swap silnika 2.0 z B3 do golfa 2- PROJEKT każdy moze pomóc
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
swap silnika 2.0 z B3 do golfa 2- PROJEKT każdy moze pomóc
witam.
mam silnik od passata b3 115km i zastanawiam sie ile i czy warto przekładać silnik do mojego mk2.
silnik od paska jest dobry, posiada pompe wspomagania no i jak ją ma to wypada załozyć wspomaganie do mk2 ale jak to zrobić? trzeba pewnie kupić maglownice odgolfa 2 z wspomaganiem... czy jeszcze coś??
a wogóle z silnik wejdzie? co z półosiami??
proszę mi doradzić
mam silnik od passata b3 115km i zastanawiam sie ile i czy warto przekładać silnik do mojego mk2.
silnik od paska jest dobry, posiada pompe wspomagania no i jak ją ma to wypada załozyć wspomaganie do mk2 ale jak to zrobić? trzeba pewnie kupić maglownice odgolfa 2 z wspomaganiem... czy jeszcze coś??
a wogóle z silnik wejdzie? co z półosiami??
proszę mi doradzić
Ostatnio zmieniony ndz wrz 20, 2009 20:37 przez matisim, łącznie zmieniany 1 raz.
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
mój mail- matisim@wp.pl
golf 2 gl - rok 86 silnik rf 72km wersja z centranlym i el. lusterkami
passat b3 - wersja GT rok 90 silnik 2.0 115km 2E, el. lusterka,szyber,wspoma
obydwa samochody w gazie.
golf 2 gl - rok 86 silnik rf 72km wersja z centranlym i el. lusterkami
passat b3 - wersja GT rok 90 silnik 2.0 115km 2E, el. lusterka,szyber,wspoma
obydwa samochody w gazie.
ktory miesiac paska, bo widze jakas roznice
[ Dodano: 20 Wrz 2009 21:24 ]
jest problem bo ja to mam w programi, a tam nie ma opisow elementow, tylko trzeba zaznaczyc wiec troche podpisalem
pozatym z samym przelozeniem silnika nie powinno byc problemow. Troche rzezby bedzie z instalka bo dopiero po 89 szla inna skrzynka bezpiecznikow w mk2
[ Dodano: 20 Wrz 2009 21:24 ]
jest problem bo ja to mam w programi, a tam nie ma opisow elementow, tylko trzeba zaznaczyc wiec troche podpisalem
pozatym z samym przelozeniem silnika nie powinno byc problemow. Troche rzezby bedzie z instalka bo dopiero po 89 szla inna skrzynka bezpiecznikow w mk2
BB (borówka, bandit ...)
matisim A jaką wersję golfa miałeś/masz??
ja już po takiej zabawie... u siebie przełożyłem sam silnik ale skrzynkę zostawiłem od G2. Silnik potrzebny cały z wiązką. POdłączenie proste jesli roczniki odpowiadają, troszkę dłubania jak golf poniżej 89.
Ja nie uporałem się z zainstalowaniem oryginalnej puszki filtra powietrza - nie chciałem ciąć fartucha żeby za wszelka cenę upchnąć tam tą plastikowa skrzynkę; pojawił się stożek z adapterem na przepływomierz + obudowa.
Ja przełożyłem też Hamulce z paska. wentylowane 256 z przodu i tył tarcza. Linki fakt nie mogą pasować... do tego wydech tez został zaadoptowany od Paska. U mnie doszła maglownica wspomagania (polecam bo ma inne przełożenia niż w G2) i auto jest bardziej czułe na ruchy kierownicą - niestety trzeba było skrócić drązki.
przyda się też pompa paliwa jeśli jest zewnętrzna i daje 3 bary cisnienia... Choć ja znalazłem na to inny sposób.
efekt jest taki że auto jeżdzi na 15" i starej skrzyni prawie 200km/h i przyspiesza w okolicy 8 sekund do stówki... po nauce hamowania da się to auto równie skutecznie zatrzymać. Trzeba uważać żeby nie zblokować kół
ja już po takiej zabawie... u siebie przełożyłem sam silnik ale skrzynkę zostawiłem od G2. Silnik potrzebny cały z wiązką. POdłączenie proste jesli roczniki odpowiadają, troszkę dłubania jak golf poniżej 89.
Ja nie uporałem się z zainstalowaniem oryginalnej puszki filtra powietrza - nie chciałem ciąć fartucha żeby za wszelka cenę upchnąć tam tą plastikowa skrzynkę; pojawił się stożek z adapterem na przepływomierz + obudowa.
Ja przełożyłem też Hamulce z paska. wentylowane 256 z przodu i tył tarcza. Linki fakt nie mogą pasować... do tego wydech tez został zaadoptowany od Paska. U mnie doszła maglownica wspomagania (polecam bo ma inne przełożenia niż w G2) i auto jest bardziej czułe na ruchy kierownicą - niestety trzeba było skrócić drązki.
przyda się też pompa paliwa jeśli jest zewnętrzna i daje 3 bary cisnienia... Choć ja znalazłem na to inny sposób.
efekt jest taki że auto jeżdzi na 15" i starej skrzyni prawie 200km/h i przyspiesza w okolicy 8 sekund do stówki... po nauce hamowania da się to auto równie skutecznie zatrzymać. Trzeba uważać żeby nie zblokować kół
Ostatnio zmieniony wt wrz 22, 2009 10:46 przez -=ren=-, łącznie zmieniany 1 raz.
witam możecie powiedzieć jakie osiagi silnik 2e 115Km ma w budzie mk2?? czyli jak kupie kompletny silnik z mk3 i golfa mk2 mam z91 roku (nowa instalacja to nie ma żadnych problemów)??
[b]Jetta USA: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3891289#3891289
Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]
MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904
Moje exFire&Ice: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214805[/b]
MÓJ MK2: BYŁY http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=93904
nie ma... wszystko plug'n'play choć słyszałem o regulacji mechanizmu zmiany biegów jak wstawisz skrzynkę z MK3.dm414 pisze:czyli jak kupie kompletny silnik z mk3 i golfa mk2 mam z91 roku (nowa instalacja to nie ma żadnych problemów)??
osiągi... bardzo dobre ok 8,5 sekundy do setki prędkość maksymalna rzędu 200 km/h na skrzyni 4T i kołach 14"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości