chodzi na 3 gary
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
edzio,
to co ja wcześniej napisałem żeby poluzoważ w w trakcie pracy silnika przewód wysokiego ciśnienia więcej Ci powie i jest mniej pracochłonny, trzeba tylko umieć zinterpretować wynik.
może Ci się wydaje niedorzeczne co piszę ale takimi sposobami się dochodzi w mechanicznym dieslu co go boli.
i wiem co piszę bo w dieslach to ja nie od dziś siedzę a efekty są widoczne u mnie w temacie o moim aucie.
wszystko po za wtryskiwaczami robię sam włącznie z pompą.Nidgy jeszcze nic nie dawałem do mechanika czy do innego zakładu zawsze wszystko robię sam chyba że tak jak wspomniane przed chwilą wtryski bo nie mam do nich próbnika ale to myślę że w przyszłości się zmieni
to co ja wcześniej napisałem żeby poluzoważ w w trakcie pracy silnika przewód wysokiego ciśnienia więcej Ci powie i jest mniej pracochłonny, trzeba tylko umieć zinterpretować wynik.
może Ci się wydaje niedorzeczne co piszę ale takimi sposobami się dochodzi w mechanicznym dieslu co go boli.
i wiem co piszę bo w dieslach to ja nie od dziś siedzę a efekty są widoczne u mnie w temacie o moim aucie.
wszystko po za wtryskiwaczami robię sam włącznie z pompą.Nidgy jeszcze nic nie dawałem do mechanika czy do innego zakładu zawsze wszystko robię sam chyba że tak jak wspomniane przed chwilą wtryski bo nie mam do nich próbnika ale to myślę że w przyszłości się zmieni

Zawory raczej napewno będą pogięte, jak nie chodził na jeden cylinder to znaczy że grzybek się skrzywił i nie leżał szczelnie w gnieździe
Tylko ciekawe dlaczego tak Ci się zrobiło, przekręciłeś silnik, czy może się rozrząd przestawił? Badałeś klin na wale czy cały?
Może to dymienie i brak mocy o którym pisałeś wcześniej to był wczesny objaw.

Może to dymienie i brak mocy o którym pisałeś wcześniej to był wczesny objaw.
Ostatnio zmieniony śr wrz 23, 2009 16:59 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
wlej rope do kanalow wylotowych i wlotowych przy zamknietych zaworach. sprawdz czy szczelne.
rozrzad sprawdzales przed rozbieraniem?
slady na tlokach sa dopuszczalne( podobno)
u mnie tez byly i bylo git
rozrzad sprawdzales przed rozbieraniem?
slady na tlokach sa dopuszczalne( podobno)
u mnie tez byly i bylo git
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
No raczej da się z tum żyć gorzej z zaworami i gniazdami.slady na tlokach sa dopuszczalne( podobno)
Koledze kiedyś w poldoloce wleciała kiedyś śrubka w kolektor i przez otwarty zawór do cylindra, że nie chciało mu się rozbierać odpalił


- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Hmm,już kiedyś pisałem o tym,ale jeszcze raz napiszę.Otóż w moim 1V na wszystkich tłokach są zatoczenia dokładnie pod zaworami,tylko już nie pamiętam czy pod ssącymi,czy pod wydechowymi.Na pewno nie są to odbicia zaworów,bo po umyciu widziałem w tych zatoczeniach rysy po nożu lub jakimś frezie.Poza tym mają większe średnice niż zawory.
Trochę odjechałem od tematu,ale...
Trochę odjechałem od tematu,ale...

- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Jak nie było to mocne uderzenie,a zakładam,że nie,skoro zdziwiłeś się po zdjęciu głowicy,to raczej nic nie powinno się im stać.Mam tu na myśli panewki wału i na korbach.obstawiam ze rorzad mi sie przestawil i tak zaczeło sie dziac, jutro sprawdze klin na wale i sprawdze co z tymi zaworami, a jezeli tak sie dzialo to panewki tez mogły dostac?
Natomiast panewki wałka rozrządu-do przeglądu.
Szklanki raczej do wymiany.Prowadnice zaworów-do przeglądu.Wałek tak samo.Zawory-wiadomo.
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
jezeli odbite sa tyko wydechowe to wystaczy wymienic wydechowe, bo po co ssace jezeli sa dobreMichaś_1977 pisze:.Zawory-wiadomo.

Ostatnio zmieniony czw wrz 24, 2009 01:26 przez tomogolf2, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
sprawdzałem dzis klin na wale, tam jest wszystko ok,sciagnełem kółko i kiln, wszystko tak jak powinno byc,Dobrałem sie do głowicy, sprawdzilem ktore sa nieszczlene to tylko 2 ssace byly szczlene, po dalszym rozebraniu zaczeło sie, zawory ssace mialy ledwo wyczuwalne luzy, za to wydechowe to az mnie zaniepokoiły , luz jest naprawde duzy, wszystkie zawory proste ale wstawie nowe wydechowe, wstawie tez nowe prowadnice 8 sztuk i dotre gniazda, ale dalej mnie niepoki czy ten metaliczny dzwiek moglbyc od tych roklekotanych zaworow i tak nierowno pracowac?
[ Dodano: 24 Wrz 2009 19:21 ]
nie moglem wytrzymac i zdjełem miskie olejowa sprawdzilem luzy na korbach i stan panewek i jest ok
wiec dol silnika jest w normie, wiec pozostaje ta głowica, jutro sie nia zajme...
[ Dodano: 26 Wrz 2009 15:22 ]
pytanie jedno takie, jak sprawdzic czy wałek rozrzadu w głowicy sie nie skrecil? moze macie jakies schematy?dane? cokolwiek w jakich połozeniach powinny byc krzywki itd...
[ Dodano: 24 Wrz 2009 19:21 ]
nie moglem wytrzymac i zdjełem miskie olejowa sprawdzilem luzy na korbach i stan panewek i jest ok

[ Dodano: 26 Wrz 2009 15:22 ]
pytanie jedno takie, jak sprawdzic czy wałek rozrzadu w głowicy sie nie skrecil? moze macie jakies schematy?dane? cokolwiek w jakich połozeniach powinny byc krzywki itd...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości