chodzi na 3 gary

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

chodzi na 3 gary

Post autor: tomogolf2 » ndz wrz 20, 2009 11:24

witam. prlobelm taki ze chodzi na 3 gary, nie wiem co mogło sie spsoc ale podejrzenia spadły na pompe, odkercałem wezyki wysokiego cisnienia od wtryskow i w 1 prawie nie pokazywala sie ropa i silnik nie reagowal, w 3 pozostalych normlanie, pytanie co trzeba wymienic? ta koncowke w głowicy w pompie do ktorej przykreca sie przewod? czy cos innego?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz wrz 20, 2009 11:33

tomogolf2 pisze:ta koncowke w głowicy w pompie do ktorej przykreca sie przewod?
po wymianie tego powinno pomóc.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz wrz 20, 2009 12:21

edzio pisze:po wymianie tego powinno pomóc.
Też mi się tak wydaje.
Pewnie nurnik padł.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » ndz wrz 20, 2009 12:30

Michaś_1977,

pamiętasz co było u mnie jak zakładałem pompę 11mm?
tu też chyba są bez zaworków i wtrysk się zawiesił dlatego może być taki efekt

[ Dodano: 20 Wrz 2009 12:31 ]
tomogolf2, nie pieni Ci się paliwo na tym wtrysku na którym się nie chce pokazywać?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz wrz 20, 2009 12:53

Odkręć elektrozawór koniecznie, ja i siebie tam znalazłem pół zwoju sprężyny od dozownika, widocznie musiałem ją ułamać przy składaniu pompy, na szczęście nie poleciała dalej ufff.
Zawór odkręciłem dwunastokątnym kluczem nasadowym, po delikatnym podpiłowaniu obudowy, jak będziesz go na siłę odkręcał płaskim to zrobi się z niego jajo i pupa zbita.

Przy odkręcaniu nurników także trzeba zachować ostrożność bo się lubią wyginać, koniecznie odkręcaj nasadowym żeby naciskać z obu stron dwiema rękami, chodzi o to żeby klucz przy odkręcaniu był w pozycji litery T a łapy tam gdzie daszek litery :P
Jak się ułamie to do powstałego otworu wbijasz dwunastokątny klucz M10 taki jak do przegubów, powinno dać rade.

[ Dodano: 20 Wrz 2009 12:56 ]
Jeśli znajdziesz np opiłki, które będą się czepiały do magnesu to pupa zbita pompa do rozbiórki.
Ostatnio zmieniony ndz wrz 20, 2009 12:53 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » ndz wrz 20, 2009 15:13

arwam pisze:tomogolf2, nie pieni Ci się paliwo na tym wtrysku na którym się nie chce pokazywać?
nie nie pieni, jak odkrecilem to tylko troche ropki lecialo tam gdzie sie przykreca weżyk...
mozna to zrobic bez wyjmowania pompy? i czy od kazdej pompy sa takie same?
Ostatnio zmieniony ndz wrz 20, 2009 16:47 przez tomogolf2, łącznie zmieniany 1 raz.


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

arwam

Post autor: arwam » ndz wrz 20, 2009 23:24

tomogolf2 pisze:
arwam pisze:tomogolf2, nie pieni Ci się paliwo na tym wtrysku na którym się nie chce pokazywać?
nie nie pieni, jak odkrecilem to tylko troche ropki lecialo tam gdzie sie przykreca weżyk...
mozna to zrobic bez wyjmowania pompy? i czy od kazdej pompy sa takie same?
można zrobić bez zdejmowania pompy



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn wrz 21, 2009 13:35

Tylko uważaj żebyś sprężynki nie zgubił, bo bedzie wylatać



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » pn wrz 21, 2009 18:46

wymienilem, i dalej jest to samo;/ przy 2000 na biegu jałowym silnik dostaje drgan az cala buda drzy... ;/ to szukamy dalej? moze cos z wtyrkiwaczem? ewidentnie slychac jak silnik klepocze, strasznie głosno


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn wrz 21, 2009 19:36

tomogolf2 pisze:strasznie głosno
Jeśli głośno pracuje i wydaje taki metaliczny stukot,to faktycznie może być zawieszony wtrysk.Wykręć,rozbierz,przemyj,przedmuchaj i spróbuj wtedy.Powinno pomóc.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: tomogolf2 » wt wrz 22, 2009 12:52

wtryskiwacze sa ok, dziwna sprawa, podejrzewam ze albo szlkanki albo zawory... ;/


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14301
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt wrz 22, 2009 12:55

tomogolf2 pisze:wtryskiwacze sa ok, dziwna sprawa, podejrzewam ze albo szlkanki albo zawory... ;/
Jest to wysoce prawdopodobne.
Zdejmij pokrywę,unieś krzywki nad tym baniakiem,który niedomaga i spróbuj wciskać szklanki.Jeżeli da się łatwo wcisnąć kilka mm,to coś jest nie halo.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » wt wrz 22, 2009 13:44

tomogolf2 pisze:odkercałem wezyki wysokiego cisnienia od wtryskow i w 1 prawie nie pokazywala sie ropa
o ile tutaj napisałes pawdę ,to co z tym wspólnego mają szklanki,wtryskiwacze itp....,jedna sekcja pompy nie daje paliwa i to wszystko.



arwam

Post autor: arwam » śr wrz 23, 2009 09:11

edzio,



pompa nie jest wielo sekcyjna więc jeśli by to była wina pompy to nie podawałaby na żaden wtryskiwacz a wbrew temu co Ci się wydaje to wtryski mają bardzo dużo do tego nawet do tego jak sie zachowują po odkręceniu przewodu wysokiego ciśnienie.
tomogolf2, pisałeś że chodzi bardzo głośno w porównaniu do tego co zawsze było.
spróbuj na moment albo zastąpić uszkodzony wtryskiwacz takim samym albo pożycz od kogoś komplet wtrysków i wtedy będziemy wiedzieli na czym stoimy bo narazie to jest objaw wiszącego wtryskiwacza

ewentualnie jak odpalisz to wyciągnij przyspieszacz żeby silnik nie trząsł się tak bardzo i spróbuj na pracującym silniku popuścić ten przewód na tym wtryskiwaczu który mówisz że nie dostaje paliwa,
CZYNNOŚĆ TĘ NALEŻY WYKONYWAĆ W OKULARACH OCHRONNYCH I Z DUŻĄ OSTROŻNOŚCIĄ

powiedz wtedy nam co się dzieje czy ten metaliczny dźwięk którego nie powinno być zmienia się cichnie czy może się nasila,
nie napisałeś też czy dymi podczas pracy jak kuleje, to też jest ważne



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości