Niedzialajaca pompa paliwa, brak iskry??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Niedzialajaca pompa paliwa, brak iskry??
Nie mam juz siły jak nie urok to sraczka, w Gulfie.
Mam pytanie czy może byc jedno z drugim powiązane, nie ma w golfie iskry, Nowa Cewka, nowy palec, nowa kopułka, nowe kable, nowe świece, a iskry nie ma. Jest tylko w pierwszym momencie przekręcenia stacyjki, jedna iskra i koniec. Dodatkowo dziś dostałem się jeszcze do pompy, i zauważyłem ze po przekręceniu stacyjki tez nie pompuje, brak zasilania w kostce, na krotko pompa działa.
CZy ktos ma mniej więcej pomyśl, Może być jeszcze Halla ale próbowałem na dwóch innych aparatach i tez nic . Pozostaje jeszcze czujnik położenia walu, ale czy przez to zgubil by iskrę i sygnał na pompę??
Mam pytanie czy może byc jedno z drugim powiązane, nie ma w golfie iskry, Nowa Cewka, nowy palec, nowa kopułka, nowe kable, nowe świece, a iskry nie ma. Jest tylko w pierwszym momencie przekręcenia stacyjki, jedna iskra i koniec. Dodatkowo dziś dostałem się jeszcze do pompy, i zauważyłem ze po przekręceniu stacyjki tez nie pompuje, brak zasilania w kostce, na krotko pompa działa.
CZy ktos ma mniej więcej pomyśl, Może być jeszcze Halla ale próbowałem na dwóch innych aparatach i tez nic . Pozostaje jeszcze czujnik położenia walu, ale czy przez to zgubil by iskrę i sygnał na pompę??
Mój bolid
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=242684
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=242684
moze czujnik halla ktory znajduje sie w aparacie zaplonowym on odpowiada za iskre
mialem taka sama sytuacje niedawno i wymienialem cewki i wogole a co sie okazalo to byl czujnik halla
pozdrawiam
[ Dodano: 22 Wrz 2009 20:22 ]
czujnik polozenia wa;u to chyba wlasnie czujnik halla
mialem taka sama sytuacje niedawno i wymienialem cewki i wogole a co sie okazalo to byl czujnik halla
pozdrawiam
[ Dodano: 22 Wrz 2009 20:22 ]
czujnik polozenia wa;u to chyba wlasnie czujnik halla
jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!
viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!
viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
to raczej wyklucza czujnik położenia wału. Przez sekundę powinna pompować, dopiero nie włączy się ponownie jak niema sygnału z czujnika. Więc - zasilanie ECU (przekaźnik do zasilania ) , sam ECU, kable, stacyjka (są kontrolki po zapłonie?)jabloniec pisze:i zauważyłem ze po przekręceniu stacyjki tez nie pompuje
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Hmm a gdzie szukac tego przekaznika zasilania do Ecu, bo tez coraz bardziej wyglada mi to na "coś" z ECUPaweł Marek pisze:to raczej wyklucza czujnik położenia wału. Przez sekundę powinna pompować, dopiero nie włączy się ponownie jak niema sygnału z czujnika. Więc - zasilanie ECU (przekaźnik do zasilania ) , sam ECU, kable, stacyjka (są kontrolki po zapłonie?)jabloniec pisze:i zauważyłem ze po przekręceniu stacyjki tez nie pompuje
Mój bolid
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=242684
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=242684
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 235 gości