Brak przyśpieszenia czy to turbina?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ostry78mo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 15:00
Lokalizacja: Przasnysz
Kontakt:

Brak przyśpieszenia czy to turbina?

Post autor: ostry78mo » pn wrz 21, 2009 16:30

Zaczeło sie od tego ze słabiej przysbiesza czyli od 2200-2900 tyś obr/min Na 5 bigu nie mogłem przewalic 140 km/h i 3000 tyś obr/min Teraz juz nawet nie przyspiesza nic a nic. Mowiono mi ze to filtr paliwa. Dzisiaj zmieniłem. Reakcja 0 :( Jak kto ma pomysł co moze tam tkwic i co sie stało to zapraszam do klikania Pozdrawiam :okej:
Ostatnio zmieniony pn wrz 21, 2009 16:58 przez ostry78mo, łącznie zmieniany 1 raz.


Dziekowac Ostry

twromek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: pn maja 21, 2007 18:10
Lokalizacja: Oderwalde
Kontakt:

Post autor: twromek » pn wrz 21, 2009 16:35

Zrób logi to coś pewnie wyjdzie.



Awatar użytkownika
ostry78mo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 15:00
Lokalizacja: Przasnysz
Kontakt:

Post autor: ostry78mo » pn wrz 21, 2009 16:37

twromek troszke jasniej można :chytry:

[ Dodano: 21 Wrz 2009 16:50 ]
Własnie dostałem informację że to Przepływomierz może byc też przyczyną


Dziekowac Ostry

Awatar użytkownika
doggie
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10566
Rejestracja: pt lis 23, 2007 00:13
Lokalizacja: GKA
Auto: Cupra Formentor DSG DQ381
Silnik: TSI

Post autor: doggie » pn wrz 21, 2009 17:05

ostry78mo, pzyczyn może być kilka, wpisz w wyszukiwarkę słowo notlauf

kilka z nich to:
- niesprawny zawór N-75
- nieszczelne przewody od IC do turbiny
- zapieczone kierownice turbosprężarki
- zapchany katalizator
- przepływomierz
- wężyki od podcisnienia spadły


[ Dodano: Pon 21 Wrz, 2009 ]
ostry78mo pisze:twromek troszke jasniej można
logi statyczne a zwłaszcza dymaniczne trzeba zrobić, jak nie wiesz co to to również wyszukiwarka się kłania
Ostatnio zmieniony pn wrz 21, 2009 17:12 przez doggie, łącznie zmieniany 1 raz.



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn wrz 21, 2009 17:22

ostry78mo pisze:Własnie dostałem informację że to Przepływomierz może byc też przyczyną
jak napisał mettenos, przyczyn może być kilka :)

może być tak ze wymienisz coś i będzie to to - zapłacisz za częśći 300 a może tez być tak ze będziesz wymieniał i wymieniał 1k wypadnie z kieszeni a przyczyny nie znajdziesz :P

logi dynamiczne i sprawa się wyjaśni :)



Awatar użytkownika
ostry78mo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: ndz sty 11, 2009 15:00
Lokalizacja: Przasnysz
Kontakt:

Post autor: ostry78mo » pn wrz 21, 2009 17:27

To_mas logi dynamiczne co to takiego wyjasnij bo ja żółtodziób :bigok:


Dziekowac Ostry

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn wrz 21, 2009 17:33

ostry78mo, bardzo proszę :) cały temat o diagnozie dynamicznej :)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141462

poczytaj moze sie coś mądrego dowiesz :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 56 gości