proszę o poradę

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » sob wrz 19, 2009 01:42

Chętnie ci oddam moją wspomę :) jest nic niewarta, jak padnie maglownica to jest problem później.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » pn wrz 21, 2009 20:27

t0mal pisze:ok 1000zł, za taką kase spokojnie można zrobić 150km z 1.6
spokojnie to tatka latka , jak by to była kwestia ok 1000 to co 2 by miał 150kM pokaż mi choć 5 takich auty z dupohamowni i koszami



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt wrz 22, 2009 10:27

No i w tym problem bo każdy chwali się że ma szybkie auto, każdy robi mody, ale nikt nie hamuje, ale jeśli masz zdrowy silnik to orientacyjnie licząc to zrobienie pompy kosztowałoby 600zł + fmic to wyszłoby około 1000zł, to że się inne żeczy rozpadają przy okazji to dopiero później wychodzi. Co jak co nikt nie powie, że dłubanie td na mechanicznej pompie jest bardziej kosztowne od tuningu tdi.

[ Dodano: 22 Wrz 2009 10:31 ]
W przypadku takiego np 1Z pierwszą modyfikacją jest chip, lub wymiana końcówek wtrysków, w przypadku td poprostu zakup kluczy i kręcenie dawką :P
Ostatnio zmieniony wt wrz 22, 2009 10:31 przez t0mal, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
vision
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 734
Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: vision » wt wrz 22, 2009 12:40

t0mal pisze:ale jeśli masz zdrowy silnik to orientacyjnie licząc to zrobienie pompy kosztowałoby 600zł + fmic to wyszłoby około 1000zł,
wydech i turbo
t0mal pisze:Co jak co nikt nie powie, że dłubanie td na mechanicznej pompie jest bardziej kosztowne od tuningu tdi.
jest :grin:



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr wrz 23, 2009 12:12

Jeśli masz JR to turbo może zostać



Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » śr wrz 23, 2009 12:32

Pompa 10mm + k24 w 1V daje 90 km/ 180 Nm (seria 60/110).


Nic już nie będzie takie same.

Awo_marek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr wrz 16, 2009 00:58
Lokalizacja: kielce

Post autor: Awo_marek » śr wrz 23, 2009 12:39

a jak bym dołożył jeszcze intercooler z mastra???



Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » śr wrz 23, 2009 12:45

Awo_marek pisze:a jak bym dołożył jeszcze intercooler z mastra???
100 koni powinno byc. Po regulacjach pompy i turbo. Nie zapominajmy o wydechu.


Nic już nie będzie takie same.

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr wrz 23, 2009 12:51

Krzysiek W., to coś kulawe to konie strasznie :) ja w 1V na pompie 9mm kupionej w cenie złomu dawałem rade tdikom i innym 1.8 na benzynie ;)

[ Dodano: 23 Wrz 2009 12:52 ]
wydech jest seria do dzisiaj :P
Ostatnio zmieniony śr wrz 23, 2009 12:52 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » śr wrz 23, 2009 12:53

A cyz ja wspominam o tdi?


Nic już nie będzie takie same.

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr wrz 23, 2009 12:54

Awo_marek pisze: intercooler z mastra
To konieczność, td słabo ogarnia temperaturę.



Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » śr wrz 23, 2009 12:54

Wklej wykres. Na tych gratach tyle pokazalo.


Nic już nie będzie takie same.

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » śr wrz 23, 2009 14:17

Krzysiek W., Krzychu na tych gratach ja mialem okolo 127km wiec da sie lepiej, pozdrawiam


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awo_marek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: śr wrz 16, 2009 00:58
Lokalizacja: kielce

Post autor: Awo_marek » śr wrz 23, 2009 14:25

ok ale goście z mielca powiedzieli mi że turbiny się nie da regulować zresztą pytanko jest w temacie jaka turbina do 1,6 td TO JUŻ SAM NIE WIEM a jeżeli chodzi o wydech to co konkretnie tam zrobić???
Ostatnio zmieniony śr wrz 23, 2009 14:27 przez Awo_marek, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości