proszę o poradę

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » śr wrz 23, 2009 14:55

zaprzal pisze:Krzysiek W., Krzychu na tych gratach ja mialem okolo 127km wiec da sie lepiej, pozdrawiam
Tak, ale przelot i ic (choć seryjny - ale był) też.


Nic już nie będzie takie same.

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr wrz 23, 2009 15:36

Krzysiek W. pisze:
zaprzal pisze:Krzysiek W., Krzychu na tych gratach ja mialem okolo 127km wiec da sie lepiej, pozdrawiam
Tak, ale przelot i ic (choć seryjny - ale był) też.
przy pomiarze nie mialem zadnego IC
Byl zrobiony wydech i downpipe (to wazne)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » śr wrz 23, 2009 15:41

zaprzal pisze:przy pomiarze nie mialem zadnego IC
Moja pomyłka. :roll:


Nic już nie będzie takie same.

Awo_marek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr wrz 16, 2009 00:58
Lokalizacja: kielce

Post autor: Awo_marek » śr wrz 23, 2009 17:24

podpowiedzcie mi jeszcze jaką turbinę wsadzić do niego...



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr wrz 23, 2009 18:29

Krzysiek W., co do wykresu to na doupohamowni nie daja, to były raczjej moje subiektywne odczucia z jazdy paroma autami, jak i porównywania ich z moim.
Sprężarka jak jest sprawna to nie trzeba nic mieszać, myślę że jakiejbyś nie miał to będzie Cię w stanie pozytywnie zaskoczyć, modyfikacje to jak wymieniłem, no i jak zaprzal napisał, jeśli chodzi o wydech najważniejsze jest pozbycie się tego odcinka co wychodzi za sprężarką i złącza elastycznego z klamrami w kształcie litery C i zastąpienie go odpowiednio giętą rurą o śr 60mm, a zamiast złącza wstawienie plecionki.



Awo_marek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr wrz 16, 2009 00:58
Lokalizacja: kielce

Post autor: Awo_marek » śr wrz 23, 2009 18:33

no tak ale słyszałem coś że turbiny kk...??? można jeszcze podkręcić a zwykłej nie



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr wrz 23, 2009 19:04

Każdą można :)



Awo_marek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr wrz 16, 2009 00:58
Lokalizacja: kielce

Post autor: Awo_marek » śr wrz 23, 2009 19:12

no właśnie nie jest jakiś model oryginalny co niestety się nie da

[ Dodano: 23 Wrz 2009 19:15 ]
to jest garret http://www.allegro.pl/item726419029_tur ... 1_6td.html -jej się nie da wg fachowców podkręcić da się tylko kk



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » śr wrz 23, 2009 19:20

ja tez zaczalem modzic troche 1V
na poczatku zostal wywalony kat i autko odzylo
potem zalozylem pompe po regeneracji od SB i zdziwienie male bo byl ogien w szopie
po kupnie wskaznika okazalo sie ze turbo(k14) ciskalo 1,5 bara co bylo zabojcze dla uszczelki pod glowice
wiec zawitala od 1,9td i do teraz jest spokoj, po drodze takze IC od SB(ale juz go nie ma-polecam zalozyc IC bo daje wyrazna roznica w osiagach zwlaszcza przy wysokich temp)
teraz jezdzi na 0,8bar ale na zime chce zalozyc IC tylko nei weim jeszcze od czego zeby w miare podpasil :)
Pozdro



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr wrz 23, 2009 19:55

Awo_marek, to jest oryginalna sprężarka z 1.6 td - Garrett T2 doładowanie możesz zwiększyć skracając lub wydłużając( nie pamiętam w którą stronę) cięgno idące od gruszki do zaworu, bądź wstawiając zawór mbc i podłączając go zamiast gumowego wężyka przy gruszce.

[ Dodano: 23 Wrz 2009 19:56 ]
jarekkoval, http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=213729 myślę że coś tu znajdziesz.
Ostatnio zmieniony śr wrz 23, 2009 20:01 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » śr wrz 23, 2009 22:02

t0mal, dzieki za temacik
zaraz go zaczne wertowac :)



Awo_marek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr wrz 16, 2009 00:58
Lokalizacja: kielce

Post autor: Awo_marek » pt wrz 25, 2009 21:47

brykę oddaję w poniedziałek dostanie zregenerowaną turbinę i zobaczę co jest w środku



Awatar użytkownika
jarekkoval
Forum Master
Forum Master
Posty: 1694
Rejestracja: pt lut 13, 2009 18:36
Lokalizacja: Żarnów (EOP)
Kontakt:

Post autor: jarekkoval » sob wrz 26, 2009 09:05

Awo_marek,
jesli bedziesz chcial cos pogrzebac w silniku to podsylam ci kilka linkow z poruszanymi tematami:

zwiekszanie dawki powietrza
pompa 10mm
gov mod
gov mod(inny temat)
zwiekszanie dawki paliwa
temat o szybkim dieselku :)
mody 1v



Awo_marek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr wrz 16, 2009 00:58
Lokalizacja: kielce

Post autor: Awo_marek » sob wrz 26, 2009 13:20

jarekkoval
dzięki za link śledzę od rana im dłużej czytam tym bardziej nic z tego nie wiem
Ostatnio zmieniony sob wrz 26, 2009 13:21 przez Awo_marek, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 12 gości