magiczny brak mocy golf tdi 1z 90km
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
magiczny brak mocy golf tdi 1z 90km
witam mam problem z moim golfikiem brakuje mu troche mocy po pierwsze wymieniłem turbine bo juz gwizdała bylem u najleprzego mechanika w stg po przebadaniu calego auta stwierd ze mam zapchane wtryski i mam je wymienic wiec wziełem auto i pojechalem do znajomego przełozylem wtryski i nic przełozylem przepływomiez i nic n75 tez nic wezyki całe od n75 a obiawy sa takie ze obroty ida od 1000 do 5000 cały czas tak samo ciagnie nie wczuc tego szarpniecia jak zawór od turbiny sie otwiera a ponoc sie otwiera stwierdził to mechanik i kaputer jeszcze jedno po rzezgazowani tak fest nie pusci zadnego czarnego dymu z tłumika jak kazdy inny tdi pomocy
			
									
									cherus
						- doggie
 - V.I.P.

 - Posty: 10606
 - Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
 - Lokalizacja: GKA
 - Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
 - Silnik: TSI
 
fakt pogwizdywania turbiny jeszcze jej nie dyskwalifikuje, zastanawiam się po czym mechanik stwierdził że są zapchane wtryski,cherus89 pisze:witam mam problem z moim golfikiem brakuje mu troche mocy po pierwsze wymieniłem turbine bo juz gwizdała bylem u najleprzego mechanika w stg po przebadaniu calego auta stwierd ze mam zapchane wtryski i mam je wymienic wiec wziełem auto i pojechalem do znajomego przełozylem wtryski i nic przełozylem przepływomiez i nic n75 tez nic wezyki całe od n75 a obiawy sa takie ze obroty ida od 1000 do 5000 cały czas tak samo ciagnie nie wczuc tego szarpniecia jak zawór od turbiny sie otwiera a ponoc sie otwiera stwierdził to mechanik i kaputer jeszcze jedno po rzezgazowani tak fest nie pusci zadnego czarnego dymu z tłumika jak kazdy inny tdi pomocy
robiłeś diagnostykę komputerową? Ponadto trzeba by zrobić logi statyczne oraz dynamiczne i wrzucić je chłopakom do oceny do działu "diagnostyka"
					Ostatnio zmieniony śr wrz 23, 2009 02:22 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									wszystko fajnie pięknie ale ten mechanik pewnie nie wie, że chodzi tu o zawór upustowy wastegate, który właśnie jak się otwiera to ogranicza ciśnienie doładowania turbosprężarki czyli przy jego otwarciu turbina słabiej się wkręca na obroty i daje mniej doładowania, skoro silnik nie przykapca batorym to oznacza, że dostaje wystarczającą dawkę powietrza do komór spalania - niezbędna zatem będzie pełna diagnostyka Vagiem i nie kręć silnika do 5 tyś. RPM bo mu to nie służy.cherus89 pisze:obroty ida od 1000 do 5000 cały czas tak samo ciagnie nie wczuc tego szarpniecia jak zawór od turbiny sie otwiera a ponoc sie otwiera stwierdził to mechanik i kaputer
[ Dodano: 23 Wrz 2009 03:49 ]
a tak jeszcze z ciekawości zapytam - mechanik "przygarnął" sobie tę "gwizdającą" turbinkę
					Ostatnio zmieniony śr wrz 23, 2009 03:47 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									- 
				arwam
 
[ Dodano: 23 Wrz 2009 03:49 ]
a tak jeszcze z ciekawości zapytam - mechanik "przygarnął" sobie tę "gwizdającą" turbinkę
[/quote]
ja sobie ta turbine sam wymienialem
na kapie zadnych bledow nie pokazalo
a mechanik jest naprawde specjalista od vw i twierdzi ze wszystko jest ok...
sprawdze jeszcze katalizator moze cos pomoze
nie puszcza nawet najmniejszego dymu
			
													a tak jeszcze z ciekawości zapytam - mechanik "przygarnął" sobie tę "gwizdającą" turbinkę
ja sobie ta turbine sam wymienialem
na kapie zadnych bledow nie pokazalo
a mechanik jest naprawde specjalista od vw i twierdzi ze wszystko jest ok...
sprawdze jeszcze katalizator moze cos pomoze
nie puszcza nawet najmniejszego dymu
					Ostatnio zmieniony śr wrz 23, 2009 11:49 przez cherus89, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									cherus
						skoro silnik nie pokazuje żadnych błedów to wszystkie zaworki oraz czujniki są wyeliminowane teraz pozostaje Ci zrobić logi dynamiczne chociażby kanału 011 niech koledzy z działu diagnostyka sprawdza jak sie turbo zachowuje poza tym sprawdzałeś układ paliwowy? nie ciągnie lewego powietrza? wymieniałeś takie rzeczy jak filtr powietrza czy paliwa? to są bzdury a czasami w nich tkwi problem
			
									
									błąd wyskoczy jeżeli zaworek/czujnik, bądź jego złącza elektryczne ulegną uszkodzeniu ... jeżeli pracuje źle, ale pracuje to błędu nie będzieAfgan0 pisze:skoro silnik nie pokazuje żadnych błedów to wszystkie zaworki oraz czujniki są wyeliminowane
					Ostatnio zmieniony śr wrz 23, 2009 13:27 przez damcio151, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
									Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości




