chodzi na 3 gary
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
chodzi na 3 gary
witam. prlobelm taki ze chodzi na 3 gary, nie wiem co mogło sie spsoc ale podejrzenia spadły na pompe, odkercałem wezyki wysokiego cisnienia od wtryskow i w 1 prawie nie pokazywala sie ropa i silnik nie reagowal, w 3 pozostalych normlanie, pytanie co trzeba wymienic? ta koncowke w głowicy w pompie do ktorej przykreca sie przewod? czy cos innego?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Odkręć elektrozawór koniecznie, ja i siebie tam znalazłem pół zwoju sprężyny od dozownika, widocznie musiałem ją ułamać przy składaniu pompy, na szczęście nie poleciała dalej ufff.
Zawór odkręciłem dwunastokątnym kluczem nasadowym, po delikatnym podpiłowaniu obudowy, jak będziesz go na siłę odkręcał płaskim to zrobi się z niego jajo i pupa zbita.
Przy odkręcaniu nurników także trzeba zachować ostrożność bo się lubią wyginać, koniecznie odkręcaj nasadowym żeby naciskać z obu stron dwiema rękami, chodzi o to żeby klucz przy odkręcaniu był w pozycji litery T a łapy tam gdzie daszek litery
Jak się ułamie to do powstałego otworu wbijasz dwunastokątny klucz M10 taki jak do przegubów, powinno dać rade.
[ Dodano: 20 Wrz 2009 12:56 ]
Jeśli znajdziesz np opiłki, które będą się czepiały do magnesu to pupa zbita pompa do rozbiórki.
Zawór odkręciłem dwunastokątnym kluczem nasadowym, po delikatnym podpiłowaniu obudowy, jak będziesz go na siłę odkręcał płaskim to zrobi się z niego jajo i pupa zbita.
Przy odkręcaniu nurników także trzeba zachować ostrożność bo się lubią wyginać, koniecznie odkręcaj nasadowym żeby naciskać z obu stron dwiema rękami, chodzi o to żeby klucz przy odkręcaniu był w pozycji litery T a łapy tam gdzie daszek litery

Jak się ułamie to do powstałego otworu wbijasz dwunastokątny klucz M10 taki jak do przegubów, powinno dać rade.
[ Dodano: 20 Wrz 2009 12:56 ]
Jeśli znajdziesz np opiłki, które będą się czepiały do magnesu to pupa zbita pompa do rozbiórki.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 20, 2009 12:53 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
nie nie pieni, jak odkrecilem to tylko troche ropki lecialo tam gdzie sie przykreca weżyk...arwam pisze:tomogolf2, nie pieni Ci się paliwo na tym wtrysku na którym się nie chce pokazywać?
mozna to zrobic bez wyjmowania pompy? i czy od kazdej pompy sa takie same?
Ostatnio zmieniony ndz wrz 20, 2009 16:47 przez tomogolf2, łącznie zmieniany 1 raz.
można zrobić bez zdejmowania pompytomogolf2 pisze:nie nie pieni, jak odkrecilem to tylko troche ropki lecialo tam gdzie sie przykreca weżyk...arwam pisze:tomogolf2, nie pieni Ci się paliwo na tym wtrysku na którym się nie chce pokazywać?
mozna to zrobic bez wyjmowania pompy? i czy od kazdej pompy sa takie same?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
edzio,
pompa nie jest wielo sekcyjna więc jeśli by to była wina pompy to nie podawałaby na żaden wtryskiwacz a wbrew temu co Ci się wydaje to wtryski mają bardzo dużo do tego nawet do tego jak sie zachowują po odkręceniu przewodu wysokiego ciśnienie.
tomogolf2, pisałeś że chodzi bardzo głośno w porównaniu do tego co zawsze było.
spróbuj na moment albo zastąpić uszkodzony wtryskiwacz takim samym albo pożycz od kogoś komplet wtrysków i wtedy będziemy wiedzieli na czym stoimy bo narazie to jest objaw wiszącego wtryskiwacza
ewentualnie jak odpalisz to wyciągnij przyspieszacz żeby silnik nie trząsł się tak bardzo i spróbuj na pracującym silniku popuścić ten przewód na tym wtryskiwaczu który mówisz że nie dostaje paliwa,
CZYNNOŚĆ TĘ NALEŻY WYKONYWAĆ W OKULARACH OCHRONNYCH I Z DUŻĄ OSTROŻNOŚCIĄ
powiedz wtedy nam co się dzieje czy ten metaliczny dźwięk którego nie powinno być zmienia się cichnie czy może się nasila,
nie napisałeś też czy dymi podczas pracy jak kuleje, to też jest ważne
pompa nie jest wielo sekcyjna więc jeśli by to była wina pompy to nie podawałaby na żaden wtryskiwacz a wbrew temu co Ci się wydaje to wtryski mają bardzo dużo do tego nawet do tego jak sie zachowują po odkręceniu przewodu wysokiego ciśnienie.
tomogolf2, pisałeś że chodzi bardzo głośno w porównaniu do tego co zawsze było.
spróbuj na moment albo zastąpić uszkodzony wtryskiwacz takim samym albo pożycz od kogoś komplet wtrysków i wtedy będziemy wiedzieli na czym stoimy bo narazie to jest objaw wiszącego wtryskiwacza
ewentualnie jak odpalisz to wyciągnij przyspieszacz żeby silnik nie trząsł się tak bardzo i spróbuj na pracującym silniku popuścić ten przewód na tym wtryskiwaczu który mówisz że nie dostaje paliwa,
CZYNNOŚĆ TĘ NALEŻY WYKONYWAĆ W OKULARACH OCHRONNYCH I Z DUŻĄ OSTROŻNOŚCIĄ
powiedz wtedy nam co się dzieje czy ten metaliczny dźwięk którego nie powinno być zmienia się cichnie czy może się nasila,
nie napisałeś też czy dymi podczas pracy jak kuleje, to też jest ważne
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości