- amortyzatory bilstein B6
- sprzęgło sachs performance
....
do tej całej listy niebawem dopiszę komplet utwardzanych poduszek pod silnik i układ napedowy
...
wiele by można wymieniać
Strojeniem wszystkiego zajął się Macpl.
Montaż grubszych elementów przeprowadziłem w firmie APmotorsport.
Prócz tego autko stoi na 18" felgach z oponami 225/40R18 Continental...
Dodatkowo przeprowadziłem gruntowny remont zawieszenia.
Eske finalnie wystrojono na hamowni podwoziowej w firmie VTG, obecnie legitymuje sie mocą 404KM i 500Nm.
W ostatnim czasie Eska miała przygodę, mianowicie sąsiadka dosyć nieumiejętnie cofając lekko przytarła prawe drzwi i przedni prawy błotnik. Po konsultacji z lakiernikiem doszedłem do wniosku, że należy nieco odświerzyć nadwozie.
Zakupiłem w Audi nowe progi na obie strony, komplet nowych listewek na obie strony i oddałem autko do lakiernika...
Ogólne założenie to przywrócić nadwozie do seryjnego wyglądu: doły w kolorze czarny mat, reszta ori czerwony, a oto kilka fotek:
Pewnego dnia siedząc w domu doszedłem do wniosku, że naped na ośke jest do bani w szybszym aucie, w związku z tym stwierdziłem, iż kupię sobie jakieś quattro. Wybór padł na S2, gdyż silnik i układ napędowy mogą wiele znieść.
Teraz troche danych:
rok prod 1991
silnik 2.2 Turbo 20V o oznaczeniu 3B
przelot 235tys km -
naped quattro
klimatronic, el szyby, el szyberdach, el i podgrzewane lusterka, wyłącznik ABS'u oraz blokada tylnego dyfra, halogeny, centralny zamek, spryski lamp...
wewnątrz czerwona tapicerka, autko świerzo spr ze szwajcarii ;off
jak cos mi się przypomni to dopiszę
a tu fotka z dnia zakupu i wykres, bo przecież trzeba spr czy silnik generuje moc:
Od chwili zakupu w audi wiele się zmieniło, głównie pod maską:
- S.A. VEMS
- sonda szerokopasmowa
- wydech APmotorsport 3" ( DP 3" )
- kolektor wydechowy MTM
- kolektor dolotowy MTM
- garrett gt3076R
- kompletny układ dolotowy z nowym frontowym IC
- BOV HKS
- zegary BOOST i EGT
- świece ze srebrną powłoką
- pompa paliwa bosch 044
- wtryskiwacze 630 siemens
- hamulce czterotłoczkowe Porsche + 322mm tarcze front
- amortyzatory bilstein B6
- sprzęgło sachs performance
....
do tej całej listy niebawem dopiszę komplet utwardzanych poduszek pod silnik i układ napedowy
...
wiele by można wymieniać
Strojeniem wszystkiego zajął się Macpl.
Montaż grubszych elementów przeprowadziłem w firmie APmotorsport.
Prócz tego autko stoi na 18" felgach z oponami 225/40R18 Continental...
Dodatkowo przeprowadziłem gruntowny remont zawieszenia.
Eske finalnie wystrojono na hamowni podwoziowej w firmie VTG, obecnie legitymuje sie mocą 404KM i 500Nm.
W ostatnim czasie Eska miała przygodę, mianowicie sąsiadka dosyć nieumiejętnie cofając lekko przytarła prawe drzwi i przedni prawy błotnik. Po konsultacji z lakiernikiem doszedłem do wniosku, że należy nieco odświerzyć nadwozie.
Zakupiłem w Audi nowe progi na obie strony, komplet nowych listewek na obie strony i oddałem autko do lakiernika...
Ogólne założenie to przywrócić nadwozie do seryjnego wyglądu: doły w kolorze czarny mat, reszta ori czerwony, a oto kilka fotek:
Ostatnio zmieniony śr kwie 06, 2011 08:37 przez Kenaj, łącznie zmieniany 13 razy.
"Volkswageny nie kapią olejem, one tak zaznaczają swój teren"
- Maciek23
- Forum Master
- Posty: 1814
- Rejestracja: śr kwie 09, 2008 06:41
- Lokalizacja: mazowieckie / pomorskie
To bede pierwszy Buda troche dopieszczenia wymaga chyba co? Ladnie moc trzyma. Bedziesz cos modzil w nim czy zostawiasz serie i dazysz do super stanu?
Ostatnio zmieniony pt wrz 25, 2009 09:04 przez Maciek23, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kenaj
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: sob paź 23, 2004 18:14
- Lokalizacja: WB'andit / WF
- Kontakt:
Maciek23, od poczatku walczyłem z zawiasem, tzn wymieniłem wszystkie elementy gumowo metalowe, do tego doszły nowe świece i przewody.
Oczywiście że robię killa
seria będzie tylko od zewnatrz i w środku, a pod maską masakra!!! :green_fuck:
Oczywiście że robię killa
seria będzie tylko od zewnatrz i w środku, a pod maską masakra!!! :green_fuck:
"Volkswageny nie kapią olejem, one tak zaznaczają swój teren"
- Maciek23
- Forum Master
- Posty: 1814
- Rejestracja: śr kwie 09, 2008 06:41
- Lokalizacja: mazowieckie / pomorskie
Nawet nie chce wiedziec co za stwor powstanie z s2 jak z golfa zrobiles masakratora. ok. 400 KM jest na wyciagniecie reki zapewne
bedziesz mial konkurenta zeby sie poscigac (z kolega wyzej)
bedziesz mial konkurenta zeby sie poscigac (z kolega wyzej)
Ostatnio zmieniony pt wrz 25, 2009 09:11 przez Maciek23, łącznie zmieniany 1 raz.
- olozwirski
- 2 SLOW 2 PLAY
- Posty: 1628
- Rejestracja: wt lut 22, 2005 21:49
- Lokalizacja: WKZ
- adam1985
- Gadatliwa bestia
- Posty: 566
- Rejestracja: ndz cze 11, 2006 11:22
- Lokalizacja: Łowicz (ELC)
- Kontakt:
No ladna sztuke dorwales, jesli to jest ta z czerwona tapicerka o ktorej mysle to byla w dobrych rekach u poprezdniego wlasciciela a to wielki+. Bede napewno obserwowal co tam z niej wydlubiesz .
Co do walki z zawiasem to bedziesz to przechodzil jeszcze nie raz, niestety te samochody maja bardzo delikatne zawieszenie wzgledej swojej masy i mocy, w tulejki wachaczy trzeba bylo odrazu poliuretany wrzucic, ponoc seryjne sie zmienia raz w roku .
cowboy, tez zauwazylem ze na vwgolf coraz wiecej quattro sie przewija .
Co do walki z zawiasem to bedziesz to przechodzil jeszcze nie raz, niestety te samochody maja bardzo delikatne zawieszenie wzgledej swojej masy i mocy, w tulejki wachaczy trzeba bylo odrazu poliuretany wrzucic, ponoc seryjne sie zmienia raz w roku .
cowboy, tez zauwazylem ze na vwgolf coraz wiecej quattro sie przewija .
Ostatnio zmieniony pt wrz 25, 2009 09:31 przez adam1985, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://img190.imageshack.us/img190/7876/podpisp.jpg[/img]
[b][i].:B4 Competition:.[/i][/b]
[b][i].:B4 Competition:.[/i][/b]
- adam1985
- Gadatliwa bestia
- Posty: 566
- Rejestracja: ndz cze 11, 2006 11:22
- Lokalizacja: Łowicz (ELC)
- Kontakt:
Yhym czyli to nie ta nasza krajowa o ktorej myslalem.Kenaj pisze:Samochód przyleciał ze szwajcarii.
Na zdjeciu jest w tle Avant jakis, to ten szwagra? Gdzie go mozna przylukac dokladniej?
Ja tez chce ale do sedana quattro .Kenaj pisze:Jeśli ktoś ma dojścia do fajnego gwintu to bardzo proszę o info na prv!!!!
[img]http://img190.imageshack.us/img190/7876/podpisp.jpg[/img]
[b][i].:B4 Competition:.[/i][/b]
[b][i].:B4 Competition:.[/i][/b]
uwielbiam te b4 w coupe... a s2 to jest szczyt marzeń!środek w audi jest masakryczny!jak dlamnie niema lepszego wnętrza
Ostatnio zmieniony pt wrz 25, 2009 11:02 przez *daniel*, łącznie zmieniany 1 raz.
moje byłe mk3 GTD SPECIAL
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=81913&postdays=0&postorder=asc&start=480
obecny dupowóż passat b4 kombi na gwincie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=261704&postdays=0&postorder=asc&start=90
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości