[1z] problem po wymianie wtryskow na hybrydy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[1z] problem po wymianie wtryskow na hybrydy
Witam wszystkich klubowiczow VW.
Opisze krotko w czym problem.
Ostatnio wymienilem wtryski na hybrydy 216(220/300) i od tej pory nie moge dostroic 1zeciora. Ustawilem kat wtrysku (51-52) zmienialem dawke od 2mg do 9mg i caly czas to samo a mianowicie silnik nierowno pracuje na wolnych i szarpie przy przyspieszaniu (identycznie jak przy zabrudzonym nastawniku).
Czy ktos mial juz takie problemy i z czego ewentulanie moga wynikac.
Problem wysypuje tylko przy umiarkowanym przyspieszaniu -> przy pelnym gazie ciagnie rowno.
VAG wykazuje blad "01268 - Quantity Adjuster (N146) 18-00 - Upper Limit" - wiem ze to cos z nastawnikiem.
Logi statyczne
Grupa 0 Norm
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d33 ... 7cd26.html
Grupa 1 Norm
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b42 ... 8c06b.html
Grupa 3 Norm
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d2 ... c5265.html
Grupa 4 Norm
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4bd ... ed946.html
Grupa 7 Norm
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3c1 ... b1b6d.html
Grupa 13 Norm
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c8c ... 6e56c.html
Grupa 0 BS
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/48e ... dbba3.html
Grupa 3 BS
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/232 ... f70fe3.htm
Grupa 4 BS
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4cd ... 1ba09.html
Opisze krotko w czym problem.
Ostatnio wymienilem wtryski na hybrydy 216(220/300) i od tej pory nie moge dostroic 1zeciora. Ustawilem kat wtrysku (51-52) zmienialem dawke od 2mg do 9mg i caly czas to samo a mianowicie silnik nierowno pracuje na wolnych i szarpie przy przyspieszaniu (identycznie jak przy zabrudzonym nastawniku).
Czy ktos mial juz takie problemy i z czego ewentulanie moga wynikac.
Problem wysypuje tylko przy umiarkowanym przyspieszaniu -> przy pelnym gazie ciagnie rowno.
VAG wykazuje blad "01268 - Quantity Adjuster (N146) 18-00 - Upper Limit" - wiem ze to cos z nastawnikiem.
Logi statyczne
Grupa 0 Norm
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d33 ... 7cd26.html
Grupa 1 Norm
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b42 ... 8c06b.html
Grupa 3 Norm
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d2 ... c5265.html
Grupa 4 Norm
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4bd ... ed946.html
Grupa 7 Norm
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3c1 ... b1b6d.html
Grupa 13 Norm
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c8c ... 6e56c.html
Grupa 0 BS
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/48e ... dbba3.html
Grupa 3 BS
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/232 ... f70fe3.htm
Grupa 4 BS
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4cd ... 1ba09.html
Bingo kolego 
Problem tego silnika byl zabrudzony nastawnik.
Adam dzieki za fotostory - cala operacja zajęła mi 6 godzin.
Na magnesie było dużo mazi z opiłkami metalu -> swoja drogą ciekawe skąd tam sie biorą?
Czyżby filtr przepuszczał taki syf -> fajnie byłoby zapobiegać dostawaniu się takiego ustrojstwa do pompy

Problem tego silnika byl zabrudzony nastawnik.
Adam dzieki za fotostory - cala operacja zajęła mi 6 godzin.
Na magnesie było dużo mazi z opiłkami metalu -> swoja drogą ciekawe skąd tam sie biorą?
Czyżby filtr przepuszczał taki syf -> fajnie byłoby zapobiegać dostawaniu się takiego ustrojstwa do pompy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości