[seat]co sądżcie o gazie w 2.0

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

adam dz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 14:05
Lokalizacja: Bieruń

[seat]co sądżcie o gazie w 2.0

Post autor: adam dz » czw lut 09, 2006 20:44

witam
mam seata toledo wersje gt 2.0 na pełnym wtrysku 115km silnik taki sam jak vw 2.0 i chcę go zagazowć, jaką polecacie instalacje przy dzisiejszych cenach gazu i jak sie sprawuje ten silniczek na gazie, czy są jakieś problemy, doradżcie :bigok: :okej:
Ostatnio zmieniony pt lut 10, 2006 13:55 przez adam dz, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
GTomek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 475
Rejestracja: wt cze 14, 2005 21:54
Lokalizacja: Stolica
Kontakt:

Post autor: GTomek » czw lut 09, 2006 20:49

problemów raczej nie ma możesz mu założyć zwykłą instale albo na wtrysku co osobiście polecam


[url=http://www.userbars.com/][img]http://www.userbars.com/galerie/images/files/3/7/vw.gif[/img][/url]

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lut 09, 2006 21:09

Z żonką jesteśmy zadowoleni. Ona ma GTI a ja Vento z tym samym silnikiem. II generacja. Spalanie takie jak ma być. OK 20 procent więcej gazu jak benzyny. Przymulenie silnika słabo zauważalne.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
micab
Forum Master
Forum Master
Posty: 1763
Rejestracja: pt mar 18, 2005 01:10
Lokalizacja: wełtyń k/szczecina
Kontakt:

Post autor: micab » czw lut 09, 2006 21:44

też mam 2.0 zagazowane i sprawuje się świetnie, instalka II generacji, na lpg zrobiłem już prawie 16 tys km bez żadnych problemów, nie było strzelnia w kolektor, szarpania ani nic ;)


vw, bmw, ford, mercedes, peugeot, nissan, fiat,

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lut 09, 2006 21:48

micab pisze:16 tys km
niewiele. :) ja zrobiłem na gazie 100 tys. Strzeliło parę razy na początku. PO samodzielnej regulacji śróbką na reduktorze (mam taki testerek sondy na komputerku gazowym LowatoEco) strzelanie całkowicie ustało.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
darco2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw lis 25, 2004 14:54
Lokalizacja: Marzęcice
Kontakt:

Post autor: darco2 » czw lut 09, 2006 22:08

No ja dzis zagazowalem swojego mk3 2,0 gti silniczek 2e.czuje spadek mocy.ale kwestia przyzwyczajenia.Instalaka standardowa.Zawsze mozna pojezdzci na benzynce jak potrzeba....ale teraz to wiem ze to profanacja,ale to tylko z braku funuszy na dalszy tunig i zlociki by niestarczylo


Był GOLF 3 GTI http://picasaweb.google.com/darco18/GolfSesja16062008
Był GOLF 3 MOVE 1,4 :D w bieli
Jest PASSAT B5 TDI AFN :)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » czw lut 09, 2006 22:14

darco2 pisze:No ja dzis zagazowalem swojego mk3 2,0 gti silniczek 2e.czuje spadek mocy.ale kwestia przyzwyczajenia.Instalaka standardowa.Zawsze mozna pojezdzci na benzynce jak potrzeba....ale teraz to wiem ze to profanacja,ale to tylko z braku funuszy na dalszy tunig i zlociki by niestarczylo
czekaj czekaj. Czemu profanacja. Mojej żonki GTI też był początkowo zmulony bo skurczybyki gazowniki zmodyfikowali dolot tak, że silnik brał ciepłe powietrze z komory silnika. Zajrzyj sobie pod filtr powietrza czy ci tam klapki nie zablokowali w pozycji na ciepłe a rury od ciepłego powietrza przy kolektorze wydechowym nie ściągnęli. Poza tym co do profanacji: nie łudźmy się, GTI 115 KM to jeszcze nie jest rasowe sportowe auto tylko takie zwykłe do wożenia tyłka.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

greg

Post autor: greg » czw lut 09, 2006 22:35

Kumpel miał taki silnik zgazowany w seacie toledo - był zadowolony - przy ostrym piłowaniu łykał 15litrów gazu, ale moc była dobra.



Awatar użytkownika
darco2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw lis 25, 2004 14:54
Lokalizacja: Marzęcice
Kontakt:

Post autor: darco2 » czw lut 09, 2006 23:36

w sumie to zgodze sie z toba Paweł Marek
Mam filtr stozkowy i moze dlatego wydaje mi sie ze sie muli,w sumie to dopiero od dzis mam gaz takze jeszcze moze brak cos dostroic,ale gazownik mowil ze jest juz wszystko idealnie ustawione.


Był GOLF 3 GTI http://picasaweb.google.com/darco18/GolfSesja16062008
Był GOLF 3 MOVE 1,4 :D w bieli
Jest PASSAT B5 TDI AFN :)

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » pt lut 10, 2006 00:09

darco2 pisze:Mam filtr stozkowy
tak mi się zdaje że to to do gazu nie najlepszy pomysł. Jednak masz go w komorze silnika i pewnie ciepławe powietrze bierze


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

wara99

Post autor: wara99 » pt lut 10, 2006 01:21

u mnie narazie chodzi gazik jak trzeba a co do spadku mocy to u mnie są 3 tryby jazdy eco,norma , sport , oczywiscie mam 3 tryb i ledwie jest zauwazalny spadek mocy , pali 10-11 l



Awatar użytkownika
fuks
GTi Edition
GTi Edition
Posty: 248
Rejestracja: pt lis 12, 2004 21:39
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

Post autor: fuks » pt lut 10, 2006 10:32

mi w trasie pali przy jezdzie 100-160 km/h 11 litrow gazu. W miescie przy jezdzie na 2,3 biegu okolo 13-14 litrow. Jak narazie przy mocnym katowaniu spalil mi 15 litrow.
pozdro

ps. aha.. pamietaj zeby wymienic przewody i swiece jezeli nie wymieniales. ja nie wymienialem odrazu i problemy byly. wymienilem problemow nie ma :)
pozdro :pub:


[img]http://img407.imageshack.us/img407/351/gtifu1.jpg[/img]
48% mlodziezy jest szczesliwa, reszta nie ma na narkotyki

Awatar użytkownika
darco2
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 53
Rejestracja: czw lis 25, 2004 14:54
Lokalizacja: Marzęcice
Kontakt:

Post autor: darco2 » pt lut 10, 2006 15:50

Kupilem juz autko z takim filterem ale pomysle o wymainie na zwykla obudowe.


Był GOLF 3 GTI http://picasaweb.google.com/darco18/GolfSesja16062008
Był GOLF 3 MOVE 1,4 :D w bieli
Jest PASSAT B5 TDI AFN :)

Awatar użytkownika
RedmaN
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: pn paź 24, 2005 23:53
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: RedmaN » pt lut 10, 2006 16:52

oplaca sie ci wogole przerabiac na gaz?
teraz gaz nie jest taki super tani, i cena bedzie dalej rosnąć
a benzyna nie najdrozsza i mnie problemow ;-)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 303 gości