
gdy odpalam mojego dizelka to odrazu wchodzi na pełne obroty
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
gdy odpalam mojego dizelka to odrazu wchodzi na pełne obroty

Ostatnio zmieniony ndz wrz 20, 2009 11:57 przez Mirek1970, łącznie zmieniany 1 raz.
to dziwne nic nie robiłem przyjechałem z trasy 140 km na trasie ok żadnych oznak i spokojna jazda 90km/h zaparkowałem w domu i chciałem odwiez kolege po 4 godzinach i zapalam silnik i odrazu pełny gaz wyłaczyłem znów zapaliłem i to samo pare dni wczesniej wymieniałem olej mechanik powiedział że mam sprawdzic stan - było za dużo spusciłem tyle ile powinno byc ale nadal problem ten sam
Ostatnio zmieniony ndz wrz 20, 2009 13:36 przez Mirek1970, łącznie zmieniany 1 raz.
W pompie jest taki bajer co dzial odsrodkowo i wlasnie zapobiega takiemu zjawisku- mianowicie bez niego sam by sie wkrecal na obroty. Mozliwe ze to padlo. Mozna by rzec tez ze turbina padla( znaczy sie przeuszcza olej i go spala i dlatego wchodzi na wysokie obroty ale to by sie dzialo jak juz bys jechal dluzszy czas bo silnik musi byc goracy by olej ulegl reakcji krakingu.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Turbosprężarka mogła pościć żygusie do kolektora.
Nie odpalaj silnika bo korby się pogną, zdejmij węże od filtra powietrza i do kolektora i spręzarka do kontroli, wymacaj luzy wirnika skontroluj stan obrzygania olejem.
Jeśli to byłaby wina pompy to wcześniej były by problemy z paleniem, szarpałby przy dodawaniu gazu, lub przy jeździe ze stałą prędkością.
[ Dodano: 20 Wrz 2009 13:08 ]
Nie odpalaj silnika bo korby się pogną, zdejmij węże od filtra powietrza i do kolektora i spręzarka do kontroli, wymacaj luzy wirnika skontroluj stan obrzygania olejem.
Jeśli to byłaby wina pompy to wcześniej były by problemy z paleniem, szarpałby przy dodawaniu gazu, lub przy jeździe ze stałą prędkością.
[ Dodano: 20 Wrz 2009 13:08 ]
Samo się nie psuje, chyba że syfa zjadło, czasami jak kupisz pompe i jest zastana to trzeba poruszać wałkiem, bo dziczeje przy odpalaniu, no ale jak pisałem turbo do kontroli, mogło puścić, tym bardziej że wlane było za dużo oliwy.wesol pisze:W pompie jest taki bajer co dzial odsrodkowo i wlasnie zapobiega takiemu zjawisku
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
edzio, nie do końca tak jest.Wszystko zależy od tego,ile tego oleju turbo wypluwa.Był już podobny temat,a mimo to,jego autor gasił kluczykiem.edzio pisze:raczej uszkodzenie pompy,jakby olej nie zgasiłbyś go z kluczyka.
Mirek1970, zdejmij kolanko gumowe między turbo a kolektorem i odpal.Jeżeli nie będzie wkręcał się na obroty,to znaczy,że turbo pada,a jak dalej będzie się wkręcał,to przyczyny trzeba szukać gdzie indziej.
gasił kluczykiem bo jego auto było wyposażone w klapę gaszącąedzio, nie do końca tak jest.Wszystko zależy od tego,ile tego oleju turbo wypluwa.Był już podobny temat,a mimo to,jego autor gasił kluczykiem.
[ Dodano: 20 Wrz 2009 23:58 ]
ewentualnie mogą być wieszające się wtryskiwacze, jak zapalisz i będzie to samo to wykręć wtryskiwacze i zawieź do pompiarza i wtedy będziemy już coś wiedzieliMirek1970 pisze:A jak nie turbo to Pompa?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości