wymieniał ktoś łożysko w skrzyni biegów?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
wymieniał ktoś łożysko w skrzyni biegów?
tak jak w temacie. Da rade w garazowych warunkach?
duza robota? no i ile mechanik za to wezmie na slasku?
duza robota? no i ile mechanik za to wezmie na slasku?
Ostatnio zmieniony wt wrz 22, 2009 08:31 przez mono_, łącznie zmieniany 2 razy.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
No to pewnie od wałka wejściowego na skrzyni. W garażowych warunkach - da radę, największy problem z wyciągnięcie skrzyni z samochodu. Sama rozbiórka skrzyni straszna nie jest, ale dość czasochłonna. Ze specjalnych narzędzi to - oprócz kluczy nasadowych, i kluczy imbusowych o dużych rozmiarach do odkręcenia korków i zaślepki wybieraka - to jakieś narzędzie do ściągnięcia obudowy skrzyni i narzędzie do założenia flanszy do skrzyni, jeżeli masz skrzynie typu 020. Narzędzia te można zrobić samemu, jeżeli dysponujesz spawarką, wiertarką (stołową najlepiej), jakimiś płaskownikami i rurkami.
To tak z grubsza. Żeby nie było niedomówień - ja nigdy nie wymieniałem takiego łożyska, ale po prostu kiedyś w ramach eksperymentów naukowych rozłożyłem sobie taką skrzynię na części - nawet nic nie uszkodziłem
.
To tak z grubsza. Żeby nie było niedomówień - ja nigdy nie wymieniałem takiego łożyska, ale po prostu kiedyś w ramach eksperymentów naukowych rozłożyłem sobie taką skrzynię na części - nawet nic nie uszkodziłem

powinna gdzies tu byc ksiazka w pdfie
http://peb.pl/nauka-i-technika/419917-r ... hodow.html
http://peb.pl/nauka-i-technika/419917-r ... hodow.html
VW NA ZAWSZE
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Na wysokości miejsca, gdzie kończy się pancerz od linki sprzęgła, tylko po drugiej stronie skrzyni masz taką gumową harmonijkę, a na jej końcu dźwignię. Ruszając tą dźwignią na boki, bądź wkładając ja głębiej w skrzynię, bądź wyciągając ze skrzyni wrzucasz biegi. Rozkład biegów jest taki jak na gałce w kabinie, tylko że odwrócony.
Odłącz te cięgna, co idą do tej dźwigni, niech ktoś wciśnie sprzęgło i próbuj wbić biegi samą ta dźwignią. To wszystko co opisałem tyczy się skrzyni typu 020 - w mkIII może być jeszcze skrzynia chyba 084 - i tam nie wiem dokładnie jak to wygląda.
Odłącz te cięgna, co idą do tej dźwigni, niech ktoś wciśnie sprzęgło i próbuj wbić biegi samą ta dźwignią. To wszystko co opisałem tyczy się skrzyni typu 020 - w mkIII może być jeszcze skrzynia chyba 084 - i tam nie wiem dokładnie jak to wygląda.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości