Golf mk2 wg. Michała - ARL 315KM/615Nm + CLIMATRONIC i inne wodotryski.
Moderator: G0 Karcio
- Michał_1977
- _
- Posty: 14250
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14250
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14250
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Paliwo?Dopiero go tak chwaliłeś ...arwam pisze:jak po tygodniu i przynajmniej 250-300km nie będzie ciekło to wtedy można powiedzieć że będzie się trzymać ale to że sięrozpuścił znaczy że paliwo jest coś nie teges bo gdyby nie był z odpowiedzniej gumy to by spękał i stwardniał.
no chyba że już jakaś szczególna podróba
Pewnie,że podróba,poza tym kupiona w sklepie z częściami do traktorów,bo w sobotę grubo po południu tylko taki mi pozostał,ale to nie zmienia faktu,że miał być odporny na ON
- Michał_1977
- _
- Posty: 14250
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
arwam ...ja wiem co piszę.arwam pisze:nie takie same
1Z nie ma wszystkich otworów wykonanych dla kanałów wodnych a AFN ma już wszystkie
Ostatnio zmieniony ndz paź 04, 2009 19:52 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 2 razy.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14250
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- Michał_1977
- _
- Posty: 14250
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Wczoraj wykonałem kolejny krok do przodu.Otóż przyglądnąłem się dokładnie układowi paliwowemu i okazało się,że wężykiem do pompy zasuwają drobniutkie pęcherzyki powietrza.Zlikwidowałem nieszczelność i okazało się po chwili,że ciśnienie w pompie poszło znacznie w górę i motor zaczął się tłuc jak cholera.Wkręciłem zaworek ciśnieniowy ten,który był ori przy tej pompie (od arwam) i jest gitara.Nawet dymienie spadło.Żyć nie umierać
Siema
Miałem podobne problemy jak ty po złożeniu pompy, tj wyciek i to brzęczenie
No ale to ogarnęłem, ale mam jeszcze jeden, z którym sobie jeszcze nie poradziłem, a mianowicie muł
Auto łapie muła po przekroczeniu około 5 kilo na obrotku, na dwójce dokręcam go do około 70 -75 i nie chce dalej jechać, nie ciągnie. Przyczyną jest najprawdopodobniej brak paliwa, bo nie dymi powyżej tych obrotów, kręcenie dawką daje małą poprawę w osiągach, dodatkowo, gdy przycisnę mocniej pedał (ponad połowę), silnik zaczyna klekotać, jeśli mu nie duszę to jest w miarę cicho.
Podejżewam że to może być wina wtryskiwaczy, są zbyt mało wydajne i przy większej dawce sikają paliwem na tłoki, i są przewrażliwione na punkcie jakości paliwa
Mam pytanie, jak jest u ciebie i czy wymieniałeś wtryski?
Osiągi nie są jakieś wspaniałe, a turbo chętnie przeładowywuje, obecnie mam doładowanie na poziomie 1 bara i około 10 sekund do setki.
Miałem podobne problemy jak ty po złożeniu pompy, tj wyciek i to brzęczenie
No ale to ogarnęłem, ale mam jeszcze jeden, z którym sobie jeszcze nie poradziłem, a mianowicie muł
Auto łapie muła po przekroczeniu około 5 kilo na obrotku, na dwójce dokręcam go do około 70 -75 i nie chce dalej jechać, nie ciągnie. Przyczyną jest najprawdopodobniej brak paliwa, bo nie dymi powyżej tych obrotów, kręcenie dawką daje małą poprawę w osiągach, dodatkowo, gdy przycisnę mocniej pedał (ponad połowę), silnik zaczyna klekotać, jeśli mu nie duszę to jest w miarę cicho.
Podejżewam że to może być wina wtryskiwaczy, są zbyt mało wydajne i przy większej dawce sikają paliwem na tłoki, i są przewrażliwione na punkcie jakości paliwa
Mam pytanie, jak jest u ciebie i czy wymieniałeś wtryski?
Osiągi nie są jakieś wspaniałe, a turbo chętnie przeładowywuje, obecnie mam doładowanie na poziomie 1 bara i około 10 sekund do setki.
Ostatnio zmieniony sob wrz 26, 2009 14:51 przez t0mal, łącznie zmieniany 1 raz.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14250
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
t0mal, a robiłeś timing?t0mal pisze:Auto łapie muła po przekroczeniu około 5 kilo na obrotku,
Nie zmieniałem wtrysków,ale chyba pójdę w tym kierunku,bo też mi tłucze się silnik,ale tylko gdy zaczyna ciągnąć i na wolnych obrotach.W wysokich obr.kręci się nawet cicho.t0mal pisze:silnik zaczyna klekotać, jeśli mu nie duszę to jest w miarę cicho.
Cholera,nie wiem jakie zastosować,ale muszę to zrobić,bo jeżeli faktycznie to paliwo sika do baniaków,to silnik długo nie pociągnie
A na czym budowałeś pompę (jaka głowiczka)?t0mal pisze:Osiągi nie są jakieś wspaniałe, a turbo chętnie przeładowywuje, obecnie mam doładowanie na poziomie 1 bara i około 10 sekund do setki.
Ostatnio zmieniony sob wrz 26, 2009 16:30 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości