dziwny stukot w pracy silnika przy zatrzymywaniu.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

chopsiko28
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 19:08
Lokalizacja: Linówek

dziwny stukot w pracy silnika przy zatrzymywaniu.

Post autor: chopsiko28 » śr wrz 23, 2009 19:12

Witam. Mam Golfa IV TDI 110 km. Problem mam taki: gdy zwalniam, na luzie jade gdzies z 10km/h słyszę jak silnik kuleje, nie równo chodzi. Gdy sie całkowicie zatrzymam stabilizuje sie i chodzi normalnie. Czy ktoś wie co może być przyczyną?
Ostatnio zmieniony pt wrz 25, 2009 18:49 przez chopsiko28, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » pt wrz 25, 2009 20:19

trochę to dziwne skąd wiesz że to stuki z silnika ? to czy kuleje wiesz na słuch czy na obrotomierzu widać skoki obrotów ??


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » sob wrz 26, 2009 00:13

U mnie tez to chyba jest. Slychac jak przez chwile inaczej chodzi nawet delikatnie drzy. Na obrotku raczej malo widac moze jakies delikatne zawahanie ale ciezko to wylapac. Najlepiej slychac jak sie przejezdza miedzy domami.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » sob wrz 26, 2009 14:19

dwumasa wiem z autopsji wierzcie mi!!! zawazcie ze po dodaniu lekko gazu przestaje i tu pytanie zaraz po rozruchu czasami tez tak zrobi? jesli nie to jeszcze nie jest az tak bardzo wyjechana



marcuso86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: marcuso86 » sob wrz 26, 2009 18:51

U mnie tez tak jest i stawiam na dwumas, dodam ze występuje to tylko wtedy gdy dość cisne i puźniej zwalniam i tak jak kolega opisał 10km/h słychać jak by silnik nie równo chodził (u mnie jest takie szur szur i drgawki), ja stawiam na koło dwumasowe biorąc pod uwage ze zaczęło to występować odrazu po załozeniu u mnie wtrysków 216, a wiec wymien na jednomas + g60 i bedzie pięknie. Ja tez sie do takiego zabiegu powoli przymierzam.



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » sob wrz 26, 2009 22:56

Narazie to jest ledwo zauwazalne i wcale nie przeszkadza. Wiec nie bede sobie robil dodatkowych kosztow. Jak sie bedzie bardzo tluklo to sie bede martwil.
Swoja droga to co jest z tymi dwumasami ze one sie tak sypia?


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10573
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » sob wrz 26, 2009 23:05

marcin999 pisze:co jest z tymi dwumasami ze one sie tak sypia?
tak zwany postęp = coś za coś



Awatar użytkownika
Neoarti
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 894
Rejestracja: wt lis 01, 2005 20:18
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Neoarti » ndz wrz 27, 2009 18:47

no a jak toczysz się do skrzyżowania na wciśniętym sprzęgle to też słyszysz te dźwieki ?


NordGlass Diamentowe szyby samochodowe, jak masz problem z szybą wal śmiało na PW :)

Awatar użytkownika
zajac
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2492
Rejestracja: sob sty 21, 2006 23:18
Lokalizacja: krakow,skarzysko
Kontakt:

Post autor: zajac » ndz wrz 27, 2009 21:53

a czy dwumas tez objawia sie tym ze jak gasze auto to mi zaklekota? jak mam wcisniete sprzeglo to nie ma tego dzwieku.
Zadnych innych dziwnych objawów nie mam


Moje mark 4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=251704&start=0

NARZĘDZIA I SPRZĘT WARSZTATOWY - SPRZEDAŻ
Pomoc prawna - ubezpieczenia
Ubezpieczenia PZU OC, AC, NNW, Pakiety - Tanio

Awatar użytkownika
antojuja
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: pn lut 16, 2009 19:23
Lokalizacja: Konin/WLKP
Kontakt:

Post autor: antojuja » pn wrz 28, 2009 01:39

zajac pisze:a czy dwumas tez objawia sie tym ze jak gasze auto to mi zaklekota? jak mam wcisniete sprzeglo to nie ma tego dzwieku.
Zadnych innych dziwnych objawów nie mam
moze choc u mnie tego niema, wedlug mnie to lozysko oporowe, aha i drgawek niema jadac na luzie np. do swiatel tylko jak sprzeglo wcisniete tez tak macie?



Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10573
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pn wrz 28, 2009 10:10

zajac pisze:a czy dwumas tez objawia sie tym ze jak gasze auto to mi zaklekota? jak mam wcisniete sprzeglo to nie ma tego dzwieku.
Zadnych innych dziwnych objawów nie mam
tak, to może być objaw początków niedomagań dwumasu, u mnie było podobnie, dlatego TDI zaleca się gasić zawsze z wciśniętym sprzeęgłem co przedłuża jego żywotność, o zapalaniu z wciśniętym pedałem sprzęgła chyba nie trzeba mówić



chopsiko28
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 19:08
Lokalizacja: Linówek

Post autor: chopsiko28 » pn wrz 28, 2009 16:53

Neoarti pisze:no a jak toczysz się do skrzyżowania na wciśniętym sprzęgle to też słyszysz te dźwieki ?
Dokładnie, a gdy sie zatrzymam i puszcze sprzęgło to przestaje.



Awatar użytkownika
grzes283
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 792
Rejestracja: ndz wrz 07, 2008 08:19
Lokalizacja: Sopot Gdynia
Kontakt:

Post autor: grzes283 » pt paź 02, 2009 22:39

Niby zawsze objawem jest sprzęgło i dwumas. Ja jakiś czas temu wymieniałem jedno i drugie. Teraz od pewnego czasu przy wyłączaniu silnika prawie zawsze jest zgrzyt i delikatne szrpnięcie. Druga sprawa, to lekkie charczenie, które ustaje przy wciśnięciu sprzęgła :crazy:
Słyszałem, że to również może być coś ze skrzynią. Narazie jeżdzę i aż tak to mnie nie drażni, ale w końcu będzie trzeba się wybrać do mechanika. Gorzej jak się okaże, że dwumas nie został wymieniony - bo w PL i takie manewry robią mechanicy :grrr:

PozdraVWiam


Mein VW

[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fe6433baf848b2ee.html][img]http://images46.fotosik.pl/315/fe6433baf848b2ee.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=233943

marcuso86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: ndz cze 21, 2009 11:23
Lokalizacja: Lubliniec
Kontakt:

Post autor: marcuso86 » sob paź 03, 2009 07:28

grzes283 pisze:Gorzej jak się okaże, że dwumas nie został wymieniony - bo w PL i takie manewry robią mechanicy :grrr:
Dokładnie takie manewry sie pojawiają, ja zawsze wystrzegam sie oddać auto do mechanika bo niewiem co mi z nim zrobi. Trzeba sobie poprostu wyszukać zaufanego mechanika i tyle.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 150 gości