[mk2]1,8RP spalanie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[mk2]1,8RP spalanie
ile powinien palic mkII z silnikiem 1,8 RP automat?? do pracy mam 10 km i JEZDZAC TAK DO 2-3TYS. obrotow spalil mi 14 litrów czy to mozliwe??? a drugie pytanie to czy w tym silniku mozna wyreulowac samemu obroty gdyz jak stoje na neutralu to obroty mam kolo 900-940 a chcialem podrecic do 1000.pozdrawiam
Ostatnio zmieniony sob lut 11, 2006 13:35 przez vwfun, łącznie zmieniany 1 raz.
10 km. z miasta do miasta czy w obrębie miasta? jeśli odcinek 10km pokonujesz w godzinę stojąc w korkach, to pali Ci bardzo mało, jeśli w 10 jadąc za miastem to bardzo dużo. Za obroty odpowiada silniczek krokowy i on to reguluje. Nie rozumiem tylko dlaczego chcesz zwiększać obroty. Jeśli plastiki Ci nie telepią i w jajkach nie łaskocze to nie ma sensu.
Widać możliwe skoro tyle spalił. A poza tym to te 10 km jezdzisz od świateł do świateł czy bujniesz się i hamujesz dopiero na miejscu. W mieście to mógł tyle spalić. Ale jezeli jeździsz poza miastem to troche za dużo. Może to być problem sondy.
A co do obrotów to po co chcesz je zwiększać? Przecież tak jest ok. W książce piszą że powinny być w zakresie 750-900. No i obrotów nie zwiększysz bo steruje nimi komputer.
[ Dodano: Czw Lut 09, 2006 6:47 pm ]
Aha jeszcze jedno. Sprawdź kody błedów, zobaczysz co wyjdzie. Bedzie łatwiej zdiagnozować.
A co do obrotów to po co chcesz je zwiększać? Przecież tak jest ok. W książce piszą że powinny być w zakresie 750-900. No i obrotów nie zwiększysz bo steruje nimi komputer.
[ Dodano: Czw Lut 09, 2006 6:47 pm ]
Aha jeszcze jedno. Sprawdź kody błedów, zobaczysz co wyjdzie. Bedzie łatwiej zdiagnozować.
pozdro!
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
witam. W zasadzie to obroty masz dobre. Jesli nie jest tak jak pisal kolega wyzej to nie ma sensu nic ruszac. Regulacje obrotow powinno sie przeprowadzac z anaizatorem i dokladnym obrotomierzem inaczej mozna zrobic wiecej szkody niz pozytku. Co do spalania to wiele zalezy od warunkow na drodze. Jesli to ci pomoze podam ci co podaje fabryka dla twojego auta: przy 90km/h - 6,9l przy 120km/h - 9l w miescie 11,3l. Moze te dane nie maja zwykle duzo wspolnego z rzeczywistoscia ale moze dadza ci poglad na sytuacje. Pozdro
-
- Ma gadane
- Posty: 160
- Rejestracja: ndz mar 20, 2005 19:58
- Lokalizacja: Lubaczów
niestety w tym silniku obrotów sie nie reguluje to nie gaznik ze mozna wszystko przestawic zawsze ma miec te 750- 900 obr. a o do spalania to jak najbardziej normalne jak na RP i jeszcze na automacie a i jeszcze jak by sonda padała to by sie zaczeły cyrki z obrotam nierówna praca silnika i kopceniemKamilW pisze:witam. W zasadzie to obroty masz dobre. Jesli nie jest tak jak pisal kolega wyzej to nie ma sensu nic ruszac. Regulacje obrotow powinno sie przeprowadzac z anaizatorem i dokladnym obrotomierzem inaczej mozna zrobic wiecej szkody niz pozytku. Co do spalania to wiele zalezy od warunkow na drodze. Jesli to ci pomoze podam ci co podaje fabryka dla twojego auta: przy 90km/h - 6,9l przy 120km/h - 9l w miescie 11,3l. Moze te dane nie maja zwykle duzo wspolnego z rzeczywistoscia ale moze dadza ci poglad na sytuacje. Pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 111 gości