[mk2]TeRmOsTaT

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Radzik763
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw sty 26, 2006 18:03
Lokalizacja: Łódz

[mk2]TeRmOsTaT

Post autor: Radzik763 » pt lut 10, 2006 17:32

Siemanka wszystkim . Prosze o wytłumaczenie mi, w jaki sposób moge wymienic termostat, czy musze na cos uwarzac i jak moge pozniej odpowietrzyc układ. Mam golfa 1.6D. Moim obiawem jest zimny dolny przewód od pompy do chłodnicy. temperature mi pokazuje troszke wiecej niz połowe, w zbiorniczku mam taki efekt jak by mi ubywało płynu lecz gdy odkrece troszke korek to płyn pod jakims cisnieniem podnosi sie do tej max kreski na zbiorniczku.Ze wszystkie rad bede bardzozadowolony i za wszystkie BARDZO DZIEKUJE
Ostatnio zmieniony pt lut 10, 2006 18:58 przez Radzik763, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
barteKKK03
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 15224
Rejestracja: sob mar 12, 2005 15:22

Post autor: barteKKK03 » pt lut 10, 2006 17:43

polecam opcje szukaj bo był o tym duzo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... termostatu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... termostatu



Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » pt lut 10, 2006 17:55

Posłuchaj Radzik-to już drugi przypadek że zakładasz dwa tematy:na technicznym i na diesel.Co ty myślisz że tutaj są mądrzejsi ludzie czy co?Nie rób se chłopie jaj.



Radzik763
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 43
Rejestracja: czw sty 26, 2006 18:03
Lokalizacja: Łódz

Post autor: Radzik763 » pt lut 10, 2006 18:57

Nie denerwuj sie kazde rady sa dobre , a jade w trase i chce to naprawic jak naj szybciej i sam zebym mogł zaoszczedzic na wyjazd. POZDROWIONKA :pub: :pub: :pub: :pub:



Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: KamilW » pt lut 10, 2006 21:54

Zimny przewod dolny od chlodnicy najczesciej nie oznacza uszkodzonego termostatu. Tesmostat ma to do siebie ze jak sie uszkodzi to sie otwiera i puszcza wode na duzy obieg zeby jego uszkodzenie nie spowodowalo uszkodzenia silnika. takze mysle ze wymiana termostatu jest zbedna. A co do tego "ubywajacego" plynu to jest to calkowicie normalne. Podczas podgrzewania wody rosnie cisnienie w ukladzie a woda to rzecz niescisliwa to jest ona pod wplywem tego cisnienia wypychana ze zbiorniczka wyrownawczego, a gdy odkrecasz korek gwaltownie zmniejszasz cisnienie i poziom wody sie podnosi. A zwiazane jest to z tym ze przewody gumowe nieznacznie sie rozszezaja pod wplywem cisnienia i uklad przy zwiekszonym cisnieniu powieksza troche swoja objetosc. A zwiekszenie cisnienia w ukladzie sluzy podniesieniu temperatury wrzenia wody powyzej 100 stC. Takze jesli wskaznik wskazuje troche ponad polowe i nie obserwujesz niczego innego niepokojacego tzn ze twoje autko jest jak najbardziej sprawne. I mozesz jechac w trase Pozdrawaim



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 127 gości